7.7.2023.g petak
MP, MŽ, MB, O, S
MP - Moja profesija
U iduće 2 godine idem u školu za kuhare koja traje 3 godine. Nakon te škole osoba se može zapsoliti ko kuhar,ali u početku radi ko pomoćni kuhar neko vrijeme dok se ne osamostali. Plaća pomoćnog kuhara je od 500 eura do 100 eura mjesečno. Plaća kuhara je od 500 eura do 1 200 eura mjesečno.
7.7.2023.g petakMŽ - Moj život
2023.g sam se iz gimnazije prebacila u kuharsku školu. Tad sam bila drugi gimnazije. Bilo mi je loše razdoblje zbog problema. Da nije bilo tog problema mogla sam završiti gimnaziju i faks.
Ja sam mogla završiti gimnaziju i faks, ali taj problem mi je uništio snove o faksu koje sam mogla ostvariti da nije bilo tog problema. Taj problem je to kilo utjecalo na mene da zbog stresa kojeg mi je uzrokovalo taj problem nisam mogla nastaviti s gimnazijom.
Problem je da imam i imala sam pojačanu dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha izvan mjesečnice, depresiju, stanjivanje kose i akne.Problem, znanje, snovi, itd
Problem koji mi je uništio snove o faksu
Zbog ovog problema sam odustala od gimnazije. Htjela sam je 2025.g završiti, maturirat i i završiti faks 2030.g. To sam sve mogla. Da nije bilo tog problema ja bih završila gimnaziju, maturirala i završila faks.
Prešla sam u kuharstvo. Sljedeću školsku godinu idem u drugi raz kuharstva. Nadoknađivati ću od prvog razreda i polagati drugi razred. Tako ću za 2 godine završiti kuharstvo i preselitit se u Split gdje ću se zaposliti.
Problem
Moje tegobe su pojačana dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha izvan mjesečnice, depresija, stanjivanje kose i akne.Znanje
Moje tegobe koje imam su pored neredovitih mjesečnica, i dr simptomi PCOS-a. Kod PCOS-a na ultrazvuku su jajnici blago policistični ili policistični, u laboratorijskih testovima hormona androgeni su visoki. Za dijagnozu PCOS-a radi se ultrazvuk na puni mjehur i laboratorijski testovi hormona. Hormoni su FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion. Androgeni su DHEAS, Androstendion, testosteron ukupni, testosteron slobodni. PCOS se liječi promjenom načina života, promjenom prehrane, redovitom tjelesnom aktivnošću, kontracepcijim, dodatcima prehrani, suplimentima, itd. Ako se ne liječi PCOS posljedice su srčani problemi, dijabetes tipa 2, rak jajnika i endometrija.
25.4.2023.g utorakSnovi
Svaku noć sam sanjala od rujna 2022.g do danas da išla na pregled da mi je doktor rekao što mi je to jest da imama PCOS i da mi pripisao terapiju za PCOS.
25.4.2023.g utorakSan
Doktor mi je nakon pregleda ultrazvuka i pretraga laboratorijskih testova hormona rekao da imam PCOS i pripisao mi terapiju za PCOS. Nakon par mjeseci tegobe su mi se povukle.
Problem, znanje, snovi, itd u poglavlju Problem, znanje, snovi, itd moje priče Proljeće 2023.g i u poglavlju 27.4.2023.g moje priče Moj način života od travnja 2023.g.
7.7.2023.g petakMB - Moja budućnost
U lipnju 2025.g ću završiti ti kuharstvo u Veloj Luci koje traje 3 godine. Od rujna 2023.g polažem razliku predmeta iz prvog razreda i pohađati drugi razred kuharstva. Tako ću za 2 godine završiti kuharstvo. Nakon toga ću se preseliti u Split. Split ima puno mogućnosti. Mogu ići u Jockera kupiti odjeću i cipele, ići kod dermatologa i ginekologa. Zbog toga ga i volim. Moja budućnost
U lipnju 2025.g ću završiti ti kuharstvo u Veloj Luci koje traje 3 godine. Od rujna 2023.g polažem razliku predmeta iz prvog razreda i pohađati drugi razred kuharstva. Tako ću za 2 godine završiti kuharstvo. Nakon toga ću se preseliti u Split. Split ima puno mogućnosti. Mogu ići u Jockera kupiti odjeću i cipele, ići kod dermatologa i ginekologa. Zbog toga ga i volim.
Moje želje
Želim ako mi do lipnja 2025.g ne prođu pojačana dlakavost i akne napraviti ginekološki pregled koji u Poliklinici Cito košta 50 eura, laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion u Poliklinici Analiza koštaju 135 eura, dermatološki pregled u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA košta 35 eura. Za te prve preglede mi treba ukupno 250 eura.
Moje znanje
U sklopu obrade pojačane dlakavosti i akni potrebno je napraviti ginekološki pregled koji se sastoji od konzultacija i ultrazvuka na puni mjehur cijena u Poliklinici Cito 50 eura, laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion cijena u Poliklinici Analiza 135 eura, dermatološki pregled cijena u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura.
7.7.2023.g petakO - Odluka
Ako mi pojačana dlakavost i akne ne prođu do lipnja 2025.g napraviti ću kako je bilo u snu. U snu sam napravila kad sam se preselila u Split i zaposlila ginekološki pregled, lab testove hormona i dermatološki pregled poradi akni. Za preglede zbog pojačane dlakavosti i akni mi je potrebno 250 eura do 300 eura od čega je ginekološki pregled u Poliklinici Cito 50 eura, laboratorijski testovi hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion u Poliklinici Analiza 135 eura i dermatološki pregled poradi akni u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura. U snu nakon što je vidio nalaze lab testova hormona mi je dao dodatne testove i nakon što sam ih napravila mi je pripisao kontracepciju.
7.7.2023.g petakS - Snovi
Snovi 2025.g iz 2023.g
San prvi
Akne i pojačana dlakavost mi nisu prošle do lipnja 2025.g. Imala sam ušteđeno 300 eura za preglede poradi pojačane dlakavosti i akni. U sklopu obrade pojačane dlakavosti i akni treba napraviti ginekološki pregled ultrazvuk preko trbuha na puni mjehur ako osoba nije imala spolne odnose cijena u Poliklinici Cito 50 eura, laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion cijena u Poliklinici Analiza 135 eura, u Poliklinici Labplus 180 eura i dermatološki pregled poradi akni cijena u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura, u Poliklinici Nova 40 eura. U lipnju 2025.g sam završila trogodišnju školu za kuhare, tjedna dana nakon toga se preselila u Split i zaposlila ko pomoćni kuhar. Plaća mi je bila 500 eura mjesečno. 30 6.2025.g u 8:30 mi je bio pregled kod dr. Petra Poljaka. 1.7.2025.g oko 7:30 sam išla u Polikliniku Labplus napraviti lab testove hormona. Nalaz mi je došao isti dan na mail. U nalazu hormona su mi bili visoki DHEAS 14.4 gornja granica 9.99 i Androstendion 8.73 gornja granica 8.38. Sljedeći tjedan nakon svih pretraga mi je pripisao terapiju.
9.7.2023.g nedjeljaSan drugi
Akne i pojačana dlakavost mi nisu prošle do ljeta 2025.g. Imala sam 250 eura ušteđevine za preglede. U sklopu obrade proradi pojačane dlakavosti i akni trebala sam napraviti gibekolopregked ultrazvuk cijena u Poliklinici Cito 50 eura, laboratorijske testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion cijena u Poliklinici Analiza 135 eura, u Poliklinici Labplus 180 eura i dermatološki pregled poradi akni cijena u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura. U lipnju 2025.g sam završila trogodišnju školu za kuhare i nakon toga preselila se i zaposlila u Splitu. U lipnju 2025.g sam bila kod dr. Petra Poljaka na pregled. U srpnju 2025.g sam napravila lab testove hormona u Poliklinici Analiza. Nalazi sumi došli isti dan na mail, Androstendion nakon četiri tjedna. Na pregledu u srpnju 2025.g mi je rekao da su mi DHEAS i Androstendion visoki. DHEAS mi je bio 14.4 gornja granica 9.99, a Androstendion 8.73 gornja granica 8.38. Na pregledu u kolovozu 2025.g mi je nakon svih pretraga pripisao kontracepciju.
10.7.2023.g ponedjeljakTreći san
Akne i pojačana dlakavost mi nisu prošli do 2025.g. Imala sam 250 eura ušteđevine za prve preglede poradi pojačane dlakavosti i akni. Prvi pregledi su ginekološki pregled ultrazvuk cijena u Poliklinici Cito 50 eura, laboratorijski testovi hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, Androstendion cijena u Poliklinici Analiza 135 eura i dermatološki pregled poradi akni cijena u Dermatološkoj organizaciji GRMUŠA 35 eura. Za te preglede mi je trebalo ukupno 250 eura. U lipnju 2025.g sam završila trogodišnju školu za kuhare, preselila se i zaposlila u Splitu. Plaća mi je bila 500 eura mjesečno. Za terapiju sam izdvojila 20 eura mjesečno. U lipnju 2025.g i u srpnju 2025.g sam radila te prve preglede i još dodatne preglede. U kolovozu 2025.g mi je dr. Petar Poljak pripisao terapiju kontracepciju za PCOS. O toj avanturi sam pisala u mojoj priči Snovi 2025.g. To se dogodilo na ljeto 2025.g.
Poglavlja moje priče Snovi 2025.g su Snovi 2025.g, Snovi 2023.g, 2024.g, Moja anmeza, Pitanja, Dan P 2025.g, Dan P 2025.g 2, Dan P 2025.g 3, M1(J), M2(Moj način života), M3, Prvi dan, Drugi dan, Treći dan, Četvrti dan, Peti dan, Dan P 2023 1, Dan P 2023.g 2,Dan P 2023.g 3,Dan P 2023.g 4,Dan P 2023.g 5, Dan P 2023.g 6, Dan P 2023.g 7, Dan P 2023.g 8, Dan P 2023.g 9, Dan P 2023.g 10
12.7.2023.g srijeda