Selamm nasılsınız ?
Ben iyi sayılırım 4 tane sınava girmedim hasta olduğum için
Her neyse iyi okumalarSınır +125 :))
Ağzımda ki yemeği zorla yutup Ümit beye baktım .
Bizim konudan konuya geçmemiş halis mi ??
" Evet ? "
Ümit bey bir nefes verdi " Seni bıçaklayan çocuk ile dedenin bağlantısı olabilir , aynı karışman gibi "
Efendim ?
Ne ?!
Şaka mı yapıyorsunuz lan ?
Bakın ' hasan boka basan 'esprisine gülen biri olarak söylüyorum hiç komik değil!
Ağzımda ki yemekte şok geçiriyor olacak ki yolu şaşırdı ve yemek borusu yerine soluk boruma gitti.
Öksürük krizine girerken bir el bana su uzattı. Hızlıca elinden kapıp içtim.
Bardağı 3 sn tekledikten sonra konuştum " Ne ?! Şaka falan mi bu yani hiç komik değil de "
Ümit beyin şaka yapacağını hiç sanmıyorum ama neyse .
Sadece şoktan mantıklı konuşamıyordum .
" Pars deden senin karışman da parmağı olabilir . "
Şaşkınlığımı üzerimden atamazken sordum " nasıl? "
Dedem ( ona Dede demek Dedelere küfürdür ) cidden yapmış miydi böyle bir şey.
" Pars sen ve Fuat doğumdan bir sene önceye kadar Samet deden ile gerçek deden yani benim baban iyi anlaşıyorlar dı . Aralarında bir kac tatsız olay yaşandı. Geçmişte yaşanan bir kac olayda bu kavgayı büyüttü. Samet Deden de senin doğumun Fuat in doğumu ile ayni gün doğacağını öğrenince babana gitmiş, seni değiştirmeyi teklif etmiş. Babam da teklifi kabul edince avukatlık bürosunu üstüne aldı. Sen le Fuat bu şekilde karışmış oldun . "
" Sen den bunca saklamamızın nedeni emin olmamaktı , ama simdi her şey yerli yerinde . Üvey deden den şikayetçi olacağız merak etme "
Şokla olanları dinlerken ben hariç herkesin bu olaydan haberdar olduğunu anladım.
Demiştim size bir salak benim diye.
O kadar salakmışım ki arkamdan iş çevirdiklerini bile anlamamışım! Salağın tekiyim , süzme salağım lan ben .
Bu kadar şeyi kaldiramyacagimi anlayınca ayağa kalktım.
İlaçlarımı icmemistim " B- ben .. benim yalnız kalmam gerek size afiyet olsun " dedim ve hızlı adımlarla odama dogru çıktım.
Kaos üstüne kaos yaşıyordum, fiziksel ve ruhsal anlamda bok gibiydim .
-neden acaba halla halla ya hepside bu çocuğun başına geliyor yazık gjbknf-
Yaşadıklarım zaten hafif şeyler değilken bir de üstüne yük eklenmesi beni yoruyordu hemde yıpratıyordu.
Bazen diyordum 'neden yaşamayı seçtim amına koyayım? '
Ailem demiştim, lan benim akıl sağlığım yerimde değil ne ailesi ??
Telefonuma mesaj gelemsi ile cebimden telefonu çıkardım.
§ :
Nasıl hissediyorsun?§ :
İhanet nasıl bir duygu anladın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhsuz -erkek versiyon-
Teen Fiction17 yıl boyunca boktan bir ailede yaşan Pars Tekinalp sonunda gerçek ailesini bulur. Pars hem küfür baz hemde duygusunu gösteremeyem bir çocuktur. Sevgi kelimesini unutalı yıllar olmuştur . Sizce yeni ailesi sevgi kelimesi yeniden hatırlamasına y...