Merhabalar nasılsınız ?
Umarım iyisinizdir
Yeni bir kitap yeni bir serüvenÖncelikle uyarı yapmak istiyorum
Kusursuz bir insan değilim ya da TDK çalışanı değilim
Her ne kadar yazıları kontrol etsemde yanlışlar olabiliyor
Ne olursunuz yorumları buna göre yapınız‼️ : Kitabın ilk bölümlerinde fazlasıyla küfür vardır
İyi okumlar
Başlama tarihlerini alalım 🫱🏿
Okula gitmek için evden erken ayrılmıştım. Gözlerimden uyku akarken okula gitmek cidden zordu .
Zaten niye bir okul sabahın 8 başlar !
Normal zamanda beni sikseler uyanmam . Fakat evden uzakta olmak bir huzurdur arkadaş . Ne ev deki vatandaşları nede ev de dönen olayları görmek istemiyordum
Zaten kalmış şurda 18 olmama 7 - 8 ay . Çekeceğim nahı gideceğim o evden .
Anne bitiyor baba başlıyor. Tam ' bitti amına koyayım 'diyorum ana gene başlıyor . Döngüye girmişti artık benim için dayak yemek günlük rutin olmuştu .
Kafamda söylenmeyi bırakıp sınıfa girdim . Ben burda uykusuzluktan bayılacaken onların bu kadar enerjik olması hiç normal değildi .
Kim sabahın 8 de bu kadar enerjik olur ki ?
Yerime geçer geçmez koydum kafamı sıraya. Daha fazla dayanamazdım uykusuzluğa .Pars kurallarının 1. ' si : uyku her şeyden önce gelir . Yemek yemekten bile .
*
Birinin beni sarsması ile uyandım. " noluyor amına koyayım ! "
Kafamı ağır ağır kaldırdım ve önümde duran , bana bakan Ali hocayı gördüm.
" aaa hocam sizde mi burdaydınız ya? " dedim yarı uykulu bir sesle .
Saat kaçtı ? Hangi dersteydik ?
" Pars kalk tahtada ki soruyu çöz! " dedi hoca bağırarak .
Lan ben daha zaman dilimini bilmiyorken bu adam bana gel soru çöz mü diyor ?
Hızlıca ayağı kalktım " Hocam ben daha 2 + 2 nin , 4 ettiğini yeni öğrendim. Bu soruyu nasıl çözeyim? " dedim tahtada ki soruya bakarken .
Oğlum tahtada ne yazıyor lan ? Arapça falan , çünkü ben hiç bir şey anlamadım. Aslında azcık Arapça biliyordum , sağolsun Afganlardan bir şeyler kapmıştık .
Hoca sinirli bir şekilde bana baktı " otur yerine Pars ! " dedi . " Hay hay hocam " dedim ve yerime geçtim.
Yerime geçmem ile belim ağrımaya başlamıştı , boynumda tutulmuştu . Bir kaç kere sağa sola dönüp esnedim .
*
Okuldan çıkar çıkmaz yaktım bir çigara. Yok astım hastaları sigara içemezmiş. Haklılık payı vardı ama ne yapalım abicim tek sevdiğimiz şey şu elimde duran sigara .
Hem sonunda ölüm yok ya , rahat olun .
Sigarayı dudaklarımda buluşturdum . Uzun bir süre sigarayı çektim ve en sonunda dışarı saldım dumanı.
Şu duman kadar özgür olmadık be !
Ne alaka aq ? Git başka yerde edebiyat yap .
Siktir git iç ses .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhsuz -erkek versiyon-
Teen Fiction17 yıl boyunca boktan bir ailede yaşan Pars Tekinalp sonunda gerçek ailesini bulur. Pars hem küfür baz hemde duygusunu gösteremeyem bir çocuktur. Sevgi kelimesini unutalı yıllar olmuştur . Sizce yeni ailesi sevgi kelimesi yeniden hatırlamasına y...