Od 2025.g

26 1 0
                                    

17.8.2023.g četvrtak

Od 2025.g

U lipnju 2025.g mi je završni rad, onda 10 dana kasnije odbrana završnog rada i kad dobijem svjedodžbu završnog rada tad se mogu zaposliti. Tad ću imati 20 i pol godina.
17.8.2023.g četvrtak

Plan a

Preseliti ću se u Split i tamo zaposliti.
17.8.2023.g četvrtak

Plan b

Zaposliti ću se u Veloj Luci. Na slobodni dan ću otići u Split. Od plaće ću izdvojiti za odlazak u Split kad mi bude slobodan dan. U Split ću ići na jesen 2025.g.
17.8.2023.g četvrtak

Planovi za 2025.g

Prvi dio u poglavlju Od 2025.g ove moje priče Ljeto 2023.g. Ovo je drugi dio.

Plan a je bio da ću se preseliti u Split i tamo zaposliti. Plan b je da se zaposlim u Veloj Luci, da na slobodni dan na jesen 2025.g idem u Split i da štedim od plaće za odlazak u Split. Što se tiče mjesta gdje ću živjeti idućih par godina dok mi ne poraste plaća do mjere da mogu živjeti sama imam 2 mjesta gdje mogu živjeti, a to su Vela Luka i Split. U svakom slučaju na jesen 2025.g ću otići na napraviti prve preglede zbog pojačane dlakavosti i akni za što će mi trebati 250 eura. Prvi pregledi zbog pojačane dlakavosti i akni su ginekološki pregled koji se sastoji od konzultacija i ultrazvuka na puni mjehur cijena u Poliklinici Cito 50 eura, laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion cijena u Poliklinici Analiza 135 eura, cijena u Poliklinici Labplus 180 eura, dermatološki pregled poradi akni cijena u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura.
17.8.2023.g četvrtak

O tome sanjam svaku noć. Ukratko u tim snovima sam napravila prve preglede zbog pojačane dlakavosti i akni i doktor mi je rekao nakon pregleda i pretraga rekao da imam PCOS i propisao kontracepcijsje tablete kao terapiju za PCOS. Svaku noć sanjam te snove.  Odlučila sam da ću napraviti kako je bilo u snovima kao mi akne i pojačana dlakavost ne prođu do ljeta 2025.g.
17.8.2023.g četvrtak

Ljeto 2023.gWhere stories live. Discover now