Keyifli okumalar <3
🍒
"Boncuk gözlüm..."
✦
(Olcayın Anlatımıyla)
"Hayatım o tabağın yeri orası değil." Selim salata tabaklarını yanlış dolaba koyduğunda hızla oradan çıkardım.
"Olcaycığım ne fark ediyor?"
"Ya elimizin altında olması lazım aşağıya koyamayız." Kolilerde ki tabakları çıkarıp tezgaha koyduğumda Selim gelip arkamdan sarıldı.
"Of Olcay of..." Boynuma sert bir öpücük kondurduğunda kıkırdadım.
"Kocaya oflanmaz Selim." diye mırıldandım.
"Öyle mi?" Selim gülümseyip sıcak nefesini boynuma üfledi.
"Tamam belki daha evlenmedik ama yine de kocanım ben senin." diye çemkirdiğimde bu halime gülümsedi.
İki gün sonra nikahımız bir hafta sonra da düğünümüz vardı. Evlilik teklifi almamın üstünden 1 sene geçmişti. Bu 1 sene ailelerin tanışmasıydı nişandı ev düzenlemesiydi bu şekilde geçmişti. Şimdide Selimin evini ailemizin zoruyla yeni gelin evi gibi dekore etmiştik. Aklıma tekrardan pudra koltuk takımı geldiğinde yüzümü buruşturdum.
"Ya şu koltuk takımını değiştirelim lütfen." Selim dediğim şeye kahkaha attığında bende sinirle güldüm.
"Neyi varmış pembe koltukların?" İçeriden Nilüfer teyzenin sesi geldiğinde Selime bakıp alt dudağımı dişledim.
"Yok anneciğim bir şey demedim." Selim bana bakıp kahkaha attığında omzuna geçirdim bir tane.
"Gülme Selim yatağa almam seni." İşaret parmağımı uzatıp tehdit ettiğimde kahahasını durdurup gülmeye devam etti.
"Aynı yatakta yattığımız mı var sanki? Annemle Sevim teyze sağ olsun." Dediği şeye gülümseyip kolileri açmaya devam ettim. Annelerimiz bir aydır bizdeydi ve evin düzenlenmesinde yardım ediyorlardı.
"Bir şey olmaz düğünden sonra bol bol baş başa kalacağız." diye mırıldandım.
"Yok biz bence gerdekte de-" Hızla ağzının üstüne bir tane yapıştırdım.
"Selim..." Selim gülümseyip ağzını kapattığım elimin avuç içini öptü.
"Tamam be." Yalandan çemkirip tabakları dolaba yerleştirmeye devam ettiğinde bu haline gülümseyip bende ona yardım ettim.
Hava kararmaya başladığında işlerimiz anca bitmişti. Boş kolileri toplayıp kenara bıraktığımızda kendimizi salona attık.
"Ay kuzum yoruldun mu anneciğim?" Nilüfer teyze Selimin yanına gidip saçlarından öptü. Bana çektireceği vardı gerçekten de.
"Çok yorulduk anneciğim çok da acıktık." diye mırıldandığımda Nilüfer teyze bana bakıp gülümsedi.
"Hemen bir şeyler hazırlarız Sevimle...hadi Sevim." Annem kafasını sallayıp ayağa kalktığında beraber mutfağa ilerlediler. Bende fırsat bu fırsat ayağa fırlayıp Selimin ellerinden tuttum. Onu çekiştirip odamıza soktuğumda kollarımı boynuna dolayıp aniden dudaklarına kapandım. Selimde ellerini belime sabitleyip öpüşüme karşılık verdiğinde çok fena azmıştım. Kafamı geriye çekip Selime baktığımda bana sırıtarak baktığını gördüm.
"Selim azdım ben." diye fısıldadım.
"Bende." Sinsice gülümseyip kapıyı kilitledim ardından da Selimi yatağa ittirdim. Üstüne çıkıp boynuna yöneldiğimde kapının tıklatılmasıyla ve Nilüfer teyzenin seslenmesiyle sabır çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİŞNE (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Hakkarinin küçük bir köyüne tayini çıkan genç bir doktorla senelerdir orada görev yapan sert ve otoriter bir komutanın hikayesi... EŞCİNSEL VE MPREG BİR KURGUDUR! Bu kitap Konak kurgusunda ki Selçuğun hikayesidir, Konak kurgusu okunmad...