Okul GünüMira hadi kalk kızım okulun ilk günü geç kalcan kızım.
Beş dk daha annee
Ne 5 dakikası kızım kalk diyorum duymuyomusun babanı çağırıyorum şimdi.
NE tamam anne kalktım
Hadi lavaboya girde elini yüzünü yıkayıp gel kahvaltı yapalım.
Oflayarak kalktım yatağımdan lavaboya girip elimi yüzümü yıkayıp duruladım. Rahat hissettirmişti soğuk su. Lavabodan çıkıp odama gidip üstümü değiştirdim. Okulun ilk günü sivil gitcektim niye okul formasıyla gideyimki.
Çantamıda alıp sofraya doğru ilerledim. Ohh mis gibi menemen kokusu geliyodu. Çabucak sofraya oturup kahvaltımı yaptım, doyurdum karnımı. " hadi size afiyet olsun" diyip annemle babamın yanağına öpücük kondurdum. "Aman kızım dikkat et karşıdan karşıya geçerken" "merak etme anne kaç yaşına geldim"&
Yeni okulumda lisenin ilk günüydü.
Evet 9. Sınıfa geçmiştim. Okulun bahçesindeydim. Yeni kişiler, yeni öğretmenler...Hangi sıra benim sınıfım olduğunu bilmediğim için rastgele bir sıraya girdim ve İstiklal Marşını okuyup okula girdim. 9/B şubesindeydim.
Oh sonunda ya kat kat dolanıp sınıfı bulmaya çalışıyodum. Sınıfa girince en arkada duvar köşesine oturdum. Sınıf oldukça kalabalıktı. Eh normal tabi 45 kişilik sınıf.
Sınıfı incelerken içeriye uzun boylu,siyah gözlü,siyah kaşlı 30'lu yaşlarda olduğunu düşündüğüm bir adam içeriye doğru girdi.
"Selam çocuklar ben sizin yeni Edebiyat ve sınıf öğretmeninizim. Adım Metin Karaman 35 yaşındayım."
Kendini tanıttıktan sonra sonra sınıftaki herkese teker teker kendini tanıttırdı. Sıra bana geldiğinde ayağa kalkıp "Mira Kılıç 14 yaşındayım, bir erkek kardeşim var" diyip oturdum. Sırayla herkes kendini tanıtırken zil çaldı. O sırada yanımda oturan kız bana "selam" dedi. Bende "selam" deyip gülümsedim. Kahverenginin açık tonlu saçı vardı, kahverengi göz ve dolgu yaptırmış gibi dudakları vardı.
Gerçekten çok güzel bir kızdı."Tanışalımmı" dedi kız o an kızın güzelliğini düşündüğüm şeyi atıp sildim. Yeni biriyle tanışmanın verdiğı heyecanıyla kekeleyerek "olur" dedim."Öncelikle tekrardan merhaba ben Melisa Şahin" "çok güzel ismin varmış" teşekkür ederim" bende kendimi tanıtmak için ağzımı açtığımda melisayı bi kız çağırdı.
"Affedersin şimdilik gitmem gerekiyor. Daha sonra tekrar konuşuruz" üzüntümü belli etmemek için başımla onayladım.
Tek başıma kalmamak için okulu gezmeye başladım.Okul 6 katlıydı. 6. Katta 12. Sınıflar vardı, 5. Katta 11. Sınıflar vardı, 4. Katta 10. Sınıflar vardı, 3. Katta 9. Sınıflar var, 2. Katta kantin katı geriye kalan 1. Katta giriş katı.
&
7'ye çeyrek kala eve gelebilmiştim. Okul çıkışı kırtasiyeye uğrayıp ihtiyacım olan şeyleri almıştım. Yatağa uzandığımda aklıma son tenefüste hayal kurabilmek için bir çocuğa dalıp gitmiştim. Başını bana doğru çevirdiğinde hemen önüme döndüm. Sarı saçları, ela gözlüydü. Hoş benim gözümde elaydı ama gözümün bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum. Yakışıklıydıda ha kendi kendime gülerken uykuya dalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE İZİ ( TAMAMLANDI)
Teen FictionMira yeni başladığı okulda güzel seneler gecirmek, güzel arkadaşlar yapmak amacıyla gitmistir ama okulda onu bekleyen aska hazırlıksızdır.