Bucky Barnes, Cry baby - 1

447 10 3
                                    

Bucky Barnes x okuyucu

Uyarı: Seks hakkında konuşmalar, smut başlangıcı (devamını ikinci parta atacağım)
Özet: Sorunlu bir cinsel hayatın var ve Bucky ile așne fișne yapmaya bir şans verirsin sonra friends to lovers olur.
Kelime sayısı: 1887

Natasha, kalabalık kafede tuttuğu masaya giderken "Çocuklar geç kalacakmış," diyor. "Sam birkaç dakika önce mesaj attı ve Bucky ile trafiğe takıldığını söyledi."

Ayın ikinci salısı, yani brunch günü. Üniversite zamanlarından beri dördünüz için bir gelenek haline geldi. Zaman ve yer yıllar içinde değişse de herkes her seferinde katılmak için elinden gelenin en iyisini yaptı. Bu salı günleri doğal olarak favorindi. Derin bir iç çekişle karşısındaki boş sandalyeye oturdun. "Güzel, bu, onlar gelmeden önce nasıl azgın bir sürtük olduğum konusunda şikayet edecek zamanım olduğu anlamına geliyor." lattesinden küçük bir yudum alarak homurdandı. "Ne var ne yok?" alaycı bir şekilde merak ediyor.

"Anlamıyorsun," diye başladın, masaya yaslanıp kenarını sıkıca kavrayarak. "Aylar oldu, birkaç ay değil, neredeyse bir yıl."

Natasha'nın kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı. "Bir yıl mı? Geçenlerde birkaç kez çıktığın adam peki? Onunla bir şey olmadı mı?"

"Hayır," diye homurdanırsın, sandalyene geri oturarak kollarını kavuşturursun ve oflarsın. "Ve bir şey olmuş olsaydı bile, bunun tatmin edici olacağından şüpheliyim. Muhtemelen şuana kadar seksin benim için kaç kez zevkli olduğunu sayabilirim."

"Boktan eşler seçiyorsun gibi görünüyor."

Kaşlarını çattın, "Biliyorum, ama bu benim hatam değil. Bütün bu aptal adamlar beni pazara kadar on kez becereceklerine söz verip duruyorlar ve hiçbiri beni çarşambaya bile getiremez."

Natasha gülüyor. "Seni zavallı sürtük."

Dudaklarında acınası bir somurtmayla, "Burada bana gerçekten yardımcı olmuyorsun," diye sızlanıyorsun. "Rutin olaram seks yapabiliyorsun, Sam var! Ben senin kadar şanslı değilim." dikkatinin arkanda bir yere kaydığını fark ettin ama lafını bitirmemiştin. "Nat, ben ciddiyim. Tüm seks tecrübelerim, birinden sırtımı kaşımasını istemek gibi ve sonra tam anlamıyla kaşınan nokta dışında herhangi bir yeri kaşıyorlar. O kadar iyi düzülmek istiyorum ki düzülürken ağlayayım, sadece tamamen gözyaşları içinde kalayım. Bunu istemek için çok mu fazla?"

Nat gülümsemesini elinin arkasına saklıyor, keskin yüz hatlarına eğlence resmedilmiş. Biri arkandan boğazını temizliyor ve burnunun kemerini sıkıyorsun. Sam ve Bucky boş koltukları işgal ediyor, Natasha'nın yanında Sam ve senin yanında Bucky. İkisi de kocaman sırıtıyor, bu sohbete denk geldikleri için fazlasıyla memnun görünüyorlar.

Sam, hiç şüphesiz ukalaca bir yorum yapmak için ağzını açıyordu, ama daha iyi bir nefes alamadan onun sözünü kestin.

"Tek bir sikik kelime bile etme," diye homurdanırdın parmağınla onu göstererek. Elini göğsüne bastırıyor, ifadesi gücenmiş. "Senin gerçekten trajik olan cinsel hayat hikayen hakkında asla şaka yapmam."

Bucky sessizce kıkırdar ama senin bakışınla öksürüğe dönüşür.

"Seni öldüreceğim," söz veriyorsun.

"Onu rahat bırakın çocuklar," diyor Nat, kendi kahkahasını bastırmaya çalışsa da, gözlerini deviriyorsun. Oflayarak cüzdanını çantandan çıkarıyorsun. Ayağa kalkıp sıraya girmeden önce "Hepinizden nefret ediyorum" diyorsun.

Bir süre sonra Bucky peşinden gelir, yanına gelir ve kolunu omuzlarına atar. "O kadar kötü ha?"

Şu anda muhtemelen sırıttığını anlamak için yüzüne bakmana gerek yoktu.

Marvel Imagines ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin