7. BÖLÜM

922 54 63
                                    

Bugün benim solo parçalarım için çalışacağız bu grubun bir sürü şarkısı olduğu için benim solo çıkartmam gerekli.

Dünkü çekimlerde nasıl yorumlar geldiğine bakamadım çünkü Jyp bakmama izin vermedi.

Ama bugün gizlice bakmayı planlıyorum.

Yurtta benim odam yoktu. Minho beni yine kendi odasına çıkartmıştı. Orda kalıyordum.

Ben böyle düşünürken Jyp son ayarlamaları yapmış ve benim yazdığım şarkıyı söylemem için çağırıyordu.

Çok geçmeden çarkıyı söylemiştim ve klip aşamasına geçmiştik.

**************
Sonunda herşey bitmiş ve eve gelmiştim. Bende bitmiştim o kısmı saymıyorum.

Eve geldiğimde üyelerin hepsinin suratı asıktı. Ne olduğunu anlayamadım. Odama çıktım.

Daha sonra ise çok merak ettiğim için telefonu açıp Jyp'nin sayfasına girdim onca grubun arasında sonunda kendi adımı buldum ve duyuruya girdim.

Ama girmez olsaydım...

Stray Kids'e girdiğim için benim torpille girdiğimi düşünenler mi dersin ölüm tehtid leri mi dersin yoksa namusumla tehtid edenler mi.

Çok geçmeden yanaklarımda bir ıslaklık hissettim. Ben çok duygusal bir insanım ve bu yorumları görünce istemsiz bir şekilde ağlamaya başlamışım.

Çok geçmeden odaya İ.N geldi. Hemen yanıma koştu. "Y/N iyimisin birşey mi oldu? İstersen Chan 'ı çağırayım dedi.

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp. Hemen aşağı inip evden çıktım. Çıkmadan önce ise İ.N'e nolur benim peşimden kimse gelmesin bak sana yalvarıyorum. " dedim. Aynı zamanda da ağlıyordum. Sadece kafa sallamakla yetindi.

*******************

O kadar çok yürüdüm ki ayaklarımda derman kalmadı. Aynı zamanda ise deniz kenarına gelmiştim.

Deniz kenarına varmadan önce bir süper markete uğrayıp 2 şişe alkol ve bir paket sigara aldım.

Daha sonra deriz kenarındaki taşların üstüne çıkıp kendime düz bir taş aradım. Sonunda aradığımı bulunca ise oraya çöktüm.

Şişeyi açtım ve yudumlamaya başladım. Sigara paketinden ise bir tane sigara çıkarıp yaktım ve içime çekmeye başladım.

Hava soğuktu ve benim üstümde sadece bir hırka vardı.

2 şişeyi de bitirince bu kadarın yeterli olmadığını düşünüp bir tane daha aldım. Ve geri yerime geçtim. Onu da içerken telefonumdan şarkı açtım ve onu söyleyerek içkimi içmeye devam ettim.

********************

Ben böyle devam ederken saat bir hayli geç olmuştu. Gücelece ayağa kalktım ve sendeleyerek yurda doğru yol aldım. Yolda gelirken yerde küçük bir yavru köpek vardı.

Hemen yanına gittim ve ellerinden tuttum. Telefonumda da bir müzik açtım ve beraber dans ettik.

********************

Minho'dan

İ.N ağzından zorla laf aldım. Hatta söylesin diye ağzına peçete bile soktum sonunda söyledi. Ama nereye gittiğini bilmiyordu.

Hiç düşünmeden çıktım. Yaklaşık 3 saat kadar onu aradım ama nafile hiçbir yerde yoktu.

Sonunda belki yurda gitmiştir diye geri yurda dönerken Y/N yavru bir köpekle dans ediyordu.

Bu hali aptalca sırıtmama neden olurken Y/N'nin ayakta zor durduğunu farkettim.

Hemen yanına gittim ve Y/N 'yi durdurdum. Beni yeni farketmişti. Ayakta zor durmasından ve konuşmasından içtiğini anlamıştım.

