Odluka za 2025.g

14 1 1
                                    

31.10.2023.g utorak

Odluka za 2025.g

Ako mi akne i pojačana dlakavost ne prođu do 2025.g kad ću imati 20 i pol god, završiti trogodišnju školu za kuhare i zaposliti se ću napraviti za ginekološki pregled cijena u Poliklinici Cito 50 eura i lab testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, androstendion cijena u Poliklinici Labplus 180 eura i nalaz dođe isti dan, cijena u Poliklinici Analiza koštaju 160 eura i nalaz dođe isti dan osim androstendion koji se čeka 3 do 4 tjedna. Za terapiju ću izdvojiti od plaće. Ako mi plaća bude 500 eura onda ću izdvojiti 100 do 200 eura za hormonalnu terapiju. Akne i pojačana dlakavost između ostalog mogu biti od PCOS-a. Za početak prvo ću napraviti ginekološki pregled i lab testove hormona i onda nakon što mi ginekolog odredi terapiju napraviti ću i dermatološki pregled poradi akni cijena u Poliklinici Nova 40 eura, cijena u Dermatološkoj ordinaciji Grmuša 40 eura. U sklopu obrade poradi pojačane dlakavosti i akni treba napraviti ginekološki pregled, lab testove hormona i dermatološki pregled poradi akni. To će biti prvi korak u riješavanju pojačane dlakavosti i akni. Za to će mi trebati ukupno 300 eura.
31.10.2023.g utorak

Ljeto 2023.gWhere stories live. Discover now