1 Ay Sonra
Sabah mide bulantısıyla kalkmıştım. Birkaç gündür sürekli midem bulanıyordu.
Tuvaletten çıktığımda Minho bana bakıyordu. Noldu anlamında bir bakış attım.
Bana "Sevgilim hastamısın bu aralar sürekli miden bulanıyor. " dedi.
Bende biraz düşündükten sonra Minho'yla aynı anda konuştuk. "Yoksa... " dedik.
Minho devam etti. "Yoksa hamile misin güzelim. " dedi.
Bende "Saçmalama istersen Minho öyle bişi yok. Yani yoktur değil mi? " dedim.
Minho'nun suratı düştü. "Neden olmasın hem test yapmadan bilemeyiz değil mi? " dedi.
Bende kafamı salladım. Sonra kahvaltı için aşağı indik.
Minho'yla beraber kahvaltıyı hazırlamaya başladık. Daha doğrusu Minho hazırlıyordu çünkü benim kokulardan sürekli midem bulandığı için tuvalete gidiyordum.
Ben tuvalete giderken arkamdan sırıtıyordu.
Sonunda masaya oturmuştuk ve midem bulanmadan rahat bir şekilde kahvaltı yapabilmiştim.
Daha sonra hazırlandım.
Yüzüm çok belli olmasın diye şapkayı yüzüme kadar indirdim. Ve yurttan çıktım.
Eczaneye girdim ve hamilelik testi aldım. Onu çantama koyduktan sonra deniz kenarına gittim.
Deniz bana iyi geliyordu. Midem bulanmıyordu. Denizin kokusunu içime çektikçe huzur buluyordum.
Sonunda yurda gelmiştim. Gelir gelmez kendimi tuvalete attım ve testi yaptım. Pakette birkaç saate belli olacağı yazıyordu.
Bende üyelerin yanına gittim. Bir kutlama yemeğinden söz ediyorlardı. Biraz daha dinledikten sonra bu yemeğin benim için olduğunu öğrendim. Bu yemeğin amacı ben bu gruba geldiğimde kutlama yemeği yapmamış olmalarıymış.
Biraz daha beraber sohbet ettikten sonra yukarı çıktım. Kendimi yine tuvalete attım ve testimi kontrol ettim.
Veee testte ( // ) iki çizgi vardı. Ben sevinçten ağlamaya başlamıştım. Daha sonra Minho yanıma geldi ve "Neden ağlıyorsun güzelim? " dedi.
Bende cebimden testi çıkartıp. Minho'ya verdim. İlk önce anlamamış gibi baktı. Sonra ben "Evet Minho HAMİLEYİM " dedim. Ve boynuna atıldım.
Daha sonra "O zaman bu akşamki yemeğin iki sebebi var." dedi. Bende evet anlamında kafamı salladım.
𖠁𖠁𖠁𖠁𖠁𖠁
Daha sonra hazırlandık.
Bu elbiseyi giydim. Ve aşağı indim. Herkes hepbir ağızdan "Çok güzel olmuşsun yenge! " diye bağırdılar.
Herkes hazırlandığında arabaya bindik ve mekana vardık.
Kısa sürede yemeklerimizi de yedik sıra eğlenmeye gelmişti ama ben eğlenemiyordum. Çünkü Minho yerimden kalkıp dans etmeme bile izin vermiyordu.
Neden olduğunu sorduğumda ise "Bebeğimize zarar gelir " diyordu.
Sadece oturuyordum ve elimdeki meyve suyu kokteylinden içiyordum.
Daha sonra Minho herkesi topladı. "Beyler size çok güzel bir haberimiz var " dedi.
Bunu söylerken gelip bana sarılmıştı.
Herkesin bize baktığında ise konuştu. "Baba oluyorum. " dedi. Bunu direkt söyledi. Bende ona bakıp olumsuz anlamında kafamı salladım.
"Neden direkt söylüyorsun " dedim ve koluna çok sert olmayacak şekilde geçirmiştim. Vurduğunu hissetmemişti bile.
Sonra diğerlerine baktığımda çok şaşırmışlardı. Bana meraklı gözlerle bakıyorlardı. Bende "E-evet HAMİLEYİM " dedim.
Hepsinden sevinç naraaları koptu. Böyle devam ettik ve sonra yurda geri döndük.
Ama bir sıkıntı vardı. Jyp......
Helloooo ben geldim.
Nasılsınız.
Umarım beğenirsiniz.
Muck ♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÜYE Mİ? (HEMDE KIZ)
FanfictionStray Kids'e 9.Üye olarak bir kız gelirse ne olur. üyeler nasıl karşılar. Yeni aşklar doğar mı? Eğlence amaçlıdır. Y/N hikayesidir. Keyifli okumalar