"Şom ağzımı sikeyim !"

3.5K 223 54
                                    

Medya ; Pars Demiray

En sonun da yemek odasını bulmustum . Ayşe ablamız sağolsun .

" hoş geldin " dedi Selma hanım.  Baş selamı verdim ve boş olan sandalyeye oturdum .

" Selma hanim size bir sorum var , yani sorabilir miyim ? "

Oğlum bu ne kibarlık ya . Kendimi elitler gibi hissettim . Hani onlarda görgü kuralları için ders alıyorlar ya . İşte bana onlar doğuştan bahşedilmiş. 

Her neyse. 

" Sor oğlum? "

" Buraya gelmeden önce komibin üzerinde bir aile fotoğrafı gördüm . Yani herkesin tanıdım ama kaldan iki kişiyi tanımıyorum. Kuzenlerimiz mi? "

Selma hanımın yüzüne düştü. Aslın da herkesin gözünden hüzün geçmişti. 

Ben hariç. 

Çünkü hiç bir şeyden haberim yoktu  amina koyayım! .

" Oktay abiden büyük olanı görmüşsündür.  Sarı saçlı olan . O asker,  Şırnak'a göreve gitti . Kahve rengi olan abine gelirsek ... "

Durdu . Yutkunup devam etti .

" aramız pek iyi değil.  6 yıl kadar önce bizi terk etti.  Bulmayı denedik . Ama hiç bir sonuç çıkmadı . Sanırım yurt dışında.  "

Şimdi anladım neden üzgün baktıklarını. 

Mal olan bile anlardi salak !

Bi kes ya !

" Peki isimleri neler ? "

Benim Türkçe dersi almam şart .

" En büyük abin Erin .  Küçük olanda Kutay " dedi. 

Kafa salladım ve yemek yemeğe devam ettiler . Bende yemek yemeğe başladım. 

- öyle işte kanka , sorun çıkmadı ve bana bir daha karışmadilar . He bu arada sen çocuğu nasıl dövmüşsun abi , çocuğun burnu kırılmış amına koyayım ! "

Yaklaşık bir saattir Merti ile konuşuyordum.  Bir saat içinde tek konuşan taraf oydu . Kavgadan sonra neler döndüğünü anlatıyordu. 

Ama hiç biri sikimde bile değil fakat bana söz hakkı bile vermiyor du .

En sonunda susunca hemen devreye girdim. 

" aaa ba- bak şan- şansına tü- türkür , çek- çekmiyor "

Dedim . Ve yüzüne kapattım.  Oysaki çok güzel çekiyordu.  Ama bunu bilemsine gerek yoktu .

Ve zaten kulaklarımın dinlenmesi gerekiyordu. 

Kulak : sagol abi , 1 saat boyunca Azrail ile bakıştık.  Çok iyi ettin .

Bugün günlerden Cumartesiydi. Herkes evde oldugu için odamdan pek çıkmıyordum .

Asosyal biridir kendisi .

Tabi amina koyayım o yuzden üç tane çatlak kankam var .

Odamın kapısının çalınması ile kapıya döndüm. 

" Şey müsait misin ? " deid Lodos .

Kafa salladım sadece .

" Şey benimle PlayStation oynar mısın ? Pamir evde değil Yakamoz böyle şeyler sevmez . Büyükler desen ... Allah bilir "

Sanki bu anı bekliyormuş gibi hemen kafa salladım. 

" Tabi olur zaten sıkıntıdan geberecektim . Çok iyi oldu "

Ruhsuz -erkek versiyon-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin