Medya: Selim
Keyifli okumalar <3
Mavinin tonları gözünde parladı, kafayı buldum ve gülüşüne sardım...
✦
(Olcayın anlatımıyla)
Sessiz geçen dakikaların sonunda Selim boğazını temizleyip söze girdi.
"Ben itiraf etmeni beklemiyordum." diye mırıldandı.
"Bende senin beni sevmeni beklemiyordum." Kafasını sallayıp önünde ki sudan bir yudum aldı. Benim onu sevdiğim belliydi ama onun beni sevdiği belli değildi. Ya da ben anlayamıyordum bilmiyorum ama seviyor gibi görünmüyordu. Bu itirafı beni oldukça şaşırtmıştı.
"Olcayım...Ben seni çok seviyorum belki inanmıyorsun ama sevgimi kanıtlamama izin ver lütfen." Alt dudağımı dişleyip kafamı salladım. Nasıl kabul etmezdim?
"Olur." Selimin dudakları kıvrıldı ardından elleri bardağı kavrayan ellerimi buldu.
"Çok sevindim." İkimizde birbirimize bakınca bu halimize güldük.
"Yemek yiyelim mi?"
"Yemek yeme aşkın bana olan aşkından daha fazla diye korkuyorum artık." Bu dediğine gülüp bilmem diye mırıldandım. Yemeğe başladığımızda sessiz geçen dakikaların sonunda çay ve tatlıların gelmesi ile birlikte sohbet etmeye başladık. İlk önce havadan sudan konuşup konu ilişkimize gelince ciddiyete büründük.
"Olcay belki erken biliyorum ama benimle yaşamanı istiyorum. Evim var ve tek yaşıyorum bunu biliyorsun zaten." Kafamı sallayıp biliyorum diye mırıldandım. "Bunca senedir çok fazla yan yana geldik ikimizde birbirimizin çoğu şeyini biliyoruz ayrıca tanıyoruz da umarım o güveni sana verebilmişimdir."
"Sana her şeyden herkesten daha çok güveniyorum ama düşünmem için biraz zaman ver olur mu?" Selim kafasını sallayıp gülümsediğinde bende gülümsedim.
"Biz şimdi sevgili miyiz?" Kafamı sallayıp alt dudağımı yaladığımda Selimin gözleri dudaklarıma kaydı. "Bunca senedir bu dudaklara yapışıp öpmek istediğimi bir ben biliyorum birde Allah."
"Bir dakika bir dakika..." Duyduğum şeyi idrak etmeye çalıştım. "Bunca senedir derken, doğru mu duydum?" Selim gülümsedi.
"Sen buraya gelip herkese yardım etmeye çalıştığında ilgimi çekmiştin zaten. Seni sevdiğimi kabullenmem de çok uzun sürmedi belki 1 bilemedin 2 ay." Ağzım şaşkınlıktan açık kalmış duyduğum şeyleri sindirmeye çalışmıştım.
"Ben bunu da beklemiyordum. Hiç belli etmedin ya da ben anlayamadım." diye mırıldandım.
"Belli etmeye korktum diyelim, sen ne zaman fark ettin peki?" Aklıma o anılar doluştuğunda gülümsemeden edemedim.
"Hani yardım kolileri gelmişti oyuncaklar kıyafetler falan onları beraber dağıtmıştık sonra da çocukların aşılarını yapmıştım bana yardımcı olmuştun o zamandan beri." Selimin aklına o anlar gelmiş olacak ki gülümseyip iç çekti.
"O zamanda çok güzeldin şimdi de çok güzelsin." Aldığım iltifatla utanıp kafamı eğdiğimde Selimin kıkırtısını duydum.
"Teşekkür ederim."
"Rica ederim." Kafamı kaldırıp gülümsediğimde Seliminde dudakları kıvrıldı. Bizim duygularımız eskiden gelse de hala heyecanını koruyordu. En çok hoşuma giden şey de buydu zaten. "Kalkalım mı?" Kafamı salladığımda ikimizde ayağa kalkıp hesabı ödemeye gittik. Ne kadar ödemek için ısrar etsem de yemeğe davet eden öder diyip hesabı Selim ödedi. Konuşa konuşa lokantadan çıkıp arabaya bindik ardından da kemerlerimizi bağlayıp yola çıktık.
"Hafta sonunu benimle geçirmek ister misin?" Selimin teklifine gülümseyip kafamı salladım.
