Sam Wilson x okuyucu
Uyarı: fluff, küfür, şiddet
Özet: Partnerinle flört etmek için hayatınız pahasına mücadele ettiğiniz zamandan daha iyi bir zaman olamaz, değil mi?
Kelime sayısı: 808Sam senden bıkmıştı.
Senden ve çapkın yorumlarından, vurularak ölmek üzereyken bu kadar soğukkanlı davranma yeteneğinden ve hepsinden önemlisi, senin ondan daha hızlı koşabildiğin gerçeğinden bıkmıştı. Lanet olsun sana ve gelişmiş yeteneklerine.
"Yazık, orada kanatlarını bırakmak zorunda kalman çok kötü oldu. Sanırım benimle koşmak zorunda kaldın, ha?" Bunu nefes nefese onun yanında koşarken, peşinizden gelen hydra ajanlarının ateşlediği kurşunlardan ustalıkla kaçarken kolaylıkla söyledin. "Ah, bugün gerçekten çok iyi göründüğünü söyleyebilir miyim? Saçını mı kestirdin?"
Sam, görev sırasında herhangi birinin Bucky'den daha gülünç derecede zor olabileceğini hiç düşünmemişti. Görünüşe göre bu konuda yanıldığını kanıtladın.
"ŞU ANDA BENİMLE CİDDİ CİDDİ FLÖRT MÜ EDİYORSUN?" neredeyse çığlık attı, açıkça nefes nefeseydi ve senin gayet iyi göründüğün gerçeği karşısında oldukça gergindi. "SİKTİR!"
O yana doğru kaçarken bir dizi kurşun, hemen arkasındaki çimento duvarlara saplandı ve sen onu alaycı bir homurdanmayla birlikte çektin. Kalbinin göğsünde patlamak üzere olduğuna yemin etti - uzun süre koşmanın verdiği aşırı çabadan mı, yoksa kıyafetinin yakasındaki ellerinden mi olduğunu anlayamadı.
"Şimdi değilse başka ne zaman?" dedin, el yapımı sis bombalarını patlatmak için ceplerini karıştırırken. "Sakın bu siki içine çekme, kafanı allak bullak eder." Bununla birlikte, dönerek küçük duman siyahı küreleri sizi kovalayan hydra ajanlarının arasına fırlattın ve ona doğru hamle yapmak için Sam'in öndeki kolunu yakaladın.
Görüş açısının köşesinden, koridorun her tarafında bulutlu beyaz bir kül bulutunun patladığını ve ardından sizi takip edenlerin şiddetli kuru öksürüklerini görebiliyordu. Binadan dışarı fırlarken gülmeye başladığını, göğsünün komik kıkırdamalarla inip kalktığını, saçlarının yüzünden savrulduğunu duymak onu tamamen dehşete düşürdü.
"Hiç bir şeyi ciddiye alır mısın?" diye inanılmaz bir tavırla sordu, ayaklarının üzerinde hiddetli bir şekilde. "Tanrım, Y/N, neredeyse ölüyorduk!"
Ona gönderdiğin geniş gülümseme nefesinin boğazında düğümlenmesine neden oldu - ya da belki de artık bitkin düştüğü içindi.
"Anahtar kelime hepsi, Sam!" Yavaşladığında kalçanı onunkine çarptın, nefesini toparlamak için umutsuzca nafile bir çabayla sokak lambasına yaslandın. "Soruma hiç cevap vermedin."
Görev partnerin sana soldurucu, samimiyetsiz, sinir bozucu bir bakış gönderdi. Tam bu noktada, neredeyse ciğerleri patlayacaktı ve sen hala sanki bir saat boyunca hiç koşmamış gibi zıplayıp duruyordun. Senin bu kadar etkilenmemiş ve zinde olman onu rahatsız etti. Sam, senin yanlış giden bir tür yapay zeka deneyi olup olmadığını merak etmeye başlamıştı. Bu kesinlikle senin insanlık dışı gelişmiş yeteneklerini açıklıyor. "Ne sorusu?"
"Saçını mı kestirdin?"
Kelimenin tam anlamıyla dehşete düşerek, kahkahaya benzer bir şekilde öksürdü. "Sana inanamıyorum. Evet, saçımı kestirdim. Mutlu musun?"
Parlak bir şekilde ışıldadın. "Çok. İyi görünüyorsun."
Sam beceriksizce boğazını temizledi ve dik duruşuna geri döndü. "Teşekkürler. Sis bombaları için. Bunların yanında olduğunu bilmiyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Imagines ♡
Hayran Kurgu¬Bölümler one shot ya da seri halinde ¬Tumblrdan kendim çeviriyorum ¬İstek alıyorum 🧟♀️