My diary 2023.g

90 1 6
                                    

16.8.2023.g utorak

My diary 2023.g

My diary na engleskom jeziku znači moj dnevnik.
16.8.2023.g utorak

Četvrtak 17.8.2023.g

Moja 2023.g

Rođena sam 13.12.2004.
U rujnu 2023.g ću ići u drugi razred smjer kuhar. Tad ću polagati drugi razred i nadoknađivati prvi razred. 2025.g u lipnju ću završiti školu za kuhara i nakon toga se zaposliti. U ožujku 2023.g sam se prebacila u smjer kuhar. Do tad sam bila drugi gimnazije. Tu školsku godinu mi je bilo loše razdoblje zbog jednog problema. Radila sam i učila ko i do tad. Da tog problema nije bilo ovo sve se ne bi desilo, ja bih završila gimnaziju, maturirala, upisala i završila faks u Splitu,to sve sam mogla samo da nije bilo toga. Problem je u tome da imam pojačanu dlakavost i akne. Zbog toga sam bila u depresiji i u stresu psihičkom i emocionalnom. Vjerujem da se zbog toga nisam mogla skoncentrirati na gimnaziju.
17.8.2023.g četvrtak

Planovi za 2025.g

Prvi dio u poglavlju Od 2025.g ove moje priče Ljeto 2023.g. Ovo je drugi dio.

Plan a je bio da ću se preseliti u Split i tamo zaposliti. Plan b je da se zaposlim u Veloj Luci, da na slobodni dan na jesen 2025.g idem u Split i da štedim od plaće za odlazak u Split. Što se tiče mjesta gdje ću živjeti idućih par godina dok mi ne poraste plaća do mjere da mogu živjeti sama imam 2 mjesta gdje mogu živjeti, a to su Vela Luka i Split. U svakom slučaju na jesen 2025.g ću otići na napraviti prve preglede zbog pojačane dlakavosti i akni za što će mi trebati 250 eura. Prvi pregledi zbog pojačane dlakavosti i akni su ginekološki pregled koji se sastoji od konzultacija i ultrazvuka na puni mjehur cijena u Poliklinici Cito 50 eura, laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion cijena u Poliklinici Analiza 135 eura, cijena u Poliklinici Labplus 180 eura, dermatološki pregled poradi akni cijena u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura.
17.8.2023.g četvrtak

O tome sanjam svaku noć. Ukratko u tim snovima sam napravila prve preglede zbog pojačane dlakavosti i akni i doktor mi je rekao nakon pregleda i pretraga rekao da imam PCOS i propisao kontracepcijske tablete kao terapiju za PCOS. Svaku noć sanjam te snove. Odlučila sam da ću napraviti kako je bilo u snovima kao mi akne i pojačana dlakavost ne prođu do ljeta 2025.g.
17.8.2023.g četvrtak

Moje znanje

U sklopu obrade pojačane dlakavosti i akni treba napraviti ginekološki pregled koji se sastoji od konzultacija i ultrazvuka na puni mjehur cijena u Poliklinici Cito 50 eura, laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion cijena u Poliklinici Analiza 135 eura, cijena u Poliklinici Labplus 180 eura i dermatološki pregled poradi akni cijena u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura za što mi ukupno treba 250 do 300 eura.
17.8.2023.g četvrtak

Moje znanje 2

Pojačana dlakavost i akne mogu biti od PCOS-a koji uzrokuje isto uz poremećaj menstruacije, poremećaj u kvaliteti kose, itd. Istog treba liječiti kako bi smetnje prošle. Liječi se načinom života uz redovitu tjelesnu aktivnost od 30 min dnevno trčanje šetanja, plivanje i prehranu sa što manje ugljikohidrata i šećera, a što više voća, žitarica, povrća.
17.8.2023.g četvrtak

