Ayol .
Kitabımız 1k okunmuş, tişükkür ederim canlarım. Kalp* kalp*
Diyer bölümdeki yorumlar çok güzeldi. Çook teşekkürler . Yazdıklarınızı okudukça gülüyorum. Aşkımsınız.
Hadi bays
Pars
Dün kü rüyamdan sonra ne yaşadım ufak bir fikrim bile yoktu.
İnş siktiri boktan şeyler yapmamisimdir . Amin .
Dünkü rüya aklıma gelince elim istemsizce yanağına gitti . Ardından bileklerimi baktım. Gayet normal diler .
Yatakta bir sağa bir sola döndükten sonra uyanmamın en iyisi olacağını anlayıp yataktan kalktım. Banyoya doğru yol aldim .
Aynada gördüğüm kişi ile bir küfür savurdum " siktir ! "
Dün ağlamışmıydım lan ben ? Gözlerim kanlanmis göz altlarım sismisti . Ağlamaktan nefret ediyordum . Bir nedeni buydu işte. Ağladıktan sonra aşırı tipsiz oluyordum .
( ağlarken gördüğüm en tatlı kişi kardeşim olabilir. Uzun kirpikleri ıslanınca çok tatlı oluyor . Neyse niye yazdıysam.)
" bune amına koyayım ! Şu tipe bak ya! Zombiden bir farkım yok aga ! "
Kendi kendime söylenirken odamın kapısı çalındı. Hızlıca elimi yüzümü yıkadım ve üstümü düzelttim.
Odama geçtim ve " gel " dedim düz bir sesle .
Kapi açılması ile veledi görmem bir oldu . " oğlum gene mi sen lan !? " dedim bıkkın bir sesle .
Artık başkası yanıma gelse ! Olmuyor böyle.
O sirda Pamirin bakışları dikkatimi çekti. Acıyormuş gibi bakıyordu .
Neden böyle bakıyor len ?
Acaba çok yakışıklı olduğum için, onda böyle bir tip olmadığı için mi kendine açıyor acabaa ? .
Ne alaka aq.
" niye öyle bakıyorsun! "
Sinirime hakim olamamıştım . Ben acınacak bir insan değildim .
" nasıl bakıyorum? " dedi şaşkinca.
" acıyormuş gibi " dedim sert bir şekilde.
Yutkunup cevap verdi . " farkında değilim "
" bana acıma Pamir . Bunu çok ciddi söylüyorum " dedim ve yataktan kalkıp yanından ayrıldım.
Masaya vardığımda tüm gözler benim üzerindeydi. Noluyor aq ?
Suan niye bilmiyorum ama aşırı sinirliydim . Biri ters bir şey derse patlayacaktim ve bu hoş olmazdı.
" oğlum iyi misin ? "
Ümit beyin sorduğu soru ile ona döndüm. " iyiyim " dedim sadece . Herkes yemek yemeğe başlayınca bende başladım. Tüm gozleri üstümde hissediyordum ve bu hiç hoş değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhsuz -erkek versiyon-
Teen Fiction17 yıl boyunca boktan bir ailede yaşan Pars Tekinalp sonunda gerçek ailesini bulur. Pars hem küfür baz hemde duygusunu gösteremeyem bir çocuktur. Sevgi kelimesini unutalı yıllar olmuştur . Sizce yeni ailesi sevgi kelimesi yeniden hatırlamasına y...