Alle slechte herinneringen komen naar boven. Ik denk aan naoual wat zij mij en Marouane heeft aangedaan. Ik keek geschrokken naar haar en ik durfde inaya niet meer te spreken. Straks gaat ze zeggen dat ze ons huwelijk kapot gaat maken. Nou mensen inaya is dus de vriendin van naoual. "Inaya had ik jou niet een keer met naoual gezien?" Zei ik voorzichtig bang voor het antwoord. Er gaat zoveel door me heen gaat die ellende weer allemaal opnieuw beginnen. Wordt dit weer dezelfde hel als voorheen. Ik zie inaya beschaamd naar beneden kijken. "Jhaa leila ik was de vriendin naoual". Ik keek haar verbaasd aan. "Was waarom was wat is er allemaal gebeurd schat"? Ik zie dat inaya begon met huilen. "Inaya niet huilen alsjeblieft het wordt vandaag een leuke en gezellige dag kom op wees niet bedroefd wat er ook allemaal is gebeurd het maakt niet uit lieve schat het is gebeurd en je hebt er waarschijnlijk wel van geleerd. " leila je begrijpt het niet" zei inaya beschaamd. " vertel me dan wat er is lieverd dan zal ik het misschien begrijpen". "LEILA ZE WILDE DAT IK JE ZOU VERMOORDEN" en toen kreeg ik een shock en alles werd zwart voor me ik viel neer op de grond ben ik dan nooit meer van die naoual af nooit nooi NOOOOOIIT. ik viel op de grond met een machteloos gevoel ik hoorde een gil van inaya wat er allemaal daarna gebeurde weet ik niet meer. "leila leila schat leila alsjeblieft wordt wakker" hoorde ik mijn moeder huilend zeggen. "Yema Hoe lang was ik bewusteloos?" Zei ik verward. "Niet zo lang mijn dochter mijn je liet me aardig schrikken". Marouane kwam mijn kamer binnen wauwww ik voel me gelijk een stuk beter kan nog steeds niet beseffen dat hij mijn man wordt. Mijn moeder zag hem binnen komen en keek me begrijpend aan liep weg. "Leila prinsesje van me wat is er gebeurd is er iets vertel me dat alsjeblieft je weet toch dat ik niet kan leven zonder jou" ik zag dat hij tranen in zijn ogen begon te krijgen hij meent dit gewoon diep uit zijn hart😍😍. Maar zal ik het vertellen het is het best om te vertellen wat zijn zusje tegen mij zei. Maar dat kan ik echt niet maken tegenover haar ze heeft het tenslotte ook niet gedaan. Ik begon te lachen. " hou je bek a ezel je hebt mij zo zenuwachtig gemaakt dat ik gewoon flauw ben gevallen" hij keek mij spottend aan. " PARDONNNNNNN DOE NORMAAAL waar ben jij nu weer zenuwachtig voor, voor mijn grote teen ofso?" Ik begon.zo hard te lachen ik kon niet meer en om het nog erger te maken begon.hij me ook nog te kietelen😂😂😂😂. " STOPPEN MAROUANE PAARDENBEK STOP.MET KIETELEN JE DOOD MIJ GEWOON STOP OF IK GA ALS WE GETROUWD ZIJN ELKE DAG SPINAZIE LATEN ETEN" hij keek mij geschrokken aan. "Omg leila neeee doe dat niet nee omggg" zei hij met een meisjes stem. Ik stond HC op en ik liep de kamer uit voordat ik de deur open kon doen tilde hij mij over zijn schouders heen. " IK GA JE UIT RAAM GOOIEN JIJ BENT AFAL" ik heb echt een gestoorde man toekomstige man dan😂😂. ik dacht aan inaya zal ik weer Door een hel gaan. Gaat dit weer allemaal opnieuw . Ik wil dat echt niet ik wil gewoon een gelukkig leven leiden met mijn man.....
Wordt vervolgd 😘😘
JE LEEST
Is Hij De Ware?
RomanceDit is mijn 1e verhaal en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Het 1e hoofdstuk is een mededeling. Het verhaal gaat over een onzeker meisje Leila maar haar wereld veranderd als ze ineens een nieuwe jongen in de klas krijgt Marouane ze wordt hele...