Bana "BuğndAn ıkı yyıl ÖncE bANa yyapPTıĞınI uNUtMadIm ŞiMdİ sIRa BeNDe " dedi.

Ne dediğini daha anlayamadan beni ittirmeye başladı çok geçmeden arkamda duvar olduğu için sırtım duvara değmişti.

Daha sonra elini omzumun üstünden duvara yasladı. Bu hareketleri karşısında ağzım açık kalırken bakışları dudaklarıma kaydı.

İstemsizce benimde dudaklarım onun dudaklarına kaydı. Ben daha şoku atlatmaya çalışırken Y/N bana bir şok daha geçirtti. Çünkü Y/N birden dudaklarıma yapıştı.

Bu hareketiyle istemsizce gözlerim kapanırken öpüşüne karşılık vermeye çalışıyordum. Ama Y/N çok hızlıydı. Çok geçmeden araya dilini de sokmaya başladığı an bende kayışlar koptu.

Bu sefer baskın olan taraf bendim. O bana ayak uydurmaya çalışıyordu.
Yarım saat daha böyle öpüştükten sonra artık daha da geç olduğunu fark ettim. Ve Y/N 'nin koluna girdim. Bir elimi beline attım ve yürümeye devam ettik.

Çok geçmeden yurda vardık kapıyı çaldım ve beklemeye başladım. Y/N hala uyanıktı.

Kapı açılınca benden kurtuldu ve sendeleyerek içeri geçti. Bende içeri geçtikten sonra Chan bana kaşları çatık bir şekilde bakıyordu. Hemen ellerimi havaya kaldırdım ve"Ben bişi bilmiyorum onu yaklaşık 3 saat kadar aradım bualmayınca buraya geri geldiğini düşündüm ve geri gelirken Y/N 'nin elinde yavru bir köpek ile dans ediyorlardı. "Dedim.

Bütün üyeler bu sözlerime gülerken Y/N birden ağlamaya başladı. Hemen yanına gittim. " Y/N noldu sen niye bu haldesin?" dedim.

Y/N hıçkırıklarının arasından "Ben bu grupta olmayı hak etmiyorum. Bu gruptan ayrılacağım. Ama ayrılmama gerek yok nasıl olsa bana gelen ölüm tehtid lerinden biri gerçekleşir ve beni öldürürotomatikmen ayrılmış olurum. " dedi.

Bu sözlerine sinirlenmiştim. Y/N'ye bir sürü tehtid mesajı gelmişti. Biz nasıl olsa alışkındık ama o değildi.

Sonra bana sarıldı ve sanki mümkünmüş gibi daha çok ağlamaya başladı. En sonunda bana sarılmış bir şekilde uyuya kaldı. Onu yukarı çıkarttım.

Daha fazla oda olmadığı için benim odama bir yatak daha koymuşlardı.
Y/N 'yi yatağa yatırdım ama içim pek rahat etmedi. Çünkü üstü hiç rahat gözükmüyordu.

Dolabını açtım ve içinden bir pijama takımı seçtim.

(Bunu seçti hava soğuk olduğu için Ne kadarda düşünceli bir erkek slcölfls)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunu seçti hava soğuk olduğu için Ne kadarda düşünceli bir erkek slcölfls)

Üstündekileri çıkarttım. Vücudu o kadar güzeldi ki hayran kaldım. Sonra hemen kendimi toparlayıp bu kadarında tacize girebileceği için daha fazla bakmamaya özen göstererek üstünü giydirdim.

(Bu arada iç çamasırları var ve altında boxer gibi bir şort var üstünde ise sporcu atletine benzer bir yarım atlet Minbocuğumu tacizci gibi gösteremem tabiki)

Daha sonra bende yatağıma girdim ve yattım...

Hellooo
Bu bölümü nasıl buldunuz
Umarım beğenirsiniz.
Oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz.

YENİ ÜYE Mİ? (HEMDE KIZ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin