seventeen

92 21 37
                                    

cok cok yorum atin ben de cok cok bolum atim tmm mi

Yoongi gözlerini araladığında tanımadığı bir tavana baktığını fark etti. Yurtta değildi, kendi odası ya da Hoseok'un odasında da değildi. Yerinde doğrulduğunda üzerinin çıplak olduğunu ve yanında bir alfanın yattığını fark etmesi uzun sürmedi.

Gecenin anıları aklına dolarken "Of, delirmiş olmalısın Min Yoongi." diye mırıldandı kendi kendine. Uykusunun iyice açıldığını hissettiğinde kalkıp yerdeki kıyafetlerini üzerine geçirmeye başladı.

Sessiz olsa da uykusu hafif olan alfa uyanmıştı.

"Günaydın."

Omega gömleğinin son düğmesini de iliklerken "Günaydın." diyerek karşılık verdi alfaya.

Cüzdanını cebine yerleştirip telefonunu eline aldı. Hoseok'tan gelen aramaları ve mesajları görünce gözlerini devirdi.

"Hemen gidiyor musun?" Küçük gözlerini rahat bir şekilde uzanan alfaya dikti. "Evet?"

"Ben daha farklı olur sanmıştım." diyen alfa, Yoongi'nin pek umrunda olmadı. Lavabo olduğunu hatırladığı yere ilerleyip yüzünü yıkarken iç çamaşırını giyip arkasından gelmişti diğeri.

"Hadi ama sarışın... Ciddi misin? İyi vakit geçirdiğimizi sanıyordum."

Lavabodan çıkıp dış kapıya geldiğinde diğer hala onu takip ediyordu. Ayakkabılarını hızlı bir şekilde ayağına geçirirken alfaya cevap verdi: "İkimizde alacağımızı aldık. Daha fazla burada durmamın anlamı yok."

Alfanın morali bozulmuştu. Vücudundaki izlerin sahibi olan omega, kendisiyle aynı şekilde düşünmüyor olmalıydı. "Senden etkileniyorum. Sen aynı hissetmiyor musun?"

Düz bir suratla, tereddüt etmeden konuştu Yoongi: "Hayır."

Gururunu önemsemeden biraz daha ısrar etti alfa. Yalan söylemiyordu. Bir gecede lavanta kokan feromonların bağımlısı olmuş gibi hissediyordu.

"Birlikte bir gelecek düşünemiyor musun? Emin değilsen bir süre deneriz, yemin ederim sana çok iyi davranırım-"

"Sungmin," dedi Yoongi hafif bir gülümsemeyle. "Zaten kimse bana kötü davranamaz."

Kapı kulbunu aşağı indirdi ve evden çıkmadan önce son kelimelerini söyledi.

"Dün gece arzu ettiğimden iyi geçti alfa ama... Ben o tarz biri değilim."

xxx

Taksiyle yurda gelen Yoongi, kapıda arkadaşları tarafından karşılanmıştı. Bu sefer hepsi bir aradaydı.

Kaşlarını çatıp onlara doğru adımladı.

"Ne oluyor?" diye sorduğu sırada Jungkook ve Seokjin ona sıkıca sarılmışlardı. "Neden mesajlarımıza bakmadın! Yakışıklı, güçlü, sempatik alfa seni öldürdü sandım!" diye bağırdı Jungkook. Geri çekilip arkadaşına baktığında gözlerinin dolduğunu fark etti Yoongi. "Bebeğim mal mısın? Neden öldürsün beni?"

"Bilmiyorum, korktum işte."

"Alfalar ne alaka?" diye sordu birkaç metre ileride onları izleyen arkadaşlarını işaret ederek. "Seni merak ettiğimiz için toplandık."

"İnan bana öldürülmüş olsaydım yurt kapısında beklemeniz beni diriltmezdi."

Seokjin arkadaşının kafasına vurdu. "Sus! Söyleme öyle şeyler!"

Yoongi hala bu durumu garip karşılıyordu. "Neden bu kadar endişelendiğinizi anlamıyorum. Jungkook'a, Sungmin'e geçeceğimizi söylemiştim." Seokjin başını salladı. "Yurda geldiğinde Jungkook da öyle dedi ama aramalarımıza cevap vermediğin için korktuk. Üstelik alfalar bana kızdı. Sizin gittiğinizi onlara haber vermem gerekiyormuşmuş. Onlar kim oluyor ki?"

hoseok was nothing to yoongi | sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin