Bucky Barnes, Sleepless night

871 18 0
                                    

Bucky Barnes x okuyucu

Uyarı: yok, belki biraz fluff
Özet: Uyuyamazsın, Bucky ile mutfakta karşılaşıp birlikte vakit geçirirsiniz.
Kelime sayısı: 398

Uyuyamadığın gecelerden biriydi. Yatakta dönüp duruyor, uyumaya çalışıyordun ama düşünceler aklından çıkmıyor ve bir türlü uyuyamıyordun. İki saat yatakta tepindikten sonra kalkıp salona gitmeye karar verdin. Tavşan panduflarını giydin ve karanlık ve sessiz olan Avengers yerleşkesinin merdivenlerinden aşağı yürüdün. Mutfağa gittin, dolabı açtın ve bir bardak çıkardın. Sonra buzdolabından süt çıkardın ve kendine özel tarifin olan yoğun kıvamlı sıcak çikolatadan yaptın. İçine biraz marshmallow koymak üzereyken arkanda ayak sesleri duydun. Arkanı döndün ve Bucky'nin mutfağa geldiğini gördün.

"Selam" dedin ve ona gülümsemeye çalıştın. "Selam bebeğim. Sen de uyuyamıyor musun?" Bucky sordu ve sen de başını salladın. Yürüdü ve mutfaktaki sandalyeye oturdu. "Anlatmak ister misin?" sana gülümsedi ama sen olumsuz bir mırıltı çıkardın. "Sıcak çikolata ister misin?" sorusuna soruyla karşılık verdin ve bu sefer Bucky başını salladı. Tezgaha döndün ve özel tarifinden ona da yaptın. Bitirdiğinde arkanı döndün ve ona verdin. Alırken ellerin onunkine bir süre temas etti ve kızarmaya başladın. "Teşekkürler bebeğim." kızarmanı durdurmaya çalışırken yanıt olarak ona gülümsedin.

"Televizyonda bir şeyler izlemek ister misin?" "Olur, bu güzel bir fikir." ona cevap verdin, mutfakla birleşik olan salondaki kanepeye gidip oturdunuz. Bucky izleyeceğiniz şeyi seçmen için sana kumandayı verdi, Netflix'ten en sevdiğin sitcomu aradın ve açtın. Bucky ve sen dip dibe oturup yaptığın sıcak çikolatadan içerek birkaç bölüm izlediniz. Bucky beğendiği için mutluydun. Dizideki esprilere güldünüz ve bazı sevimli anlarda gülümsediniz. Bir an için Bucky'nin seni izlediğini hissettin. Bir süre sonra gözlerin ağırlaştı, kapatmamak için savaş verdin ama daha fazla açık tutamayarak başını Bucky'nin omzuna koydun. Bucky kolunu beline doladı. Daldığını gören Bucky "Belki de artık yatma vakti gelmiştir." dedi ve televizyonun sesini kıstı. "Hayır, uyumuyorum sadece gözlerimi dinlendiriyorumm." Mırıldandın ve Bucky'nin yanında kendini daha rahat hissettin. "Bebeğim, zaten yarı uykudasın." Bucky fısıldadı ve kendi kendine gülümsedi. "Uyumuyorumm." diye mırıldandın.

"Oww bebeğim, yarı uykudayken çok tatlısın." Bucky fısıldadı ve seni kendine çekti. Bir süre sonra senin uyuduğunu fark etti. Televizyonu kapattı ve seni yatağına taşımak için kollarının arasına aldı. Odana vardığında seni yumuşak bir şekilde yatağına yatırdı ve battaniyeyi üzerine örttü. Tam gidecekken koluna uzandın, "Gitme." Bucky emin olamadı, arkasını dönüp sana baktı. "Lütfen." bir kez daha fısıldadın ve Bucky'nin yanına uzanmamak için bir sebebi kalmadı. Arkanı döndün ve Bucky kollarını sana doladı. "İyi geceler bebeğim, tatlı rüyalar." kulağına fısıldadı. Saçına varla yok arası birkaç öpücük kondurdu ve mayıştıran kokusuyla birkaç saniye içinde tekrar uykuya dalmanı sağladı. Bucky'nin kollarında kendini o kadar güvende hissettin ki hiçbir şey canını acıtamazdı.

İlk kitabin ilk bölümüü, umarım devamı gelir. Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayınn! Vermezseniz de vermeyin, napim 😽

Marvel Imagines ♡ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin