Beraber dans etmeye başladık. Ettikçe ettik ve baya uzun zaman geçmişti sabah da kahvaltı yapmadığım için ve çok yorulduğum için kendimi çok bitkin hissediyorum. Hala dans etmeye devam ediyoruz. Ve ben artık dayanamıyorum.
Artık gözlerim kararmaya başladı. Çok geçmeden gözlerim kapandı ve gerisini hatırlamıyorum.
****************
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Ne olduğunu anlamak için etrafta göz gezdirirken. Minho'yla göz göze geldim.
Ben bana ne olduğunu soramadan Minho beni azarlamaya başladı. "Sen neden kahvaltını yapmadın neden hiçbirşey yemedin" diye.
Sonunda sustuğunda konuşmaya başladım. "JYP bana çok ağır bir diyet listesi hazırladı. Mesela bugün sadece buz yemem gerekiyordu. Ve yarın da sadece 2 yumurta. Anlıyor musun? Hem bugün JYP'nin yanına gitmeye bir hayli geç kaldım ve bu yüzden bişi yemedim. " dedim.
Minho kaşlarını çatarak benim söylediklerimi dinledi ve ekledi. "Ben böyle olduğunu bilmiyordum üzgünüm. " dedi.
"Önemli değil zaten çok birşey yemiyorum normal günlerde de bazen sadece 1 öğünle günü kapatıyorum. Alışkınım yani anlayıcağın. " dedim.
Kaşları havalandı ve devam etti. "Ama gerçekten doktorlarla konuştum. Bu durum böyle devam ederse çok ciddi hastalıklara yakalana bilir mişsin. " dedi.
Pek önemsemedim. Çünkü artık tek yaşama sebebim. İdol olmaktı. Onun dışında herşey boş benim için.
Normalde ne yapsam olumsuzlukla sonuçlanıyor ve ailemin şiddet ve baskısından da kaçtım. Artık tek yaşama sebebim gerçekten idol olmak.
Bu düşüncelerden sıyrılıp. Yüzünü dikkatle inceleyen Minho'ya baktım. Gözlerinin içine bakınca hemen benimle göz teması kurdu. Aramızda bir sessizlik oluştu ve bu sessizliği bozan benim sorum oldu.
"Peki ne zaman taburcu olacağım" diye sordum. Daha sonra ekledi. "Serumun bitince çıkabilirmişiz " dedi. O kadar kendimden geçmişim ki kolum de serum olduğunu Minho söyleyince farkettim.
Tamam anlamında kafamı salladım. Aklıma bir soru takılmıştı. Ben nasıl olsa çok kiloluyum (!) buraya nasıl geldim ki?
"Oppa Minho Ben buraya nasıl geldim. Ben fazla ağırım çünkü umarım beni kucaklamamışsındır." dedim. Sonra işaret parmağını dudaklarımın arasına götürdü ve bana sus işareti yaptırdı.
"Bir daha bu lafı duymayacağım Y/N sen gerçekten çok hafiftin. " dedi.
****************
Serumum sonunda bittiğinde Minho benim koluma girdi ve hastaneden çıktık.Şu almak için markete girdi. Bende dışarıda bekliyordum. Başım birden çok şiddetli bir şekilde ağrımaya ve dönmeye başladı. Daha fazla dayanamadım. Tam düşmek üzereydim ki beni birden bir belimden kavradı......
3. Bölüm sonu
Nasıl buldunuz
Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÜYE Mİ? (HEMDE KIZ)
FanfictionStray Kids'e 9.Üye olarak bir kız gelirse ne olur. üyeler nasıl karşılar. Yeni aşklar doğar mı? Eğlence amaçlıdır. Y/N hikayesidir. Keyifli okumalar