Bugünden bir gün sonra yeni bir konsere gidecektik. Ama ne yalan söyleyeyim konsere gidip canımı sıkmayı hiç istemiyorum.
Ben böyle düşüncelere dalmıştım ki. Minho yanıma gelip "JYP bizi çağırıyor. " dedi.
Kafamı salladım ve beraber gitmeye başladı.
Vardığımızda kapıyı çaldık. İçeri girmeden önce Minho benim elimi tuttu ve ufak ama etkisi büyük bir öpücük bıraktı.
İçeri geçer geçmez JYP yine konuşmaya başladı.
"Minho ve Y/N biliyorum size yakın durmayın dedim ama artık durabilirsiniz. Çünkü Minho'yu böyle mutlu gören fanlar sana ısınmaya başladılar. " dedi.
Minho atıldı. "Aslında biz karar vermiştik. Siz ne kadar kameralar önünde uzak durun desenizde açıklama yapacaktık. Bizden herşeyi isteyin ama ayrı durmamızı istemeyin. Biz gerçekten birbirimizi çok seviyoruz. " dedi.
O bunları söylerken şaşkınlıkla bakıyordum çünkü biz böyle bir karar alamamıştık. Şapşik çocuk ya. Aşkından ne dediğini bilmiyor.
Daha sonra biraz eğilip yanağımdan öptü.
JYP'de "O zaman bu kararı verdiğim iyi oldu. Şimdi aşkınızı doya doya yaşayabilirsiniz. Şimdi çıkabilirsiniz. " dedi.
Selam verip odadan çıktık.
***************
"Ne nasıl izin verdi bu JYP size bizim Felix'imle aşk yaşamama izin vermiyor. " diye sitem etti Hyunjin.
Felix'te "İstersen odama çıkalım tatlım orda yaşarız aşkımızı. " dedi.
Hyunjin kafasını salladı.
Daha sonra Hyunjin'in bu sorusuna Minho cevap verdi. "Ben Y/N ile sevgili olduğumdan beri yüzüm gülüyormuş ve bu fanların hoşuna gitmiş. Y/N'ye ısınmaya başlamışlar. " dedi.
Bende gülümseyip Minho'nun dediklerini onayladım.
Böyle biraz daha sohbet ettikten sonra yarın konser olduğu için hepimiz erkenden yattık.
*************
Sabah kalktık ve hazırlandık. Çok uğraşmadım çünkü zaten uzun bir yolculuk olacaktı.
Ama tek şu sıkıntı vardı ki Minho'nun eşofman takımını girdim.
Sonra diğerlerinin yanına gittim. Minho odada burda değildi. Tam nerde olacağını soracaktım ki.
Arkadan bana sarıldı ve "Eşofmanlarım yakışmış güzelim" dedi. Ve boynumdan öptü.
Bunu gören Seungmin "Oooo Minho yengemizi boynundan öptü beyler. " dedi.
Bunu duyan diğerleri de "Ooooo" lamaya başlamıştı ki Minho beni çekiştirerek odaya çıkarttı.
"Noldu" diye sordum. O da ekledi. "Çok uzun bir yolculuk olacağı için ve seni çok özleyeceğim için şimdiden özlememi gidermek istiyorum" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÜYE Mİ? (HEMDE KIZ)
FanfictionStray Kids'e 9.Üye olarak bir kız gelirse ne olur. üyeler nasıl karşılar. Yeni aşklar doğar mı? Eğlence amaçlıdır. Y/N hikayesidir. Keyifli okumalar