Stephen Strange x okuyucu
Uyarı: Angst, soft smut (yine ikiye böldüm hikayeyi)
Özet: Stephen Strange'e aşık olduğun doğruydu. Strange'in hala Dr. Palmer'a aşık olduğu da doğruydu. Stephen senden düğündeki partneri olmanı istediğinde kabul ettiğin için kararından pişmanlık duymaya başlıyorsun. Ama doktorun itirafı her şeyi değiştiriyor.
Kelime sayısı: 896Strange sana karşı sabırsızlanıyordu.
Henüz fark etmedin ama Doktor Palmer'ın düğünü sırasında bir an bile oturmayıp hareketsiz kalmaman onu yeterince germiști.
Onun yanında otururken dudaklarından ağır bir iç çekiş daha düştü, hafifçe eğildin çünkü gerçekten oturuşunu değiştirmek istiyordun. Yanındaki adamın delici bakışlarından habersiz, törene dikkatini yoğun bir şekilde vermeye çalışırken, parmaklarınla kucağında oynuyordun.
Gelinin eski sevgilisinin çıktığı kişi olma konusunda gergin falan değildin. Orada olmana gerçekten gerek yoktu, özellikle de Stephen, Christine'e karşı hislerinin ne olduğunu çözemediği durumda.
Adamın bu takım elbisenin içinde olabildiğince nefis göründüğüne hiç şüphe yoktu ve eğer fırsat çıkarsa kollarına atlayacağına da hiç şüphe yoktu. Ancak içten içe ölürken ona sürekli evet demeyi bırakman gerekiyordu.
Stephen elini eliyle kapatmadan önce burnundan keskin bir nefes verdi. Orada otururken sıcaklık içine yayıldı. Yanağının içini ısırdın. Eli hafifçe titriyordu. Dayanamadın, bakışlarını ona çevirdin.
Kaşları çatıldı ama hiçbir şey söylemedi. Bakışları Dr. Palmer'a düştüğünde gözlerinin parıldamasını her izlediğinde hissettiğin acıdan tamamen habersizdi elbette. Törenin bir an önce bitmesini diliyordun. Yapabileceğin o kadar çok şey vardı ki. Bazen Happy'nin seni onunla hiç tanıştırmamasını diliyordun.
Elini bırakıp ayağa kalktığında keskin bir nefes verdin. Bakışların yeni kocasıyla koridorda yürüyen Christine'i takip ederken bir kez daha kalbinin ağırlaştığını hissettin. Kendini tutmaya çalışmadan önce yanındaki adama baktığında yüreğin ağırlaştı. Bunu söyleyemeyecek kadar gururluydu ama Strange onu hiçbir zaman gerçekten unutmamıştı.
Tören bittiğinde artık daha mutlu olamazdın. Kendini barın yanında, şarap içerken ve Strange'den mümkün olduğunca uzak dururken buldun. Sevgilin şu an seni bulana kadar plan iyi gidiyordu.
Arkandan bir ses, "Arkadaşımın bile benden kaçtığını düşünmeye başlıyorum" dedi. Alçak, bariton sesi, içine hafif bir ürperti gönderdi, sinirlerini çılgına çevirdi. Kalbin göğsüne karşı çılgınca atarken yanakların sıcaklıkla doldu. Kaçmak istedin, belki eve geri dönmek istedin. Her neyse, şu anda gerçekten onunla uğraşmak istemiyordun.
İçkinin son kalanını da içmeden önce "Senden kaçmıyorum" diye mırıldandın.
Stephen kendine bir martini istemeden önce içini çekti, ama gözleri hala senin üzerindeydi. "Vücut dilin aksini söylüyor."
"Beni buraya getirmemeliydin." Sonunda ona baktın. "Seninle benim birlikte olduğumuzu falan düşünecek."
"Ve sence bu kötü mü...?"
"Şaka yapıyorsun, değil mi?" Ona bakarken duyduğun rahatsızlıktan dolayı yüksek sesle güldün. Hızla Stephen'dan kapmadan önce barmenin hazırladığı içkiyi masaya koymasını izledin. Sinirin kilometrelerce öteden hissedilebiliyordu, bu da ona nasıl Happy Hogan'ın asistanı haline geldiğini merak ettirdi.
"Şaka yapmıyordum."
Sesindeki ciddilik kalbinin atmasını sağladı.
"Bana mutlu olup olmadığımı sordu" dedi ama sana bakmadı. Bunun yerine bakışları bir kez daha geline takıldı. İfadeni gizlemeye çalışarak başka bir yere bakmadan önce rahatsız edici kahkahanı bastırmak zorunda kaldın. Ondan bir şeyler saklamak giderek zorlaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Imagines ♡
Fanfiction¬Bölümler one shot ya da seri halinde ¬Tumblrdan kendim çeviriyorum ¬İstek alıyorum 🧟♀️