Laila's perspectief

2.5K 133 54
                                    


Na het gevecht in de lounge ben ik helemaal in de war  Marouane heeft me naar huis gebracht mijn liefde voor hem is onbeschrijfelijk, maar voelt hij wel hetzelfde hij zegt van wel dus daar ga ik dan ook van uit. Thuis aangekomen zie ik mijn moeder ze is couscous aan het maken. Yemma wat ruikt het lekker zeg ik glimlachend. Shokran ehh benti zei mijn moeder blij terug. Ik moet steeds denken aan die Naoual. Benti is er iets je ziet er zo verdrietig uit er is toch niet iets ergs gebeurd? zegt mijn moeder geschrokken. Nee hoor yemma maak je maar geen zorgen er is niks aan de hand en ik gaf haar een kusje. Yemma ik ga naar mijn kamer roep me maar als ik je moet helpen in de keuken. Onderweg naar mijn kamer hoorde ik mijn broer Amine praten met iemand hij was aan het rappen voor haar awilieeeeeee wat ik allemaal hoorde hij liet mijn hart gewoon smelten. Ik liep zijn kamer in en hij was meteen stil. Ik spreek je zo wel mijn zusje is net binnengekomen was het laatste zei. WAT IS JOU FUCKING PROBLEEM EHHH MISLUKT PAARD KUN JE NIET KLOPPEN OFZO EN WAAROM STOOR JE ME. ik begin heel hard te lachen. Ben je in love broer zei ik met een sneaky stem. Hij werd op dat moment nog roder dan een tomaat OMG sooooo schattig.... Dat zijn niet jouw zaken en hij duwde mij zijn kamer uit. Hahahahahahaaha ik praat nog wel met hem, ik hoop dat er binnenkort een bruiloft komt. In mijn kamer pakte ik mijn douchespullen en ik ging douchen en zoals altijd komt die varken( mijn broer Amine) me weer stoor terwijl ik douche echt heeeeeeeeeeel irritant. LEILAAAAAAAA KOMT NU UIT DOUCHE VOORDAT IK JE BENEN BREEK....... RUSTIG MAN EHHHH ZEEKOE IK BEN BIJNA KLAAR.......... QAAAAA DOE SNELLLLL WAT BIJNA KLAAR......Ik nam een diepe zucht en sprintte snel naar mijn voordat mijn broer weer begint schreeuwen echt een megool jonge.....

Een uur later

Mijn moeder  riep iedereen bij elkaar om te gaan eten. Na gezamenlijk te hebben gegeten ga ik weer liggen op mijn bed. Wat lekker een beetje rust. Ik zie dat ik gebeld wordt dat is vast Marouane gehaast pak ik mijn telefoon maar ik zie een onbekend nummer zal ik opnemen? ik heb besloten om op te nemen. (L) is Leila............(O) is onbekend

(L) hallo wie is dit?

(O) Ik ben je ergste nachtmerrie ga weg van Marouane of er zullen jou erge dingen gebeuren.........

(L) WIE DE FACK BEN JJ EN WAAR HAAL JE HET LEF VANDAAN OM ZO TEGEN MIJ TE GAAN PRATEN.

(O) zeg wat je wil maar is ik je nog een keer met Marouane zie dan gaan er erge dingen gebeuren.

*tuuuuuuuuttuuuuuuuuut*

tfoeeeee dit is zeker die Naoual ik besefte dat ik gewoon bedreigd werd door haar als ik goed nadenk is zij in staat tot alles bij die zin kreeg ik een shok door heel mijn lichaam en tranen barsten uit hoe kan iemand mij zoveel pijn aandoen het is duidelijk dat Marouane haar niet wil ik bel Marouane wel om dit te vertellen.......

ewaaaaaaaaa schoonheden laat een reactie achter met wat je denkt dat er gaat gebeuren en wat vinden jullie van het verhaal hebben jullie nog tips ik hoor het graag en heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxsamiraaaaaaaaaa.


Is Hij De Ware?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu