6. Bölüm
Yatağımda oraya buraya dönüp
duruyordum. Alpereni öpmemin üzerinden 7 saat geçmişti.Gözümün önünde sürekli onu öptüğüm canlanınca kalbim sürekli tekliyordu.
Başımı yastığa gömdüm onu öptüğümü düşününce ilk öpücüğümü ona verdiğim aklıma gelip duruyordu. İster istemez ilk öpücüğümü ona verdiğim için mutluydum. Elimi kaldırıp dudağımın üzerinde gezdirirken kapı çaldı.
Bu saatte kim geldiki? Annemle babam işte. Diye söylene söylene kapının önüne geldiğimde gelen kişi tabikide Damlaydı.
Kapıyı açtığımda"Selammm" diyerek içeri girdi. Kapıyı kapatıp bende arkasından ilerledim. Kanepeye oturup " eee şu delikanlıyla ilerleme oldumu" dediğinde durdum. Tekrar aklıma öptüğüm gelince utanıp yüzümü kapattım"
" noldu kız öptümü yoksa seni?"dediğinde yüzümü elimin arasından çekip yüzüne bakıp
" o öpmedi ama ben öptüm"dediğimdeDamla şaşkın ifadesiyle
" NE sen mi öptün oha kızım naptın sen. Bu kadar hızlımıydın sen" dediğinde göz kırpıp gülünce " şimdi görürsün sen" diyerek yastığı alıp dövceğım sıra " tamam tamam sustum. Nasıl oldu bu. Anlatda bizde öğrenelim."dediğinde yastığı bırakıp yanına oturdum.Okulun ilk gününden başlattım anlatmaya.
&
" sen şu piç Melisaya bak sen ne kadar orospu çıktı" diyip sinirlenmeye başladı damla.
Bende onay vererek " malesef öyle" dedim." malesefmi, kanında varmış onun baksana. İyikide öpmüşsün Alpereni ona bırakmamış oldun" dediğinde damlayı cimcikledim.Damla acıyla inlediğinde " naptın kızım ya sanki bişe söyledik" " evet söyledin öptüğümü hatirlattın yine" dedim.
" öpmeseydin o zaman kızım hem
sen Alpereni öptükten sonra bişe demedimi öylece durdumu?" dediğinde o ana gittim.7saat önce
Geri çekildiğimde Alperenin yüzüne baktığımda şok olmuş ifadesiyle bana bakıyordu. Kolunu tutup çektirdim Alpereni. Koridora çıkardığımda konuşabileceğimiz bir yer aradım. Koridorun sonunda bir sınıf vardı. Kullanılmayan boş bir sınıf. Kimsenin bizi izlemediğini umursamadan Alpereni sınıfa sokup kapıyı kapattım.
Heyecandan ne yapcağımı bilmediğimden parmaklarımı kıtlatmaya başladım.
Hemen söze girip Melisa bugün bana yaptığından dolayı ona sinirlenmiştim. Senden hoşlandığını
ögrendiğimdede canını acıtmak içinde"Beni öptün" diyerek tamamladığında başımı kaldırıp yüzüne baktım. Tekrar utanarak başımı önüme eğdim. " özür dilerim"
"ilk öpücüğünse çaldığım içinde özür dilerim"
" senin ilk öpücüğün değilmi?" diye sorduğunda yüzüne baktım.
" afedersin öyle söyleyince" sözünü tamamlamadan kestim.
" ilk öpücüğüm" dediğinde yüzünde gülümse vardı ama saklamaya çalışıyordu.
" Anladım, ama şimdi insanlar bizi yanlış anladı farkındasın değilmi?"
" farkındayım."
Bişe söylemek için ağzını açctığı sırada sınıfa temizlikçi kadın girdi.
&
Alperen
"Sonrada işte beni öptü"
Kerim- " oha çüş lan kıza bak"
Efe- " bende beklemiyodum olum"
Efe-" şimdi siz sevgilimisiniz?"
Alperen- " değiliz"
Kerim-" o zaman sevgili olun"
Alperen-" kızın beni sevip sevmediğini bilmiyorum. Niye sevgili olalım.ayrıca Melisa için öptü beni hoşlandığından fln değil yani"
Efe- " tamam tamam buraya kadar anlaşıldı herşey"
Efe-" değilmi kerim anlamışsındır inşallah"
Kerim-" anladım anladım, o kadarda mal değiliz"
Efe- " Alperen bu senin ilk öpücüğünmü şimdi?"
