Loki Laufeyson, Just go to bed

445 9 3
                                    

Loki Laufeyson x okuyucu

Uyarı: Smut, mastürbasyon
Özet: Kocan Loki görevlerden dolayı eve çok geç gelir, yanında uyanarak sana sürpriz yapmak ister. Ama görünen o ki sürprizle biraz daha erken ve beklediğinden farklı bir şekilde karşılaşacaksın.
Kelime sayısı: 1188

Loki'nin bir sorunu vardı. Yine görev dönüşü eve çok geç geldi ve sana sürpriz yapmak istedi. Yatağınızda mışıl mışıl uyuyordun ki bu onun planı için mükemmeldi çünkü artık sevgili kocan yanındayken uyanabilirdin. Gecesi tam istediği gibi gidiyordu. Yatakta senin yanına kıvrılıp sonunda çok ihtiyaç duyduğu dinlenmeye kavuşabilirdi -bütün gece uykunda konuşarak onu uyutmamış olmasaydın- daha çok inliyor ve çok sevdiği o sevimli ince sesinle onun adını söylüyor gibiydin. Ve bu yüzden uğraşması gereken daha kötü bir şey vardı, kaya gibi sert bir horoz.

Tanrım, şimdi ne yapacaktı? Banyoya gidip mastürbasyon yapabilirdi ama ya seni uyandırırsa? Bu ekstra özel bir sürpriz olabilirdi, değil mi? Hayır, sevgili karısını bu şekilde uyandırmayacaktı. Belki de aşağı inebilirdi? Hayır, bu da çok garip olurdu. Sana baktı, dudağını ısırdı ve eliyle kasıklarını avuçladı. Tanrım, çok acınası haldeydi. Karısı uykusunda adını söyledikçe sertleşiyordu, gerçekten aklı başında kim bunu yapardı? Suçluluk duygusu tıpkı bir tsunami gibi üzerine geliyordu, bunaltıcıydı.

"Loki.. mmm.." sen minik ellerinle çarşafı tutarken, senin ince sesinin tekrar adını mırıldandığını duydu. Tanrım, o tüm zamanların en acınası kocasıydı. Șu anda sana o kadar çok ihtiyacı vardı ki, elinin ereksiyon halindeki aletinde aşağı yukarı hareket ettiğini hissetmeye, amının sıkı duvarlarının onu sardığını hissetmeye... Senin içinde olma düşüncesiyle penisinin seğirdiğini hissetti. Tanrım, seni anlamsız bir şekilde becermekten başka bir şey istemiyordu ama sırf bunun için seni uyandırmayacaktı. Bencilce ve gereksizdi. Adam gibi davranması ve pantolonunun içindeki partiyi görmezden gelmesi gerekiyordu çünkü iyi bir koca böyle şeyler yapmazdı.

Sana ikinci bir bakış attı. Narsist fesatlık tanrısı, kendine kıyıyordu.

Tekrar inledin ve sevimli yüzün sanki büyük bir zevk alıyormuşsun gibi buruştu. Elin çarşafı bıraktı ve bilinçsizce göğsüne dokunmaya gitti. Loki'nin gözleri kocaman açıldı ve elini ağzıyla kapattı, artık ereksiyonunu görmezden gelemedi.
"Siktir... " diye mırıldandı, dudağını ısırarak ve ellerini pantolonunun altından kaydırarak. Uyuyan karısının önünde mastürbasyon yapmak, kim olduğunu sanıyordu? Tanrım, buna çok ihtiyacı vardı ama. Eli, meziyle kaplanmış ucunu ovuşturdu ve temas ettiği anda kazara küçük bir inilti çıkardı. Elini kalın şaftında aşağı yukarı kaydırdı, seni uyandırmamak için elinden gelenin en iyisini yaparak ses çıkarmamaya çalıştı. Parmaklarını tüm uzunluğu boyunca kıvırdı ve elini ıslaklığında hızla yukarı ve aşağı hareket ettirdi. Kolunun onun üzerinde olması ve adının dudaklarından çıkması, tam da onun duymaya ihtiyacı olan şeydi. Kalçaları yukarı doğru kıvrıldı ve acınası bir şekilde şaftını okşamak için aşağı doğru hareket etmeden önce başparmağıyla ucunu ovuşturdu. Kendini memnun etmekle o kadar meşguldü ki, senin gözlerinin sonuna kadar açık olduğunu fark etmedi bile.

"Loki? ne yapıyorsun?" eli hemen pantolonundan dışarı fırladı ve bakışları sana döndü. Göz kapakların çok ağır görünüyordu, zar zor uyanıkken paha biçilemez görünüyordun.

"Döndüm aşkım... ve benim şey..." kasıklarına bakıp tekrar sana bakarken tekrar dudağını ısırdı. Sana yalvaran bir gülümseme gönderdi ve başını hafifçe yana eğdi. "Ufak bir sorunum var." sen ona şaşkınca bakarken fısıldadı. İște şimdi yapmıştı, tam bir aptaldı, tam bir soytarıydı. Suçluluk duygusuyla seni becermek zorunda kalmamak için sana yalan söyleyebilirdi ama sana yalan söylemekten nefret ederdi.

Marvel Imagines ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin