Perspectief leila
Met heerlijk gevoel sta ik op en ik ruik een lekkere geur het is inmiddels al weekend eindelijk dacht dat het nooit zou komen. Met een tevreden gevoel sta ik op en ik was mijn gezicht teruggekomen in mijn kamer pak ik mijn telefoon. Ik zie een paar berichtjes maar die van marouane zie ik gelijk en ik open hem om te bekijken wat er instaat. Eeen afbeelding..... OMGGGGGG ik NAOUAL MET MAROUANE IN BEDDD. VERBREEK CONTACT MET MIJ STAAT ERONDER HAHAHAH. ik besef gewoon dat ik gek aan het worden ben wauwwww dussa al die tijd zat hij een spelletje met me te spelen en ik vertrouwde nog mijn hart toe aan hem. Maar oke zal wel weer eens niet met jongens van deze tijd alleen dacht dat hij anders was... Dit doet me ontzettend veel pijn maar nu besef ik pas wat allah bedoelde met relaties zijn haram het zorgt alleen maar voor problemen en pijn. Ik zou nu echt dood willen gaan en tranen begonnen te stromen nowayyy dat ik me nog pijn laat doen marouane wil geen contact helemaal prima dan is hij dood voor mij. Ik bidde niet en besloot om mijn rust bij allah te zoeken. Ik liep naar de badkamer en verrichten de wassing maar ik kon niet stoppen met huilen hij zal voor altijd in mijn hart zitten maar dit is precies wat naoual wilde vieze hoer tfouuuuuu WOLLAAAHHH IK ZOU HAAR NU KUNNEN STOTEN EN DAN GWN VERBRANDEN ENZ.. ENZ.. haaat pure haat is wat ik voelde ik verichte het gebed en bekeek mezelf in de spiegel. Ik ben inmiddels al 16 en diw hoofddoek staat mij prachtig en ik wil t graag dragen zo bedek ik mezelf ook. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door mijn telefoon het was mijnn vriendin siham sooowww zij komt altijd precies het goeie moment hahaha echt een schat "EWAAA SKATJUHHHH" Hey schat zei ik kortaf. "leila wat is er?" vroeg ze bezorgd. Ik begin haar alles te vertellen en ze kwam niet meer uit haar worden. "leila" zei ze voorzichtig. "jaaag schat". "die naoual he ze wou wraak op je nemen maar marouane haat haar dan gaat hij nie zomaar het bed in met haar en ze heeft ook vaak klappen gekregen van hem enzo dus dit is best onvoorstelbaar ze heeft zoiezi iets gedaan bij hem" zei ze in een adem. "jaaah schat daar heb je wel gelijk in zal ik met hem praten?" " JAAAAAAH MOET JE ZEKER DOEN PLEASSS" smeekte ze. "Whahahahahah rustig ehh paard" zei ik lachend deze gek he wejoooo. "trouwens ik belde om te vragen of je vandaag naar stad gaat met mij lekker gezellig". "JAAAAH DUHHHH GA IK MEE ik dacht je me kende" zei ik teleurgesteld. "ewaa isgoed hbiba ik haal je over een uurtje op" okee tot zo schat. Ik stond snel op en nam een douche föhnde mijn haren en deed een lichte spijkerbroek met daarboven een zwarte adidas shirt en een legergroene bomberjack ik bracht mijn haar in model deed wat mascara en blush op en spoot een geurtje en klaar is keek i am ready to go ik liep de trap af naar beneden en ging ontbijten mijn moeder had zoals altijd heerlijk ontbijt gemaakt. "yemaa ik ga zo naar stad met siham." isgoed benti" zei mijn moeder ze was meer gefocust op mijn vader hij vertelde haar wat hij vroeger deed en mijn moeder barstte in t lachen waarna mijn vader haar zoo lief aankijkt. Wauwwww ik wil later ook zo'n man zou echt mooi zijn. Mijn gedachtes dwaalde af naar marouane hij heeft het niet met opzet gedaan. Ik vergeef hem en praat met hem erover. Ik werd uit gedachten gehaald door de bel die ging dat is vast siham. "MAMMAA SIHAM IS ER IK GA ALVAST WEG DOEII" zei ik in een adem. "SAFF IS GOED BENTI HEB JE GELD NODIG MEH?" "NEEEY A YEMMA" zei ik ongeïnteresseerd "saffie isgoed let goed op en niet te laat he" zei mijn moeder bezorgd. "hahahaha jaaah yemma maar ik moet gaan siham staat te wachte. En ik opende de deur tot mijn grote verbazing zag ik marouane voor mijn deur staan. Ik zie hem gebroken kijken." leila" zei hij voorzichtig hij trok me stevig naar zich toe en zo bleven we even staan todat mijn moeder achter me stond ze keek me verbaasd aan. "kom binnen weldi" zei ze tegen marouane en ze keek me doordringend aan.....
Dames vanavond of morgen komt er nog een deel vertellen jullie het maar en sorry dit deel is best saai
JE LEEST
Is Hij De Ware?
RomanceDit is mijn 1e verhaal en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Het 1e hoofdstuk is een mededeling. Het verhaal gaat over een onzeker meisje Leila maar haar wereld veranderd als ze ineens een nieuwe jongen in de klas krijgt Marouane ze wordt hele...