17.11.2023.g petak
20.11.2023.g-26.11.2023.g
20.11.2023.g
Biologija
20.11.2023.g ponedjeljakBroj slika 4/20
20.11.2023.g ponedjeljak21.11.2023.g
Zašto sam odustala od gimnazije?
Tu školsku godinu mi je bilo loše razdoblje zbog tog problema. Bila sam pod psihičkim i emocijonalnim stresom što je utjecalo na moju koncentraciju i pamćenje jer i inače stres utiče na to. Problem je bila situacija s pojačanom dlakavosti. Ja sam radila, učila i dala sve od sebe, ali taj problem je uništio sve, uništio moj život. Mislim da mi se nije dalo učiti, nije mi se salo boriti s tim, a ja sam inače borac. Da nije bilo tog problema zbog kojeg mi je bilo loše razdoblje mogla sam završiti gimnaziju, maturirati i završiti faks. Ja inače volim i volila sam učiti, ići u školu i radovala se tome, ali sve je to uništio taj problem zbog kojeg mi je bilo loše razdoblje. Tu šk godinu 2023.g sam se prebacila u školu za kuhare i za 2 god ću je završiiti i zaposliti se. Jedina mi je utjeha u ovoj situaciji što ću se nakon toga zaposliti i zarađivati i riješiti taj problem. U rujnu 2023.g mi je dr. Katarina rekla je ovo što imam pojačana dlakavost, da to zajedno s aknama može biti od PCOS-a i da to ginekolozi smiruju s hormonalnom terapijom. Ja čvrsto vjerujem u to i vjerujem njoj. Sve što želim jest ginekološki pregled, lab testovi hormona, terapija po potrebi. Svaku noć sanjam da sam išla na ginekološki pregled, da mi je nakon svih pregleda ginekolog rekao što je i pripisao hormonalnu terapiju. 2025.g kad ću imati 20 i pol god, kad ću završiti trogodišnju školu za kuhare, zaposliti se ću ići na te preglede ginekološki pregled, lab testove hormona što će biti prvi korak u riješavanju tog problema. Znam da pojačana dlakavost i akne mogu biti zbog PCOS-a. Problem je da imam i imala sam tad pojačanu dlakavost, uz to i bol u donjem dijelu trbuha izvan mjesečnice, depresiju, stanjivanje kose i akne.
21.11.2023.g utorak