Alperen- " evet"
Kerim- " NE, sen hic öpüşmedinmi kızlarla oha"
Alperen-" nolmuş yani ilk öpücüğümse? Herkesin bir ilki vardır."
Efe-" doğru söylüyor Alperen. Malum herkes senim gibi çorap değiştirir gibi kız değiştirmiyor"
Kerim- " tamam ya bişemi dedik hayret bişi"
Efe, alperene dönüp " peki sen bu kızda bişeler hissediyormusun?" diye sordu.
Alperen kendini düşüncelere bıraktı. Yaklaşık 4,5 dk sonra efeye bakıp
" sanırım hissediyorum"&
Haftasonu olmuştu. Pazar günüydü.
Alpereni öpmemin üzerinden 2 gün olmuştu. Evde tek başıma oturmuş film izliyodum.Televizyondanda sıkılarak televizyonu kapattım. Kanepede sırtüstü yattım. Tavana bakarak hayallere daldım.
Issız bir yerde çiceklerin arasında koşuyordum.üstümde açık pembe renginde uzun elbise vardı. Ben koştukca elbisenin etekleri uçuşuyodu.koşuyorum koşuyorum ve en sonunda önümdeki biri yüzünden dolayı duruyorum. Durup
Kim olduğuna bakınca mutlu olup boynuna atlıyorum ve oda beni sarıp etrafında döndürüyor ve o kişi Alperen.Aah bu nereden çıktı şimdi Mira. Niye hayallerimde bile rahat bırakmıyo bu. Oflayarak ayağa kalktım. Mutfağa ilerledim. Atıştırmalık bişeler varmı diye dolapları karıştırdım. Sondaki dolabı açtığımda cipsi gördüm. Hevesle elime alıp tabağa döktüm. Tam yiycekken geçen hafta markette boyum yetişmediği için Alperen uzanıp vermişti.
Hadi ama cidden her hareketimde seni hatırlamak zorundamıyım ben diyerek tabağı geri koydum. Masaya oturup telefonumu elime aldım. Ne var ne yok diye instagrama girdim.
Abooo bu mesajlar ne diyerek mesaj kutusuna girdim. Gelen mesajlar tabiki damladandı. Önemli bişemi oldu diyerek mesaja girdim ve şok oldum. Gerçi niye şok oluyosam. Damla 7/24 saat aktif biri. Her dakikasında reels videosu yollamış.
Hepsini izlemeye üşendiğim için görüldü attım.&
1 saat sosyal medyada takıldıktan sonra sıkılıp kapattım telefonu.
Telefonumu bıraktığım an çaldı.
Kim arıyo diye bakmak için tekrar elime aldım. Arayan kişi Mustafaydı.Telefonu açıp "alo" dedim. "Abla" soluk soluğa kalmış şekilde gibiydi sesi. İçime kötü his düştüğünü anladım.
" noldu Mustafa? Bişemi oldu?" dedim. İçimden kötü bişe olmamış olsun diyerek dua ediyordum.
"Abla yardım et peşimdeler"
"Ne nerdesin çabuk söyle geliyorum hemen." Ayağa kalkarak hırkamı askılıktan alarak hızlı adımlarla evden çıktım.
" marketteyim abla, burda insanların içine saklandım beni bulmadan çabuk gel"
"Tamam geliyorum, sakın telefonu kapatma hatta kal." Koşar adımlarla markete doğru koştum. Yaklaşık 3 dk sonra markete varabildim.
Markete girip " nerdesin şuan, ben marketteyim." dedim.
" arkana bak " dediğinde başımı hızla çevirip baktım. Oh çok şükürler olsun sapasağlamdı.
Telefonu kapatarak Mustafanın yanına gidip sarıldım." ne bu hal? Ne oldu" dedim.
" eve geçince anlatıyım abla, burda olmaz,"
Başımla onaylayarak kabul ettim.
Hikayemi beğendiyseniz arkadaşlarınıza veya tanıdıklarınıza önerebilirmisiniz? Önerirseniz cok mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE İZİ ( TAMAMLANDI)
أدب المراهقينMira yeni başladığı okulda güzel seneler gecirmek, güzel arkadaşlar yapmak amacıyla gitmistir ama okulda onu bekleyen aska hazırlıksızdır.