Gebelik testi

107 5 0
                                    

16. Bölüm

3 Ay sonra

Mira Yıldırım

Bu üç ay içinde kız isteme, nişan, kına vesaire hepsini halletmiştik. Bugün ise Alperenle evlenmiştik. 13 temmuz bizim evlilik yıldönümümüz. Düğün olup bitmişti. Şimdi ise Alperenle arabaya binmiş birlikte tuttuğumuz evimize gidiyorduk.

Bu yaşananların hepsi gerçekmiydi şimdi? Hala emin olamıyordum. Çok garip.

Lise aşkı berki çok saçma geliyor insanlara ama bazen o aşkları umursamalıyız. Kiminin kalbi kırıldı, kiminin karnında kelebekler uçuştu, kiminin kalbi onu gördüğünde hızlı atmaya başladı, kiminin kalbi sadece onu gördü...

Aşk cesaret ister..

Nedenmi? Çünkü bazı lise aşklarında hani 2 kişi birbirini sever ama hiç söyleyemezler ya tamda onlar için. Koridorlarda, sınıfta, bahçede birbirlerine çaktırmadan bakarlar yada göz göze gelirler sürekli ama ikisininde birbirlerine açılmaya cesaretleri yok. Ya beni sevmiyorsa? ya sadece gönül eğlendiriyorsa? ya yakışklı/güzel bulmazsa? bu düşüncelerden dolayı çoğu insan aşkını içinde yaşar.

Aşkınızı içinizde yaşamayın hanımlar/beyler cesaretinizi toplayıp gidin söyleyin onu sevdiğinizi. Reddettimi diyorsun o zaman boşver gitsin. Başka kız/erkek mi yok. Nasibiniz değilmiş demekki.
Elbet bir gün nasibiniz size gelicek.

"Evet geldikk" Alperenin sesiyle başımı camdan çevirip evimize baktım. 2 katlı bir ev almıştık. İçimde huzur vardı. Alperen yani kocamla bu evde yaşıycaktık.

Alperen uzanıp yanağımdaki ıslaklığı silince o zaman farkettim ağladığımı. Bu bir tarihte ilk mutluluktan ağladım!?

&

Eve girer girmez gelinliğimi çıkardım ve üstüme pıjamalarımı giyip, yatağın üstüne oturup kocamı bekledim. Kapı tıktıklanınca " gel" dedim. Alperen başını kapıdan uzattığında gülmeden edemedim. Şu hali bile beni güldürüyordu.
Yatağa yanıma gelip oturdu.
" rüya gibi" dediğinde başımı ona çevirdim. " değil ama" dedim. Gülümseyerek başını bana çevirdi.
" o zaman önümüze bakalımmı?" dediğinde ne demek istediğini anlayıncs kıkırdadım. " bakalım" dedim.

Ben onun gözlerinde kaybolurken o yavaş yavaş bana yaklaşıyordu. Dudaklarımızı birbirine değince bende onu ensesinden kavrayıp kendime çektim. Öyle hızlı öpüyorduki beni inlemeke zorunda kaldım. Elleri belimde geziniyordu.
Yavaş yavaş aşağı kaydığında pijamamın altını tutarak çevik bir hareketle çıkardı. Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp üstüme çıktığında sırt üstü yatağa attım kendimi. Dudakları dudaklarıma tekrar değince alt dudağını ısırdım.
İnlediğinde dudağını çekip boynumu öpmeye başladı. Yavaş yavaş göğsümün üzerine geldi. Emmeye başladı. Göğsümün ucunu ısırdığında inledim. Tekrar yukarı çıkıp dudaklarıma yapıştı. Bende bu sefer ellerimi tişörtünün eteklerini tutup çektim. Çıkarmam için kısa bir süreliğine dudaklarımdan ayrıldı. Tişörtünü çıkarınca tekrar dudaklarıma yapıştı.

&

Ateşli gecenin üstünden 2 hafta geçmişti. 2 hafta içindede gezip eğlendik. Bugünde gezicektik ama halsizdim. Midem bile bulanıyordu. Şimdide kustuğum için dinleniyordum. Alperenin işi olduğu için gitmesini söyledim. Ne kadar istemesede gönderdim. İkna olması için tabii Damlayı çağırdım. Oda karşımdaki koltukta oturuyordu. Tekrar kusacağımı anladığım için elimi ağzıma götürüp lavaboya koştum. Klozetin kapağını açıp kustum. Damlada arkamdan telaşlı şekilde geldi. Kusmam bittiğinde sifonu çekip elimi yüzümü yıkadım.
Benim neyim vardı böyle?

"Mira bir şey aklıma geliyor ama?"

"Ama"

" acaba diyorumki hamile olabilirmisin?"

Dediğinde gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bunu hiç beklemiyordum.

" yok olamaz öyle şey" dedim.

"Eminmisin?"

"Eminim"

" ben emin değilim ama bir gebelik testimi denesen?"

" saçmalama"

"Saçmalamıyorum sadece şüphem doğrumu yanlışmı bilmek istiyorum"

" evde gebelik testi yok"

" ben yanımda getirdim aslında"

"Ne sen yanında gebelik testimi taşıyorsun?"

" hayır telefonda öyle deyince ne olur ne olmaz diye getirdim"

&

"Nasıl yani sen şimdi annemi oluyorsun?" dedi Damla.

Kendimde bile değildim. Ne hamilesi
Kendimi hiç hazır hissetmiyorum anne olmaya. Napıcam şimdi. Damla sevinçten havalara uçuşuyordu.
Ben öylece ayakta durmuş elimdeki çift çizgiye bakıyordum.


Son.



LİSE İZİ ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin