Selam
Uzun bi aradan sonra iyisinizdir umarım
Hiç bakamdım yazım hatası var mı diye umarım yoktur
Artık iyi şeylere adım atalım dedim çünkü artık final vermemiz gerek
Resmen bir yıldır tamamlanmak için beni bekliyor bu kitap
İyi okumalarBaşlangıç tarihi 👉🏿
O olaydan yaklaşık 1,5 hafta sonra
Pars
" Sen ciddi misin Oktay abi ? "
Yavaşça kafasını salladı ve konuştu .
" Sen hastane de yatarken sarhoş oldum ve Kutayı falan aramışım . Yanına aldı beni evine götürdü. Sonra beni evde bırakıp gitti . Ben de evini kucakladım. Bir şey var mı yoktu diye . Komidin üzerinde kaçak motor yarışı kartı aldım çıktım evden. Kartın üzerinde ki yere gidip yarışa katıldım "
" Eee ne alakası var Kutayın eve gelmesini ikna etmek ile ? "
" Bi sözümü kesmesen Pars . Neyse işte bende yarışa katılmak için destekçi aradım , yarış yaptırdılar kazandım falan filan . Sonra yarında yarış var kazanmam lazım . Hem Kutay abin bizimle görüşmeye gelebilir "
Gözlerimi büyüttüm , gerçek miydi yalan mıydı şimdi bu ?
" Emin misin her şeyin gerçekten böyle yaşandığına ? Hem hasteneden çıkalı nerdeyse iki hafta oldu neden şimdi söyledin ki ? "
" Oralar biraz karışık ama merak etme anlattıklarımın çoğu doğru "
" Çoğu mu ? "
Yaklaşık 1,5 hafta önce Oktayın Kutayın evinden çıktıktan sonra ki zaman dilimi
" Yarışa katılacak he ? " dedi yaşlı ak sakallı adam . Oktay tavrından ödün vermeden kararlı bir şekilde onayladı .
" Evet "
Yaşlı adam gözlüğünü çıkarıp başının üstüne koydu .
" Yalnız katılmak istiyorum deyipte katılamıyorsun böyle yarışlara . Sponsorun ya da destekçin var mı ? "
" Yok . İlk defa yarışa katılacağım "
Adam şaşırdı .
" Demek ilk seferin . Peki neden buraya geldin"
" Biri buranın sponsorsuz olanları da yarıştabildiğini duydum da "
Adam güldü ve arkasına döndü .
" Yanlış duymuşsun evlat . Çaylaklara destek sağlamıyorum "
Bu sefer Oktay güldü .
" Çaylak değilim beyfendi "
" Ya öyle mi nasıl anladın ? "
" İsterseniz yarış yapalım . Kazanırsam benim için destekçi olursunuz ve yarışa katılırım . Ama eğer siz kazanırsanız yarış konusu kapatırız . Olur mu , uyar mı size ? "
Adam biraz düşündü . Sakallarını okşadı .
En sonunda kararını verip konuştu ." Olur , zaten iki şekilde de kaybedecek şeyim yok "
Oktay kafa salladı ve yarış pistine doğru yürümeye başladı . Gerçekten özlemişti buraları . Yarış alanına girmeyeli baya olmuştu, motor kokusundan tut yağ kokusuna kadar her şeyini özlemişti . İçi heyecanla yanıp tutuşuyordu . Yaklaşık 5 yıldır sürmüyordu , beş yıl içerisinde de hiç motora dokunmamıştı . Maçı nasıl kazanacağı hakkında bilgisi yoktu fakat bunca yıl sürdüğü ve bi zamanlar en iyi olduğu konuda kaybetme gibi düşüncesi yoktu. Eski yarışçıydı kendisi , kara boğa diye anılırdı . Lisanlı sürücülerin olmadığı kaçak sürüşlerin kralıydı o . Fakat bu kırallık sadece büyük bir sakatlık yaşayıp ailesinin motoruna el koymadan önceydi . Sol kolu hale iyileşmiş değildi fakat eskisi kadar da kötü değildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhsuz -erkek versiyon-
Teen Fiction17 yıl boyunca boktan bir ailede yaşan Pars Tekinalp sonunda gerçek ailesini bulur. Pars hem küfür baz hemde duygusunu gösteremeyem bir çocuktur. Sevgi kelimesini unutalı yıllar olmuştur . Sizce yeni ailesi sevgi kelimesi yeniden hatırlamasına y...