Gevoelens

4K 195 25
                                    

Laila's Perspectief:
Wat zal ik antwoorden ik weet het niet ik ben niet echt het type van de jongens en de relaties. Ik ga wel eigenweis doen, want een jonge moet toch moeite voor je doen ofso? Maar misschien vindt hij mij helemaal niet leuk of wil hij gewoon weten wat het huiswerk is. Oke ik wacht maar gewoon af todat hij wat gaat zeggen.

Marouane's Perspectief :
Ik appte haar en zei heey. Ik begin haar wel leuk te vinden, maar het is wel raar om gelijk te zeggen ik vind je misschien leuk maar ik voel me gewoon zo anders bij haar. Het moment dat we oog in oog stonden tijdens de wiskunde les was gewoon wauw. Ik moet niet vergeten dat ik nieuw ben en niet zomaar op iedereen kan afstormen en dan doodleuk zeggen dat ik je leuk vind. En weet ook niet wat zij van me vind. Ik besluit dus gewoon om te vragen wat het huiswerk was.

Leila's Perspectief :
aan het typen stond er ik ben wel benieuwd wat hij zal zeggen. Ik voelde een grote teleurstelling toen ik zijn appje zag hij vroeg namelijk het huiswerk. Ik antwoord snel dat we wiskunde, natuurkunde, Frans en Nederlands huiswerk hadden. Wat zal hij nu zeggen ok zeker.

Marouane's Perspectief :
Ze antwoord wiskunde, natuurkunde, Frans en nederlands dat ga ik dus echt niet maken. Wat moet ik nu zeggen. Ik heb dit nog nooit gehad met een meisje zal zij mijn mektab zijn. Wauw eerste keer dat ik hierover nadenk. Ik antwoord snel maar wat ik weet dat het toch niks wordt.

Leila's Perspectief :
Ik voel me wel erg op mijn gemak als ik met hem praat. Wat zal hij van me vinden. Ya allah kon ik maar zijn gedachten lezen en het antwoord op mijn vraag krijgen. Ik wordt uit mijn gedachten gehaald als ik een appje binnen krijg van Marouane. Hij antwoord met :ohhhh oke dankjewel he! Wauww is dat het nou ja wat loop ik me hier druk te maken hij wil vast niks met mij johhh. Ik antwoord met geen dank en ga dan slapen. Ik begin morgen om 10 uur dus dat is wel lekker uitslapen.

Marouane's Perspectief :
Ik stuur haar: ohhhh oke dankjewel he. Pfff kon ik niks beters zeggen waarom ben ik zo bij haar? Het zal wel. Ze zegt: geen dank. Ik laat haar oo blauw staan want volgens mij heb ik haar wakker gemaakt. Morgen lekker uitslapen begin toch om 10 uur en dat huiswerk fix ik wel van iemand.

Laila's Perspectief :
Ik sta om 9 uur met een uitgerust gevoel op niemand is thuis. Maak wat eten voor mezelf doe een grijze broek met 2 scheuren bij. De knie en een shirtje van guess aan. Wat mascara op een lekker geurtje en mijn haar heb ik gestijld. Ik loop met mijn tas mijn huis uit en loop rustig met een lekker gevoel richting school 1e lessuur had ik frans. Dat was mijn lievelingsvak. In de les zag ik dat Nora er niet was. Echt jammer want ik kan bijna niet zonder. Marouane komt de klas binnen en haalt me uit mijn gedachten ik zie een paar meiden plakken achter hem het zal wel met mij wil die toch zeker niks.

Marouane's Perspectief :
ik wordt met een heerlijk gevoel wakker. Konden we maar elke dag rond dit tijdstip naar school, maar nee dat is een mooie droom. Ik sta op en zie mijn broer uit huis gaan en mijn moeder groet. Mijn pa is al weg. Ik groet mijn moeder zoals gewoonlijk en begin met ontbijten. Na het ontbijt ga ik naar mijn kamer doe mijn haar in model en doe dan mijn barca trainingspak aan. En ga met de bus naar school. Op school aangekomen heb ik een paar meisjes gebruikt om het huiswerk over te schrijven 1e uur Frans. Frans is wel een oke vak voor mij en toen de bel ging liep ik naar het lokaal met een blij gevoel, want mocht weer naast mijn schatje leila zitten bij die naam kreeg ik een gek gevoel in mijn buik. Ik liep met een lach naar haar toe wat een meid stijl haar staat haar ook prachtig wauw wil haar echt als mijn vrouwtje en ze is ook zo verlegen wat hou ik van haar. Ik wil haar een leuk dagje met mij laten meemaken dus ga ik de hele dag met haar lachen. Wat is het leuk als ik haar aan het lachen krijg. Niet wetend wat er gaat gebeuren waardoor er groote problemen komen.

Haalllloooooo mensen ik vind het echt leuk dat jullie mijn verhaal lezen maar heb een vraagje moet ik doorgaan met schrijven of zal ik gewoon hier stoppen laaat het me weten in de reacties. En veel succes met de ramadan iedereen.

Xxxxxsamiraaaa

Is Hij De Ware?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu