15. BÖLÜM

536 41 13
                                    

Ama bir sıkıntı vardı
JYP...

Çok geç olduğu için direkt yattık.

Sabah kalkıp kahvaltıyımızı yaptık ve JYP ile konuşmak üzere yurttan ayrıldık.

Çok geç olmadan ise varmıştık.

İçeri girdiğimizde hiç beklemeden konuşmaya başladık. Daha doğrusu Minho konuşuyordu.

"Bay Park biliyorsunuz ki biz sevgiliydik ve birbirimizi çok seviyoruz. " Bay Park kafa salladı. Minho ise devam etti.

"Ve şuan ben baba oluyorum size bunu söylemek istedik. Karşı çıkacaksanız şimdiden hiçbirşey demeyin çünkü ben baba olmayı o kadar çok istiyorum ki size anlatamam. " dedi.

Bunları söylerken benim elimi tutup gözlerimin içine bakıyordu.

Sonunda JYP sessizliğini bozdu ve "Tamam o zaman üyelerde çok yorulmuştu. 1 yıllık bir süreçte dinleyeceğinizi söyleyen bir açıklama yapacağım. Siz ise hepiniz teker teker 1 yıllık bir süre için ara veriyoruz diye Staylara açıklama yapacaksınız. " dedi.

Biz tabi şok olmuştuk. Başka bir sorunumuz daha vardı ki Minho ve ben evli değildik ve hala idol olduğumuz için çocuğumuz da kameralar önünde olurdu.

Bunu sorduğumuzda bize birkaç güne evlenmemiz gerektiğini ve bunu açıklayacağımızı söyledi.

Biraz daha konuştuktan sonra ise tekrar yurda döndük.

Herkes ne olduğunu merak eden gözlerle bize bakıyordu.

Bizde JYP'nin bize yaptığı açıklamayı bir daha yaptık. Kalpleri her ne kadar ara vermek istemesede mantıken düşündüklerinde gerçekten çok yorgun olduklarını kendileri de biliyordu.

Daha sonra Bangchan "Y/N 'nin hamileliği bize de yaradı desenize" diyince herkes sevinçle bağırmaya başladı.

Daha sonra ise böyle biraz daha sohbet ettik.

Oturuyor kendi benim canım çok fazla çarkıfelek meyvesi istedi. Minho'ya "Minho bana çarkıfelek meyvesi alır mısın? " dedim.

O da "Daha şimdiden başladı mı bu karnındaki? " diye söylendi.

Bende omzuna hafifçe geçirip "Öyle deme Çocuğumuza " dedim.

Hemen sırıtıp "Tamam tamam gidiyorum ben " dedi. Ve yanında Jeongin'i de götürdü.

Bende yatmaya yukarı çıkmıştım.

Uyandığımda saate baktım. 2 buçuk saattir uyuduğumu fark ettim. Kalktım elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim.

İndiğimde Minho ve Jeongin kendini koltuğa atmışlardı. Yanlarına gidip "N'oldu? " diye sordum.

Jeongin "Yenge bak karnındaki bebek ekmeğe söyle canı antin kuntin şeyler çekmesin. " dedi.

Minho bunu duyunca hemen Jeongin'in kafasına geçirdi. "Sensin bebek ekmek düzgün konuş benim Prensesimle " dedi.

Ben Minho' nun suratına anlamaz bir şekilde bakarken Minho "Ne kız olacak ben hissediyorum " dedi.

Bu haline gülemeden edememiştim.

Daha sonra Minho ve Jeongin'in getirdiği meyveyi yemeye başladım.

Çooookk uzun zaman oldu ara sıra bölüm atabilirsem atacağım.
Nasılsınız
Umarım iyisinizdir
Okul nasıl gidiyor
Görüşmek üzere hoşçakalın

YENİ ÜYE Mİ? (HEMDE KIZ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin