3 Ay Sonra
Bebeğimiz artık 4 aylık oldu ve cinsiyeti öğrenmek için bebek kontrolüne gittik. Yanımızda bütün üyeler de vardı.
İçeri girdiğimizde ise ultrason görüntülerini izliyoduk. Birden doktor" Bebeğin kalp atış seslerini dinlemiştiniz değil mi? "Diye sordu.
Bizde kafamızı olumsuz anlamda salladık. " Biz doktor değiştirdikte bir önceki doktor çok sorumsuz davranıyordu. "Bunu diyen Minho'ydu. Bunu demesinin sebebi ise bir önceki doktor bana herşeyi yiyebilirsin demişti. Ama Minho birşeylerden şüphelenip bir doktora daha götürünce beni.
O doktorda çoğu şeyin bebek için zararlı olduğunu söyleyince bu sefer en iyi doktoru bulup beni şuanki doktora getirdi.Daha sonra doktor " O zaman size bebeğinizin kalp atışlarını dinletiyim" dedi.
Daha sonra ise kalp atış sesini açtı.
Dinlerken o kadar çok duygulanmıştım ki. Düşünsenize içinizde bebeğiniz var ve onun minik kalbinin kalp atışını duyuyorsunuz. Bu çok güzel birşey.
Birden gözlerimden yaşlar daha fazla dayanamayıp firar etmeye başladı. Minho ise geldiğimizden beri elimi tutuyordu. Ona baktığımda o da benim gibi ağlıyordu.
Bu sefer de üyelere baktığımda onlarda aynı şekilde ağlıyordu.
Ama Hyunjin tekrardan Drama Quenliğini konuşturarak. Bağıra bağıra ağlıyodu. Felix'e dönüp "Bizim böyle çocuğumuz olmicak wuuu aaa!" diye ağlıyordu.
Felix Hyunjin'i dışarı çıkarttı. Orda beklemeye devam ettiler.
Doktor "Şimdi gelelim asıl konuya bebeğinizin cinsiyeti... " devamını söyleyemeden Jisung doktorun ağzını kapattı.
Bangchan "Han ne yapıyorsun! " diye çıkıştı.
Jisung ise "Bana söylesin sadece Baby Shower (yanlış yazmış olabilirim) yapıcam. " dedi.
Doktorda "Peki o zaman Y/N hanım işiniz bitti çıkabilirsiniz " dedi.
Herkes odadan çıktığında içerde bir tek Jisung kalmıştı.
Yaklaşık 5 dakikanın ardından o da geldi. Jeongin ve Changbin Jisung'u sıkıştırmaya başladılar söylemesi için.
Ama Jisung Nuh diyor peygamber demiyordu.
Daha sonra ise tekrardan yurda döndük.
************************************
Birkaç gün sonra
Jisung 'tan
Ee ben bu bebeğin cinsiyetini öğrendim de. Ben bu partiyi tek başıma nasıl hazırlıyacam.
Bir kişiye yada iki kişiye söylemem gerek.
Bangchan'a söylerim. Ve diğer kişi de Jeongin olur.
Bangchan yiyecekleri ve pastayı hazırlar. Sonuşta çok iyi bir aşçı.
Jeongin ve bende dekarasyonu hallederiz.
Pasta ise söyle olacak dümdüz sade bir pasta içinde cinsiyet renginde sos olucak. Sanki birine saplıyormuş gibi pastaya bıçak sapladığında içinden renk çıkacak.
Minho için çok uygun olacağını düşündüm.
Slm naber??
Bu bölümü nasıl buldunuz?
Biraz kısa oldu ama
Diğer bölüm partide neler olsun??
Sizce bebeğin cinsiyeti ne???
Bu bölümü atıp kaçıyorum
By...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÜYE Mİ? (HEMDE KIZ)
FanficStray Kids'e 9.Üye olarak bir kız gelirse ne olur. üyeler nasıl karşılar. Yeni aşklar doğar mı? Eğlence amaçlıdır. Y/N hikayesidir. Keyifli okumalar