"İsterim." Selim gülümseyip yola odaklandığında radyoda gezdirdiğim elimi tutup ellerinin arasına aldı. Bırakmadığında da gülümseyip diğer elimi radyoya attım. Rastgele bir şarkı açıldığında arkama yaslanıp ellerim sevdiğim adamın ellerinde şarkıya eşlik etmeye başladım.
Koydum sevinçlerimi önüme
Baktım hepsi sensin
Yazdığım şiirlerin her hecesi
Üzüldüğüm tüm filmlerYıpranmamış hayatlar
Büyük hüzünler bekler
Her işte bir hayır
Bu işte hepsi sensinÇok geçmeden eve vardığımızda arabadan inip eve doğru yürümeye başladık. Bahçeye girdiğimizde kenarda ki kamelyaya ve diğer şeylere göz gezdirdim. Bahçe oldukça güzel ve sadeydi.
Evin kapısına geldiğimizde ise Selim cebinden çıkardığı anahtarla kilidi açtı. İçeri geçip oturma odasına girdik ardından da divana geçip oturduk çok geçmeden Selim kalkıp kenarda ki odunları sobanın içine attı.
"Bebeğim sana rahat kıyafetler hazırlayayım sende kalkıp duşa gir." Kafamı sallayıp oturduğum yerden kalktım.
Ardından Selimin gösterdiği banyoya ilerleyip suyun ısısını ayarladım ve duşa girdim. Sıcak bir duş aldıktan sonra çıkıp Selimin benim için kapıya bıraktığı havluyla kıyafetleri aldım. Kurulandıktan sonra pijama takımını üstüme geçirip banyodan çıktım. Selim yanıma gelip yanağıma küçük bir buse bıraktı. Ardından elinde ki kıyafetlerle o da banyoya girdi. Ben ise oturma odasına geçip yanan sobanın yanına iliştim. Çok geçmeden içeriye Selim girdiğinde gülümseyip ayağa kalktım.
"Uykun mu geldi bebeğim?" Kafamı sallayıp yanına yürüdüm. "Gel odaya gidelim o zaman."
"Olur." Beraber odaya girdiğimizde saçlarımızı kurulamadan yorganın altına iliştik. Hava soğuk olduğu için yanımda ki bedene sıkıca sarıldım. O da saçlarıma öpücük bırakıp kollarını belime sardı. Gözlerimi kapatıp uykuya dalmaya çalıştığımda biraz önce gelen uykum şimdi kaçmıştı.
"Uyudun mu?" diye fısıldadım.
"Uyumadım." Selimin konuşmasıyla kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Karanlıktan göremediğim gözleri çok güzel parlıyor dudakları ise iştahımı kabartıyordu.
"Öpebilir miyim?" diye sordum.
"İzin almana gerek yok bebeğim." Kafamı sallayıp yüzüne yaklaştığımda dudaklarımı dudaklarına hafifçe değdirdim. Biraz öyle durduktan sonra alt dudağını dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. O da aynı işlemi üst dudağıma yaptığında hangi ara üstüne çıktığımı bile anlamadan ellerimi tişörtünün içine soktum. Sırtını okşayıp dudaklarını delicesine öptüğümde aklımda ki tek şey içine girmek ve Selimi hissetmek istediğimdi.
Devam Edecek
damla: Asla Seke yazmam, yazacağımı hiç düşünmüyorum.
yine damla: :)
Selimle Olcay ilk ve son Seke çiftim olur galiba çünkü cidden Seke yazmayı sevmiyorum. Ee o zaman neden yazdın yazarcığım diye soracak olursanız Olcay da Selim de bana hiç bir zaman Uke vibe vermedi. İkisini başından beri Seke yazmayı düşünüyordum zaten :D
Bugün başka bir bölüm gelir mi bilmiyorum bir kaç gün oldukça dolu olacağım. Bunu da direk yazıp ardından da düzenleyip atıyorum zaten.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bundan sonra ki bölümlerde ana çiftimiz olacak <3 (Olcayla Selime özel bölüm düşünüyorum bu arada)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİŞNE (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Hakkarinin küçük bir köyüne tayini çıkan genç bir doktorla senelerdir orada görev yapan sert ve otoriter bir komutanın hikayesi... EŞCİNSEL VE MPREG BİR KURGUDUR! Bu kitap Konak kurgusunda ki Selçuğun hikayesidir, Konak kurgusu okunmad...