MCU karakterleri, Wet dreams

364 12 5
                                    

Steve Rogers, Bucky Barnes, Sam Wilson, Clint Barton, Natasha Romanoff, Thor, Loki, King Valkyrie, Shuri, Xu Xialing, Kate Bishop, Peter Parker x okuyucu

Konu: Mcu karakterleri senin hakkında ıslak bir rüya görür.

Uyarı: nsfw, smut, ıslak rüyalar

Steve inlemediğini, sadece kabus gördüğünü söylemeye çalışacak, tabii ki inlemiyordu. Onu bu kadar etkilediyse, korkunç bir kabus olmalıydı. Hayır, bu sadece... sabah ereksiyonu, sadece... şey, güzel, Steve her zaman oldukça kötü bir yalancıydı, en azından senin için. Oldukça utandı, yeni çıkmaya başlamıştınız ve o şimdiden raydan çıkmaya başlamıştı. Böyle bir şeye şahit olduğun için yanında uyuman canını sıktı. Sadece bir rüyadan dolayı bu kadar sertse, bir parçan onun aletini gerçekten içinde hissetmek için içten içe sabırsızlanıyordu. Onunla bu konuda alay ettiğin sürece, bunun için bekleyebilirsin.

Bucky'nin bu durumdan çıkış yolu yoktu. İkiniz uyurken sana baskı uyguluyordu, uyandığında onun aletini kalçanda hissedebiliyordun. Şu anda yüzünün ne kadar kırmızı olduğunu görmene izin vermiyor ve konuyu değiştirerek dikkatini dağıtmaya çalışıyor. Sana karşı ihtiyaç duyarken nasıl kalınlaştığını ve seğirdiğini düşündükçe, şişkinliğini görmezden gelmek oldukça zordu. Bununla ilgilenmesine seve seve yardım edecektin, sadece seni yorganın altına alması gerekiyordu. Bunu batırmayacaktın ve yaparken onu memnun edersen temizlemekten daha çok mutlu olurdun. Bu tür konuşmalar ona rüyasını hatırlatmaktan başka bir işe yaramıyordu. Uyanık bile değil miydi? Öyleyse ne zaman senin ağzını aletinin etrafında hissedip onu zevkle yaladığının bir önemi yoktu.

Sam hızla yataktan kalkar ve duş almaya çalışır. Ayağa kalkıp ona katılmana ihtiyaç duymaz, bu işi kendisi halledecek ve sonra seninle bunun hakkında konuşacaktır. Duştayken yatak odasından gelen sesleri duyabiliyordu ama aklının hala ona oyun oynadığını düşünüyordu. Dışarı çıktığında seni bacaklarını açmış, tamamen çıplak halde ve rüyasını anlatması için yanına çağırırken buldu. Kendi rüyanı seve seve paylaşırsın. Aslında onunkinden daha pis bir rüya.

Clint bunun şimdi olduğuna inanamıyordu. Yarım saat içinde varması gereken bir görevi vardı. Rüya hakkında utanmıyordu, neden utansın ki? Yakında evlenecektiniz, ama rüya zamanlaması onun için çok elverişsiz olmuştu. Başka bir gün olsaydı, ikiniz aşağı inip kirlenmeden önce bu konuda şakalaşır ve gülerdiniz. Onu aşağı itip külotunu çıkardığında gözleri büyüyor, yarım saati var değil mi? Bu sürenin yarısında gelmesini sağlayabilirdin. Clint sana sırıtıyor, kaba ellerini kalçalarına yerleştiriyor. Şimdi bitirse iyi olur, yoksa bu işin sonu asla gelmeyecek.

Natasha bundan çekinmiyor. Uzun süredir kontrol dışında kadınsı çekiciliği için kullanılıyor. Sana karşı azgın hissettiğinde, günün hangi saati olursa olsun, sana karşı her zaman dürüsttür. Bu, seninle ilgili ıslak rüyaları için de geçerli. Uyandığında ve senin hakkında ne düşündüğünü fark ettiğinde eğilip kulağına rüyasında gördüklerini fısıldayacak. Senin yanındayken arzularından çekinmiyor ve sen de onun yanında öylesin, tek azgın olan o değil. Onunla ilgili rüyalardan payına düşenden fazlasını gördün.

Thor bu konuda hiç utangaç değil, bunu daha önce birçok kez yaşadı, ancak bu ilk kez senin yanında uyurken oldu. Zaten çoğu zaman çıplak uyuyor, bu yüzden uyandığında çarşafların üzerinde zaten büyük bir leke var. Onu daha önce sabah ereksiyonu ile gördün ama bunun bir rüyadan mı kaynaklandığını hiç sormamıştın. Sen de payına düşeni aldın ve bazı durumlar böyle başladı. Ah? Bu rüyaların hakkında daha fazla şey duymayı çok isterdi. Daha da iyisi, neden ona göstermiyorsun? Ve sonra o da sana kendi rüyasını gösterecek.

Loki, senin onunla dalga geçmen gerektiği yerde seninle alay eder. Yaptığı büyü ikinizin etrafında dönüyor, seni kucağına çekiyor, rüyasındaki sahneleri çok detaylı bir şekilde tasvir ediyor. Loki'nin rüyasındaki görüntüleri porno izler gibi izlerken bacaklarını birbirine sürttüğünü fark etmesi, aletini daha da sertleştiriyor. O çoktandır sert ve görünüşe bakılırsa sen de oldukça sırılsıklamsın, bu yüzden onun için eğilip ikinizin derdini de ortadan kaldırmasına izin vermeyecek misin?

King Valkyrie, uykusunun derinliklerinde, hâlâ rüya görüyor. Sana en pis düşüncelerini söylerken, farkında bile olmadan ısınmana sebep olurken, boynunu öpüyor. Daha fazla dayanamadığın zaman onu uyandırırsın, yüzün alev alev yanar, hayır, tüm vücudun da, özellikle de bacak araların. Etrafında hiçbir zaman böyle bir görünüme sahip olmadı, bunu saklamaya hiç gerek yoktu, öyleyse neden şimdi başlamasın ki? Elini alır ve kendi amına bastırır, aynısını sana yaparken parmaklarının ıslaklığı hissetmesine izin verir, orta parmağı şimdiden senin girişinle dalga geçer. Elini onun orgazmına getirmek için omuzlarından destek alırken, farkına bile varmadan parmağını içine alırsın.

Shuri bundan utanıyor çünkü gardiyanların gelip sana karşı çok azgın olduğunu görme ihtimali olduğunu biliyor. İkiniz daha önce bir şeyler yaptınız elbette ama her zaman kapı kapalıydı. Şimdi üzerinde sadece tişörtü ve pijama altı var, üzerlerinde ıslak bir leke var. Biri içeri girerse, rüyasında ne gördüğüne dair hiçbir şüphe olmazdı. Tanrıya şükür hala uyuyordun, böylece üstünü değiştirip sana sarılmaya geri dönebilirdi. Hala rüya yüzünden azgındı ama sen uyanana kadar bekleyip yakalanmayacağınızdan emin olmak için kapıyı kilitleyebilir.

Xu Xialing, kötü bir rüya gördüğünü düşünerek onu uyandırmaya çalıştığında neredeyse seni boğuyor. Onun altındayken ne kadar ıslak olduğunu hissediyor, gözbebeklerinin nasıl büyüdüğünü ve gözlerinin dudaklarına bakarken karardığını görüyorsun. Ah, o zaman güzel bir rüyaydı, onun durumuna bakılırsa çok iyi bir rüyaydı. Gitmene izin veriyor, davranışlarından dolayı özür diliyor, rüya için değil ama seni boğduğu için. Senin rızan olmadan bunu asla yapmaz, şey... artık var. Bilge bir sırıtışla kolsuz cropunu ve iç çamaşırını çıkarıyor, kaygan uyarılmasıyla ne kadar yapışkan ve ıslak olduğunu görmeni sağlıyor. Seni boğmaya başlamadan önce, planladığı başka şeyler için seni hazırlamak istiyor.

Kate, ona bu konuda soru sorduğunda yatağa gömülmek istiyor. Evet, seninle ilgili ıslak bir rüyaydı, hayır, ilk kez görmüyordu. Sen onu saklandığı yerden kucaklamalar, öpücükler ve alaycı sözlerle ikna etmeye çalışırken, o çok kızarıyor, gözlerini kaçırıyor. Ona kendi ıslak rüyanı anlatsan yardımı dokunur mu? Şimdi onun dikkatini çekiyorsun, evet, aslında çok yardımı dokunur. Rüyalarının... uyumlu olup olmadığını bilmek isterdi. Zevklerinizin uyuşup uyuşmadığını görmek için tabii ki, bunun sen konuşurken bacaklarının arasından giderek daha fazla kayması ve giderek daha fazla ıslanan amını yalayıp öptüğü için bir şey söylemeni neredeyse imkansız hale getirmesi gerçeğiyle hiçbir alakası yok.

Peter yataktan çıkarken çok dikkatlidir, olabildiğince seni rahatsız etmemeye çalışır. Bir parçası uyanık olduğunu düşünüyor ama gidip sorununu çözmesine ve yatağına dönmesine izin veriyorsun. Üstüne zıpladığında örümcek hissini tetiklersin, onu yatağa doğru iterken kıkırdarsın ve hala fark edilir olan sertliğini ezersin. Neden bir şey söylemedi? Bunca zamandır utançtan ölüyordu ve şimdi daha da kötüydü, çünkü sen ona o bilmiş gözlerle bakıyorsun ve hala, kahretsin, hala ona en iyi şekilde sürtünüyorsun, onu kısa sürede tekrar sertleştiriyorsun. Bu sefer, bu konuda bir şeyler yapman gerekecek.

Bir oy verin de bildirim gelsin sevineyim ya, OY BEKLİYORUM BİR GODDAMN OY

Marvel Imagines ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin