Ma 2023.g

26 1 0
                                    

14.9.2023.g četvrtak

Ma 2023.g

Ma je moja kartica za riječ moja anamneza. Anamneza je povijest bolesti.
14.9.2023.g četvrtak

14.9.2023.g

Pregled zbog ozlijede prsta
Danas 14.9.2023.g popodne sam išla kod dr. Katarina Ivankov na pregled zbog ozlijede prsta. Na desnom velikom prstu s desnom donjem kutu nokta mi je bila rana iz koje je curio crveni sadržaj. To sam sprejala s octenisept, mazala antiseptičkom kremom i držala zamotano što sam uradila s blazinicom i flasterom. Kad sam nekoliko dana kasnije držala preko noći odmotano počeo je opet curiti sadržaj. Nakon pregleda je dr. Katarina rekla da moram 2 puta dnevno mazati mast Bentrion mast, prije toga nasprejati s octenisept i u ponedjeljak popodne na kontrolu. 7.9.2023.g kad sam tu ranu namazala s antiseptičkom kremom i zatvorila istu, boljela me je ista i od boli prsta sam se onesvijestila. Sjećam se da sam u jednom momentu na vratima, u drugom momentu sam negdje, a u trećem se budim i podiže me žena kod koje sam taj dan bila. To se dogodilo i prije par godina. Jela sam večeru i udarila sam stolicom u prst i nakon toga sam se onesvijestila. U ljekarni sam podigla taj lijek za što treba zdravstvena.
14.9.2023.g četvrtak

g četvrtak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

14.9.2023.g četvrtak

18.9.2023.g

Kontrola
Danas 18.8.2023.g popodne sam bila na kontroli kod dr. Katarine. Kad sam ušla u urdonciju u razgovoru sam je pitala Je li pojačana dlakavost kad ženama rastu dlake crne na nogama, rukama, donjem dijelu trbuha, na bradi, iznad gornje usnice na što mi je rekla da je to pojačana dlakavost, Je li pojačana dlakavost zajedno s aknama može biti zbog PCOS-a? na što mi je rekla da da i da to ginekolozi smiruju hormonalnom terapijom, Hoću li morati cijeli život pit terapiju? na što mi je rekla da to ginekolozi određuju. Nakon toga mi je bilo lakše jer sam znala što može biti i što da radim povodom mojih akni i pojačane dlakavosti i što je dr. Katarina potvrdila moje znanje o tome. Nakon razgovora smo išle u drugu prostoriju, legla sam na krevet, med sestra Sandra mi je očištila ranu i stavila na istu gazu. Dr. Katarina je rekla da je bolje, da dođem u srijedu, da ako se ne povuče da će trebati ići kod dr. Vulete da on ukloni to meso, ali su mi rekle i utješile me da možda neće trebati.
18.9.2023.g ponedjeljak

20.9.2023.g

Kontrola druga
Danas 20.9.2023.g popodne sam bila na drugoj kontroli. Nakon pregleda dr. Katarina mi je vadila meso koje je ostalo. Prije toga su mi dali injekciju da me ne boli i onda su vadili to meso. Nakon toga mi je dr. Katarina rekla da će mi pripisati antibiotik. Dala mi je jedan blister antibiotika i rekla da ga pijem svakih 12 sati. Rekla mi je da dođem u petak na kontrolu. Nakon toga sam je zamolila da bih htjela s njom razgovarati. U razgovoru sam joj rekla da sam joj u lipnju 2023.g rekla da kad završim kuharstvo i da ću se zaposliti i da bih htjela ići kod ginekologa kojeg sam našla i rekla da klinika u kojoj radi taj ginekolog se bavi liječenjem pojačane dlakavosti i akni i pokazala joj stranicu te klinike. Pitala sam je je li mi može ona dati recept za tablete koje mi propiše privatni liječnik na što mi je ona rekla da ne može ona davati lijekove za takve dijagnoze i da moram ići u dr. Cebala koji je ginekolog i da će on kad vidi taj nalaz pustiti recept na što sam joj rekla da ne bih htjela da me on opet gleda na što mi je ona rekla da neće da će mi on kad vidi taj nalaz pustiti recept. Pitala sam je je li zna kad dr. Cebalo radi na što mi je ona rekla da tamo ima ordinacija njegova i da mogu ići vidit.
20.9.2023.g srijeda

g srijeda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

20.9.2023.g srijeda

22.9.2023.g

Kontrola treća
Danas 22.9.2023.g popodne sam bila kod dr. Katarine na kontroli. Kad sam došla bila je dr. Katarina sama nije bila med sestra Sandra. Dok smo čekale med sestru Sandru razgovarala sa s njom u vezi problema s pojačanom dlakavosti i aknama. Rekla sam joj za želju i odluku. U razgovoru  sam joj rekla da više ne mogu, da sam u depresiji zbog toga u zadnje vrijeme, a ona me je utješila da to nije ništa ne riješivo, da se sve do može stavit pod kontrolu terapijom, da moram otići kod ginekologa dr. Cebale zbog toga. Odvela me do njegove ordinacije. Na vratima iste je pisalo da radi 25.9.2023.g i 28.9.2023.g. Rekla mi je da to slikam što sam i uradila. Dok smo išle ka ordinaciji od dr. Cebale došle je med sestra Sandra.
Dr. Katarina je pogledala prst i rekla da je dobro, da će nokat otpasti jer je distrofičan, ali će narasti novi, da popijem antibiotik do kraja, da mažem s Betrion mašću, da ako bude bolilo ili crvenilo da dođem. Pitala sam dr. Katarinu je li se mora naručiti za pregled kod dr. Cebale na što mi je rekla da ne da treba samo doći rano ujutro u 7 sati.
22.9.2023.g petak

Ljeto 2023.gWhere stories live. Discover now