Naoual

3.4K 142 23
                                    

Ik stel mezelf voor ik ben naoual. Ik ben 17 en ik ben de ex van Marouane, maar ik laat het hier niet bij en ook niet na dat gesprek op app. Hij heeft vast iemand anders op het oog en ik kom erachter wie ik zal diegene laten zien met wie die te maken heeft. Marouane is van mij alleen!!!!!

Het is 8 uur 's ochtends ik hoor nu te vertrekken naar school, maar heb geen zin heb ook hoofdpijn en ben gestrest ik moet weten waarom Marouane mij in de steek heeft gelaten. Of heeft hij mij gebruikt, want dal zal ik zijn hoe dan ook op een of andere kutmanier moeten verpesten. Maar eerst meld ik me ziek en ik zie wel waar ik terecht kom. Ik kan ook naar Marouane's school om te kijken wat hij daar uitvreet. Ja klinkt best goed en dan kan ik die bitch pakken. Ik ga eerst douchen en dan zoek ik het allemaal wel uit. Ik heb gehoord dat hij VWO doet dus ee blijven hier dan maar 2 scholen over die op dat niveau lesgeven. En ik weet het al.

Nadat naoual heeft gedoucht is ze naar Marouane's school toegegaan.

Op het schoolplein zie ik een paar hele lekkere jongens ze fluiten naar me en zeggen ook wat. Het kan toch geen kwaad als ik naar ze toe ga en een beetje op iemands schoot ga zitten en misschien zie ik Marouane wel. Ik loop naar ze toe en lach een beetje met hun ik zit lekker op iemands schoot een hele lekkere jongen genaamd appie. Ik wil wel iets met hem beginnen als ik Marouane heb gepakt. Hij stelt mij een paar vragen en ik vond hem onweerstaanbaar dus kuste ik hem op zijn wang maar toen....... PLATTTTSSSSSS en daar voel ik dan een keiharde klap. WAT DOE JE HIER KAULO VIEZE SLETJE. Appie deed helemaal niks en stond maar toe te kijken wat een schande. Het was Marouane die me klapte ik zat waarschijnlijk met zijn vrienden. EN WAAROM LAATT JE DIE IZAN OP JE ZITTEN EHHH ZENMER schreeuwde Marouane tegen appie. Appie heeft me gebroken met zijn antwoord hij zei namelijk beetje spelen. Marouane pakte me bij mijn haar en sleepte me naar een hoekje. ALS IK JOU HIER NOG EEN KEER ZIE HANG IK JE OP EN STEEK IK JE IN DE VIK EHH HOERTJE. Tranen stroomde naar beneden waarom doet hij dit hij wil me niet meer zin maar wacht maar ik pak hem wel wacht maar ehhh Marouane wacht maarrr..... Ik zie een best wel knap meisje aangesneld en ze probeert Marouane te kalmeren ik voel jaloezie opkomen en ze keek me medelijdend aan. Ik hoorde Marouane zeggen: Leila schat ik weet het niet meer. Ze zei nog: maar Marouane wat heeft zij je gedaan vertel ik wil je helpen. Te veel schat te veel antwoord Marouane en hij knufelde haar ze keek best wel verbaasd. Is dat zijn vriendin ofso ik bedoel tegen mij zei hij bijna nooit schat woede kwam naar boven en........ PATTTTSSSS IK GEEF DIE KUTWIJF GENAAMD LEILA EEN PLATTE HAND. Ik zag dat Marouane woedend was en hij wou me vermoorde hij gaf me een klap en daar viel ik dan. Ik hoorde nog HAAARR RAAK JE NIET AAN. Ik hoorde mensen onze kant op komen en het werd zwart voor mijn ogen even weg van de wereld wat gaat er nu gebeuren ik weet het niet meer alles lijkt ver weg en weg ben ik waar zal ik wakker worden ik weet het niet meer en met deze gedachts val ik flauw...........

Heeeeyyyyy schatjessss zouden jullie een reactie kunnen achterlaten van wat jullie nu van het verhaal vinden en ook tips bedankt he!!!!!

Xxxxxxxxxx SAMIRRRRAA

Is Hij De Ware?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu