Y/n
__________
Posta kutumu açtığımda içinde bir tane mektup vardı.Sevgili Y/n;
Umarım iyisindir. Hemen lafa gireceğim çünkü Evelyn'nin randevusu yaklaşıyor.
Bu akşam boş musun? Seninle beraber Gus'ın salonunda akşam yemeği yemeyi isterim. Geri dönüşünü bekliyor olacağım.
Sevgilerle, Harvey.Bu akşam Abigail ile konsol oynamaya gidecektim ama Abby bunu duyunca oyunumuzu başka güne zevkle ertelerdi.
Harvey'e hemen mektup yazmalıydım.
Sevgili Harvey;
Ben iyiyim, umarım sen de iyisindir. Bu akşam boşum ve seninle zevkle yemek yemeye gelirim. Saat akşam 8 gibi salonda görüşürüz.
Sevgilerle, Y/n.✦✦✦
Harvey
__________Ah Y/n gelecekmiş. Geç olmadan hazırlanmam lazım. Sonuçta bu normal bir akşam yemeği değildi.
Hazırlık için saat 7 civarı salona gittim. Kalbimin sesini duyabiliyordum. Bu duyguya artık bir isim verebilirdim artık. Bu, en büyük hastalık olan aşktı.
Çok geçmeden Y/n geldi. Her zamanki gibi harikaydı.
"Selam Y/n."
Birkaç saniye bana baktı.
"Selam Harvey. Bu kadar gergin olmana gerek yok." diyerek o gülümsemesini attı. Yüzünü öyle görmek beni cidden rahatlatıyor.
Aynı şekilde ben de ona gülümsedim ve içeri geçtik.
Y/n
__________Yemeğimiz bittiğinde Harvey lavaboya gidiyorum diyerek kalktı. Tek bir sorun var. Burada lavabo yoktu. Her neyse diyerek onu beklemeye başladım.
Kafamı arkama çevirdiğimde Harvey, Gus ve Emily konuşuyordu. Emily beni fark edince önüme bakmamı söyledi. Ne oluyor?
5 dakika sonra Harvey geldi.
"Y/n."
Onun elinde buket vardı.
"Benim sevgilim olur musun?" dedi kekeleyerek.
İtiraf etmeliyim ondan beklemiyordum.
"Harvey."
"Y/n?"
Yaklaştım ve onu öptüm. Deli cesareti geldi birden. Bunun için pişman değilim. Olmayacağım da.
"Seni seviyorum Y/n."
"Ben de seni seviyorum Harvey."
Final
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harvey x Reader | Stardew Valley
Hayran KurguStardew Valley oyunundaki karakter olan Harvey ile çiftçi için fan kurgu yazdım. Zaten piyasada neredeyse hiç yok, umarım beğenirsiniz <3