Heeyy iedereen Ik wil even vragen of jullie het verhaal van @yyallh willen lezen echt een topverhaal het heet amira en het wordt nog geweldig!!
Appgesprek leila en marouane.
(l) marouane van wie heb jij dit, want je weet niet eens wat er echt aan de hand is!(m) lailaa luister dan ik hoef het niet te horen je hebt me gewoon bedrogen terwijl we niet eens een hele dag wat met elkaar hebben!!!
Ohwwww fuck ik moet het hem snel uitleggen
(l) marouane luister ik ga nu alles uitleggen.
En op dat moment heeft marouane mij gewoon geblokt hoe gaat dat wat denkt hij wel niet en wie de fuck heeft hem zulke dingen vertelt.
Ik ga maar slapen ik word hier gek van.Volgende ochtend
Oefffff yehh kutwekker ik wil niet eens naar school maar ja het zal wel ik moet marouane vertellen wat er is gebeurd. Met mijn lelijke hoofd loop ik richting de douche. HALLLOO WIE IS DAARR IN DIEEE DOUCHEEE. IK EHHH ZEEEKOEEE zei mijn broer. Oefffffff dat er ook bij. AHHHHH JE MOEDDDERRR DOE SNELL ANDERSSS KOM IK TE LAATT. OKEEE EH BOLLEE.
na 5 minuten komt hij uit de douche. SOWWWW DAT DUURDE LANGGG.
mijn broer kijkt mij droog aan en zegt doe snel voordat je lopend naar school moet. Ik kijk hem even vies aan en doe alles even snel en ga naar mijn broer die buiten op me zit te wachten. Mijn broer kijkt mij opgelucht aan en zegt :soowww ik dacht dat je nooit zou komen echt vrouwen weer. Ik kijk hem raar aan en begin gelijk te lachen. Wollah ik heb medelijden met je toekomstige man als die jouw hoofd elke dag moet zien. Ik begin zo hard te lachen en moet dan aan marouane denken ik moet het hem echt uitleggen. Ewaaa amine begin snel te rijden. Onderweg naar school luisterden we ismo-geen zorgen meer. Op school aangekomen moest ik gelijk naar mijn klas want ik ben best wel te laat. Ik haal het nog net voor de bel binnen te zijn. Ik zie marouane met een hele vieze blik kijken zullen we zien of hij ook straks naar mij kijkt op die manier. Maar eerst deze saaie les. Oefffff.
Einde van de les.
YESSSS HET IS EINDELIJK PAUZE ik ga nu naar marouane en vertel het hem. Marouane kom eens ik moet je wat vertellen over die jongen dat is mijn broer hij wou weten wat er was gebeurd met mij gisteren zei ik in een adem. Ik zie hem geschrokken kijken. Ohhhh leilaa schatje hoe dom kon ik wel niet zijn dat ik andere geloofde het spijt me vergeef het me aub. En toen keek hij mij met een pruillipje aan kon gewoon geen nee zeggen. Oke alleen als jij me nooit meer zoiets flikt. Hij knikte hevig en pakte me stevig vast niemand kan ins uit elkaar halen. Hij kuste me in mijn nek awilliee dat gevoel is niet normaal. Marouane vroeg ik zachtjes. Hij kijkt mij met zijn mooie ogen aan en ik begin te praten. Kan je me vertellen over dat meisje van gister. Hij keek emotieloos voor zich uit. Leila ik ga niet veel zeggen maar wat ik wel kan zeggen zij is een sletje en mijn ex ze heet naoual en zie is echt niet goed vergeet haar maar. Ik keek hem raar aan. Jouw ex?... Ja een slechte keuze maar wollah leila ik voel niks meer voor haar. Ik knikte maar gewoon onzeker en ga er vanuit dat ik hem kan vertrouwen. Oke de bel gaat en we gaan allemaal naar ons lokaal.
Einde van de schooldag.
Marouane komt naar leila toe en knufelt haar. Leilaaa zou je met me mee willen gaan naar de stad vandaag. Ik keek hem blij. Uhmmm ja maar mijn broer komt mij ophalen dus ik ga bellen zodat hij niet meer hoeft te komen. Okee schatje.
Broer gebeld en alles geregeld.
Okee marouane kom we gaan
Marouane. We lopen blij uit school todat we bijna bij de stad waren stopte marouane opeens met lopen en zag hem woedend kijken. Uhmmm marouane gaat het wel. Hij keek mij lief aan en zij wacht hier ik ga naar die kuthoofd toe. Weet je het wel zeker marouane doe geen gekke dingen. Nee schat alles komt goed antwoordde hij. Hij geeft me een kusje en gaat naar die jongen toe als dit maar goed afloopt.... OOMIJJNN GODDDD IK ZIE MAROUANE DIE JONGEN EEN STOOT GEVEN ZO SNEL MOGELIJK REN IK NAAR HEM TOE EN PROBEER HEM TE STOPPEN MAAR NIKS LUKT. MAROUANE SCHREEUW IK ZO HARD IK KAN PLOTSELINGGGG.............
JE LEEST
Is Hij De Ware?
RomantizmDit is mijn 1e verhaal en ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Het 1e hoofdstuk is een mededeling. Het verhaal gaat over een onzeker meisje Leila maar haar wereld veranderd als ze ineens een nieuwe jongen in de klas krijgt Marouane ze wordt hele...