13.12.2023.g

19 1 2
                                    

13.12.2023.g srijeda

13.12.2023.g

Moj 19ti rođendan.

Povodom toga sam se počastila sa kroasanom od vanilije i uz to u škanjate kupila sendvič od bijelog kruha, sira, šunke i namaza koji su koštali 2.70 eura. U tomija sam za marendu kupila bananu koja je koštala 0.19 eura. Za rođendan sam dobila električni trimer za obrve koji služi za uređivanje i oblikovanje obrva i kristalni epilator koji služi za uklanjanje pojačane dlakavosti.
13.12.2023.g srijeda

Za ručak sam imala burek od špinata, 2 pletenice od oraha i bijelu čokoladu milka white chocolate i sve to u Konzuma je koštalo 4.50 eura.
13.12.2023.g srijeda

Pojačana dlakavost skupa s aknama mogu biti zbog PCOS-a. PCOS uzrokuje akne, pojačanu dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha izvan mjesečnice, depresiju, stanjivanje kose, izostanak ili neredovne menstruacije. Dijagnosticira se pomoću ultrazvuka na kojemu su jajnici policistični ili blago policistični i u nalazima lab testova hormona visoki DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, androstendion. Riješava se redovnom tjelesnom aktivnošću 30 min dnevno trčanje, šetanje i prehranom sa što više žitarica, voća i povrća i što manje kolača, slatkiša, kruha.
13.12.2023.g srijeda

Kod mene je uzrok pojačane dlakavosti i akni PCOS. Simptomi koje sam imala pojačana dlakavost, bol u donjem dijelu trbuha izvan mjesečnice, depresija, stanjivanje kose i akne. Uz to na ultrazvuku jajnici blago policistični i u nalazima lab testova hormona visoki DHEAS 15.4 gornja granica 9.99 i androstendion 8.83 gornja granica 8.38. Terapija za PCOS mi je redovna tjelesna aktivnost i prehrana sa što više žitarica, voća i povrća i što manje kolača, slatkiša, kruha. Odustala sam od kontracepcije koja je hormonalna terapija jer si ju financijski nisam mogla priuštiti, ali sam odlučila da ako mi pojačana dlakavost ne prođe do 2025.g kada ću imati 20 i pol god ću napraviti ginekološki pregled i lab testove hormona FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, testosteron ukupni, testosteron slobodni, AMH, androstendion i ako bude ista situacija onda ću uzimati terapiju. 2023.g sam zbog pojačane dlakavosti koja mi je uzrokovala psihički i emocijonalni stres odustala od gimnazije i nisam se mogla koncentrirati na gimnaziju i učenje. Da nije bilo te pojačane dlakavosti mogla sam završiti gimnaziju, maturirati i završiti faks da nisam imala taj  problem zbog kojeg mi je bilo loše razdoblje. U rujnu 2023.g mi je dr Katarina rekla na pitanje je li pojačana dlakavost kad ženama rastu dlake crne na nogama, rukama, donjem djelu trbuha, bradi, iznad usnice mi je rekla da je to pojačana dlakavost, da je to posljedica tih policističnih jajnika i da to ginekolozi smiruju s hromonalnom terapijom. Ja vjerujem u to.
2025.g ako ne prođe pojačana dlakavost želim opet ići na ginekološki pregled i lab testove hormona i ako bude ista situacija želim uzimati hormonu terapiju to jest tablete.
13.12.2023.g srijeda,
16.12.2023.g subota

Ginositol - pomoć kod neplodnosti i PCOS-a

Antonija Gigovska - Kriva sam

Ninin paketić, Shein haul-Josephine Jlo

Ljeto 2023.gWhere stories live. Discover now