Ovo navedeno u dva testa iznad su mi rekli liječnici od 4 liječnika su mi rekli da pojačanu dlakavost uzrokuje PCOS dr. Mario Labudović, dr. Ivana Anđić, dr. Silvana Mišković, dr. Petar Poljak. Dr. Petar Poljak mi je rekao da u sklopu obrade pojačane dlakavosti treba napraviti ginekološki pregled koji se sastoji od konzultacija i ultrazvuka na puni mjehur i laboratorijske testove.
17.8.2023.g četvrtak

Nedjelja 27.8.2023.g

Detaljnije o situaciji iz ulomka Moja 2023.g poglavlja My diary 2023.g moje priče Ljeto 2023.g u poglavlju Srpanj 2023.g u ulomku Moja 2023.g moje priče Ljeto 2023.g.
27.8.2023.g nedjelja

Jedan od snova koje sanjam svaku noć u poglavlju Snovi 2025.g moje priče Ljeto 2023.g.
27.8.2023.g nedjelja

Utorak 29.8.2023.g

Moje stanje

Imala sam pojačanu dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha izvan mjesečnice, depresiju, stanjivanje kose i akne.
U siječnju 2023.g sam bila na pregled u Poliklinici Cito kod dr. Borisa Poljaka zbog pojačane dlakavosti na kojem mi je doktor Boris rekao da imama blago policistične jajnike i da napravim laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion. U veljači 2023.g sam napravila lab testove hormona u kojima su mi bili DHEAS i Androstendion visoki. DHEAS mi je 15.4 gornja granica je 9.99, Androstendion mi je 8.83 gornja granica 8.38. Išla sam kod dr. Petra Poljaka na konzultacije na kojima mi je rekao da redovna tjelesna aktivnost i prehrana najbolje pomogne pacijentima. U travnju 2023.g mi je rekao da je pokušamo s redovnom tjelesnom aktivnošću svaki dan 30 min trčanje, šetanje i prehranom. PCOS uzrokuje akne, pojačanu dlakavosti, itd. Riješava se redovnom tjelesnom aktivnošću svaki dan 30 min trčanje, šetanje, prehranom, kontracepcijim, suplimentima, itd. Kod mene je uzrok akni i pojačane dlakavosti PCOS kojeg liječim za sada redovnom tjelesnom aktivnošću i prehranom. Odlučila sam ako mi ovo ne prođe do 2025.g kada ću imati 20 i pol godina skoro 21 godinu i kad ću završiti školovanje za kuhara i zaposliti se da ću napraviti sve preglede iz 2023.g ginekološki pregled cijena u Poliklinici Cito 50 eura i laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion cijena u Poliklinici Analiza 135 eura, cijena u Poliklinici Labplus 180 eura i dermatološki pregled poradi akni cijena u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura za što mi ukupno treba 250 do 300 eura. Ako mi bude potrebna terapija izdvojit ću 100 do 200 eura mjesečno ako mi plaća bude 500 eura mjesečno. Do 2025.g ću se pridržavati uputa.
29.8.2023.g utorak

Odluka za 2025.g 1
Odluka za 2025.g 1 u ulomku Odluka za 2025.g poglavlja Snovi, O PCOS-u, Moj PCOS moje priče Ljeto 2023.g, u poglavlju Moja 2023.g u ulomku Odluka za 2025.g iz 2023.g moje priče Ljeto 2023.g
29.8.2023.g utorak

Odluka za 2025.g 2
Ako mi akne i pojačana dlakavost ne prođu do 2025.g napraviti ću ginekološki pregled cijena u Poliklinici Cito 50 eura, laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion cijena u Poliklinici Analiza 135 eura, cijena u Poliklinici Labplus 180 eura, dermatološki pregled poradi akni cijena u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura, cijena u Poliklinici Nova 40 eura za što mu ukupno treba 250 do 300 eura
29.8.2023.g utorak

Ljeto 2023.gDonde viven las historias. Descúbrelo ahora