ten

380 44 70
                                    

"Ne oynayacağız?"

"Çakmak oyunu, biliyor musunuz?" dedi Jimin. Başını iki yana salladı Yoongi hariç herkes. "Parti çocukları şaşırtmıyor." diyerek göz devirdi Jungkook. Jimin ve Yoongi diğerlerine göre daha 'hoppa' sayılırdı. Onlardan daha fazla hakimlerdi parti ortamlarına.

"Burada çakmak kullanırsak atılırız yurttan." dedi Baekhyun. "Hayır, öyle bir şey değil." dedi Jimin ve Yoongi'ye baktı. "Sen anlat, ben anlatırsam anlamazlar." dedi ve cebindeki çakmağı omegaya fırlattı.

"Direkt örnek vererek açıklayacağım. Diyelim ki oyun çakmak bendeyken başlıyor. Çakmağı Namjoon'a veriyorum ve diğerleri duymayacak şekilde kulağına bir soru soruyorum. Atıyorum 'sence aramızdaki en alışveriş bağımlısı kim?' diye sordum. Namjoon, cevabın Jungkook olduğunu düşünüyor ve çakmağı ona veriyor. Sonra, Namjoon ve Jungkook taş kağıt makas oynuyor. Eğer Jungkook kazanırsa, Namjoon ona sorduğum soruyu sesli bir şekilde size söylüyor. Eğer Namjoon kazanırsa da siz soruyu öğrenemiyorsunuz."

"Ben de mi öğrenemiyorum?" dedi Jungkook. Başımı salladım. "Evet. Sonra çakmak sende olduğu için soruyu sen soruyorsun."

"Biraz sinir bozucu gibi ama eğlenceli görünüyor. Oynayalım." dedi Daeun. Jimin ona gülümseyerek bir şeyler dediğinde Jungkook bacağını sallamaya başladı. Sinirlendiği içindi. Yoongi ona bir bakış atıp başını iki yanna salladı. Arkadaşının kulağına eğilip fısıldadı. "Daha sevgili değiller. Çok geç değil, ayırabiliriz."

Jungkook gözlerini kırpıştırdı. "Saçmalama."

"Hepimiz doğruyu söyleyeceğimize yemin edelim." dedi Hoseok. Herkes hep bir ağızdan söz verdiğinde Baekhyun konuştu "Hadi Yoongi, başla."

Sarışın omega ayağa kalkıp çakmağı uzatarak Namjoon'a şöyle sordu: "Sence aramızdaki en yavşak kişi kim?" Herkes soruyu bilmemenin merakıyla alfaya baktı. O ise gülerek çakmağı Jimin'e uzattı.

Taş kağıt makasın kazananı Namjoon olduğundan cevabı öğrenemediler. "Ah! Çok sinir bozucu." dedi Jimin yüzünü buruşturarak. Daha sonra ayağa kalkıp çakmağı Hoseok'un avcuna bıraktı. Soruyu kulağına fısıldayıp kendi yerine oturdu.

Hoseok hiç tereddüt etmeden turuncu çakmağı Yoongi'nin eline tutuşturdu. Parmakları hemen ayrılmadı. Gözleri kenetlendi ilk önce, omega yutkunmak zorunda kaldı ve elini çekti hızlı bir şekilde.

"Hadi! Taş kağıt makas!" dedi Daeun heyecanla. Yoongi makas, Hoseok da kağıt yaptığında soruyu söylemek zorunda kaldı alfa. "En güzel feromonun kime ait olduğunu sordu."

Yoongi sırıttı. "Başka birine verseydin götüne sokardım bu çakmağı." Alfa gözlerini devirdi. "Eh, lavanta çiçeklerinin güzelliğini omegalar bile inkar edemez." dedi Jungkook. "Bir kez Yoongi'nin kızgınlığı biz kafe takılırken başlamıştı. Yemin ederim ben bu kadar güzel kokan çok az kurt gördüm." dedi Namjoon. Jimin de başını salladı. "Evet evet. Kafedeki alfalar üzerine atlayacak diye çok korktuk. İnat edip kalkmadığından iki alfa numarasını istemek için masamıza bile gelmişti." Jungkook otomattan aldığı kahvesini yudumlayan Yunseo'ya bir bakış attı. "Hoseok kucağına alarak çıkarmak zorunda kalmıştı Yoongi'yi. Onlar arabayla, biz otobüsle dönmemize rağmen bizden daha geç geldiler yurda. Yoongi'nin ridgelineında neler oldu şahibeli." diyerek sırıttığında Hoseok ona susmasını söyleyen bakışlar atarken Yoongi oldukça rahat görünüyordu.

Yunseo yerinde kıpırdandı huzursuzca. "Kızgınlığında onun yanında kalabiliyor olman... Aranızda bir şey olmadığınıza göre birbirinizi kardeş gibi görüyor olmalısınız." dedi Daeun en yakın arkadaşını rahatlatmak istercesine. Namjoon da destekledi onu. "Evet, Hoseok sabah bahsetmişti ya, bebekliklerinden beri tanıyorlar birbirlerini. 10 yaşına kadar birlikte banyo bile yapmışlar hatta, Arin nuna söyledi, Hoseok'un ablası."

hoseok was nothing to yoongi | sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin