5.

117 8 1
                                    

John B'nin evine geldiğimizde Sarah oradaydı. İlk başta orada olmasına şaşırdım ama sonradan John B ile çıktıkları aklıma geldi. Belli ki bir şeyi tartışıyorlardı çünkü bizim geldiğimiz fark etmediler.
JJ öksürdüğünde hepsi bize döndü.
John B bana hoşgeldin dedi fakat tartışmadan dolayı enerjisi düşüktü.
Sonra tartışmaya devam ettiler.

Biraz dinleyince konunun Sarah'ın gruba katılması olduğunu anladım.

Kiara Sarah'ı istemiyordu ki bence de sırf John B'nin sevgilisi diye onu bu işlere bulaştırmak cidden saçma ve tehlikeli olabilirdi. Sarah'ı seviyorum ama bu böyle. Ama ben burada çok yeni olduğum için fikir belirtmedim.

Biraz daha dinledikten sonra aslında Sarah'ın bu altın işlerini zaten bildiğini anladım. Çok şaşırmadım çünkü düşününce John B'nin sevgilisine söylemesi normal.

Tartışma kızışıyordu. Kiara cidden kırıcı konuşuyordu. Sarah bi ara Kiara'ya "Sürtük" bile dedi.

Onu demesinden hemen sonra yanımda oturan JJ'ye baktığımda öbür yanında oturan Pope ile iddiaya giriyorlardı. JJ birazdan Kiara ve Sarah'ın saç baş birbirine girişeceğini söylüyor Pope ise bunun olmayacağını iddia ediyordu. 10 dolara bahse girdiler. O sırada kaşlarımı çatmış onları izleyen beni, biraz geç fark ettiler.

JJ konuyu geçiştirmeye çalışıp "Aa Lydia! Sen ne düşünüyorsun?" diye sordu gülümseyerek. Pope'da gülümseyerek bana bakıyordu.

Bende geri yapmacık bir sekilde gülümseyerek "Ne hakkında? Girdiğiniz iddia hakkında mı Sarah'ın grupta kalıp kalmaması hakkında mı?" dedim.

İkisininde aynı anda yüzü düştü. Gülmemek için zor durdum.

"Eee ikincisi." dedi JJ.

Soruyu bu sefer ciddiye alıp "Bence yorum yapmak için çok yeniyim. Ama Sarah'a güveniyorum." dedim.

"Peki." Başını salladı.

"Ve bence Pope haklı. Fiziksel kavga etmeyecekler." diye ekledim.

Pope JJ'ye 'yaa gördün mü' bakışı attı.

Sonra JJ'ye beni buraya bu zamanda getirdigi için biraz söylendim.

Az sonra herkes Sarah'ın gruba katılmasını kabul ettiğinde daha doğrusu Kiara kabul ettiğinde tartışma şükür ki sona erdi.

İddiayı da Pope kazanmış oldu.

Sonra hazine hakkında konuştuk.

John B "Bu arada Lydia bu eve ilk gelişin böyle olsun istemezdik kusura bakma." diye sitem etti.

"Sorun değil John B." diyip gülümsedim.

Sarah yanıma oturup "Olayların böyle gelişeceğini ikimizde tahmin etmemiştik ha." dedi gülümseyerek.

"Demek ki ikimizde aynı sırrı saklıyormuşuz." dedim. Benim bu hazine işine nasıl karıştığımı sordu. Ben de anlattım.

Birkaç saat oturduktan sonra eve Sarah ile beraber döndük. Yolda bana Kiara ile neden küstüklerini anlattı.

Sarah'ın evinin önüne geldiğimizde
"Eh yarın görüşürüz o hâlde." dedim.

Sarah "Ya da bugün bizde kalmaya ne dersin?" sordu. " Hem sana dünkü buluşmayı anlatmadım." diye ekledi.

"Şey Rafe evde mi?" diye sordum.

"Sanmıyorum ama olsa bile benim odamda takılırız." dedi.

Sarah'ı kıramayıp kabul ettim.

Sarah bana dün ki buluşmayı anlattı. Anlatırken de utanıp sürekli gülümsüyordu. Birbirlerinden cidden hoşlanıyor olmalılar.

"Ee biraz da sen anlat. Senin var mı hoşlandığın birileri?" diye sordu.

"Hayır yok. Biliyorsun Rafe'den sonra pek güvenemiyorum kimseye." dedim.

"Lydia konusu açılmışken soracağım. Aslında ben neden ayrıldığınızı tam olarak bilmiyorum. Aldatma olaylarını falan biliyorum ama sen affettikten sonra -ki bence salakça bir karar- neden ayrıldığınızı bilmiyorum. Yani Rafe hep toxic biriydi. Ama seninle çıktığı süre boyunca iyi gibiydi. Çok samimi değildik seninle. O yüzden hiç soramadım." dedi Sarah.

"Sarah sana anlatacağım ama babana ya da herhangi birine söylememen gerekiyor. Yani Rafe'i ne kadar sevmesem de ona kimseye anlatmayacağıma dair söz verdim. Tamam mı?"

"Tamam. Söylemeyeceğim. Söz."

"Biliyorsun Rafe beklemediğim bir şekilde iyi bir erkek arkadaştı. İlişkinin başında yani. Ama çıktığımız 3 yıllık süre zarfında son 5-6 ay zehir gibiydi." dedim.

"Çünkü Barry ile tanıştı. Barry Rafe'in torbacısı gibi bir şey. Ona ot falan satıyor Sarah. Tehlikeli biri." diye ekledim.

"Ah Rafe'in bir şey kullandığını biliyordum." dedi Sarah. O da anlamıştı demek ki.

"Kimseye söyleme. Neyse beni aldığı uyuşturucuların etkisiyle aldatmış. Normalde ayık ya da değil asla umurumda olmaz direkt ayrılırdım. Ama kullanmayı bırakacağını, ondan ayrılırsam kendini öldüreceğini falan söyledi. Sende biliyorsun onun hep psikolojik sorunları vardı. Babasıyla da arası iyi değildi. Ben de bu ot işine bile girdiğini gördüğümde cidden yardıma ihtiyacı olduğunu düşündüm."

Sarah başıyla onayladı. Devam ettim.

"Bende bir şans daha verdim.
Bırakmaya çalıştı. Ki benden gizli hâlâ kullanıyormuş. Ama iyi gizledi. Sonraki aylarda o kadar toxic bencil kaba birine dönüştü ki görmelisin Sarah. Neyse en son bu ot işlerine beni de karıştırmaya kalkıştı. Tabii ki parası bittiği için. Beni o aptal Barry'nin evindeki partiye götürdü. Barry cidden tehlikeli birisi. Sadece torbacı falan olması değil her şeyiyle tehlikeli. O gün bende biraz ot aldım. Tam olarak ne oldu hatırlamıyorum ama bulunduğum en rahatsız edici ve iğrenç ortamdı.

Evelsi gün de Rafe'den ayrıldım. Sonrasında Barry gördüklerimi kimseye söylemem için beni tehdit etti. Bıçakla. Rafe'de oradaydı. Barry'i durdurmaya bile çalışmadı. O günden birkac gün sonra Rafe gelip özür diledi, yalvardı. Barry yerine falan da özür diledi. Ama asla kabul etmedim tabii ki. Sonrada kimseye söylemem için söz verdirdi. Öyle işte. Kısacası Rafe Cameron'ı sikeyim." diye gülerek bitirdim anlatmayı.

Sarah şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. "Ben bunları hiç bilmiyordum. Seni bu işe karıştırmakla çok ileri gitmiş cidden. Ben onun adına özür dilerim Lydia." dedi samimiyetle.

"Dileme. Sorun değil ben hepsini unuttum gitti. Rafe'de unutabilse keşke. Neyse. Hadi film izleyelim." dedim.

Sarah'ın yatağında patlamış mısır falan yedik ve film izleyip uyuduk.



🤍🤍













It's Always Summer in Outer Banks Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin