"Borazan sesli hoca"

6.4K 271 57
                                    



‼️Arkadaşlar bir teknik hata var ne yazık ki . Bu bölümden önce " duygu kırıntıları " bölümünü okumanız gerek Kayma olmuş özür dilerim 💗💗

Dikkat edin !

Pamir

Pars kimseye bir şey demeden odasına geçmişti . Ender abim ise yüzünde endişe vardı. Hızlı adımlarla yanımıza geldi .

Salonda ben , annem , gece , güney vardı.

Hızlıca yanımıza oturdu ve konuşmaya başladı . " anne. Pars in dedesini adının Sedat olduğunu biliyor muydun ? " diye sordu.

Herkes şaşkındı. Bu isim neden bu kadar tanıdık geliyor .

" evet oğlum neden sordun "

Abim annemin dediği şeye iç çekti.

Sedat o Sedat.

Sonunda kas kafa !

Dedem ile Sedat ağa pek iyi anlaşamazlardı. Biz gibi Sedat ağa da bir aşireti . Babamın anlattığına göre eskiden çok iyi anlaşıyorlarmış ama Budan 18 sene önce araları bozulmuş ve hiç konuşmamışlar. Baba her zaman neden küstüklerini sormuştum ama ne yazikki cevap alamamıştım .

Abim en sonunda konuşmaya basladi . " biraz saçma olabilir ama ... Sedat ağanın bebeklerinin değiştirdiğini düşünüyorum. Yani şundan diyorum bir bebek bu kadar kolay karıştırılamaz. " dedi .

Herkesin gözleri büyüdü. Olabilir miydi? Böyle birsey gerçekten yapar mıydı?

" saçmalama Ender . Evet düşmanlar ama bu kadar ileri gitmez "

Annem de biz gibi inanmamıştı . Yapmaz değil mi öyle bir şey?

Annemin sanki kendini kandırmaya çalışıyordu . Neticede 17 yıl gerçek oğlundan uzak kalmıştı.

" anne evet saçma. Ama iki neden var . Parsin babası ortanci cocuk biliyorsun . Sedat ağa nın da ortanci çocuğunu sevmediğini biliyoruz . Belki bir ihtimal Sedat ağa oğlu nu senin oğlun ile değiştirirse avukatlık bürosunun müdürü olacağını söylemiştir. Çünkü biliyorsun Fuat doğduktan 1 ay sonra avukatlık bürosuna başına o adam geçti . "

Şüpheler daha da arttı.

" Tamam Ender bu konuyu babanla konuşacağım ama sakın Pars öğrenmesin " dedi . O sirda biri konuştu.

" ne öğrenmemeliyim ? "

Konuşan kişi Pars dı . Hızlıca arkamı döndüm.

" yok bir şey oğlum " dedi annem . Sesi endişeli çıkmıştı.

Pars boş gözlerle bakmayi sürdürdü. Gözlerinde ki hiç bir duygu okunmuyordu.

" beni aplat mı sanıyorsunuz " dedi . Bu bir soru değildi. Onda hem fikiriz zaten.

" hayır oğlum ne alakası var " Annem şuan sıçtığını sıvamaya çalışıyordu. Bu konuya bir el atmam lazım.

Kahraman Pamir !

" Senin öğrenmemen gerken şey benim karanlıktan ve kapalı alandan korkmamı bilmemedi " dedim .

Ne aklıma başka bir şey gelmemişti.

Her kes bana saskinca bakıyordu. Pars hariç.

Herkesin şaşkinca bakmasını anlayabiliyordum. Çünkü korkularımdan bahsetmeyi pek sevmezdim . ( aq kim sever ki? )

" Ee ben bunu öğrenip ne yapacağım? "
Diye sordu Pars.

Eski anılar aklıma geldi .

Geçmiş.

Ruhsuz -erkek versiyon-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin