GİZLİ SAKLI

273 9 2
                                    

                           3.Bölüm
 

Elimdeki poşetlerle zar zor merdivenleri çıkmıştım.
Anahtarı almak için çantamı açtım. Anahtarı alıp kapıyı açmaya çalışmaya başladım ama bi türlü açamadım. " lanet olası kapı açılsana ya halden anla biraz" yaklaşık 5,6 dk daha oyalandıktan sonra açabildim. " oh çok şükür ya" elimdeki poşetleri odama bırakıp salona gidip uzandım. Saat 18:13 geçiyodu.

Uzandığımda gözlerime engel olamayıp uykuya daldım.

Kapı çalma sesiyle uyandığımda saate baktım. 21:47 geçiyodu. Hemen ayağa kalkıp kapıya doğru gittim. Delikten baktığımda gelen kişi damlaydı. Kapıyı açtığımda " niye bu kadar geç açıyosun ya şu kapıyı ağaç olduk burda" "uyuyodum" diye yanıtladım. Elindeki market poşetiyle mutfağa doğru ilerledi, tezgahın üstüne koyup " gelirken bişeler aldım, film keyfi yaparız dedim" iyi yapmışsın" diyerek salona doğru geçtim, koltuğa uzandım.

" hadi ama uzanmasana otur ya, bi film aç bende mısır patlatım"
Koltuktan doğrulup " ne tür bir film izlemek istersin?" diye sordum.
" komedi bir film olsun, hadi ben patlamış mısır yapım" diyerek mutfağa doğru ilerledi. Bende herhangi bir film açıp damlanın gelmesini bekledim. Beklerken aklıma Alperen gelmişti hafta içi okulda bi kaç kez göz göze gelmiştik. Ne zaman görsem kalbim çok hızlı atıyordu. Bunun sebebi kalp hastası falanmı oldum acaba diye düşüncelere dalmışken damla elindeki patlamış mısırla yanıma geldi.

                           &

Evett " nasıl buldun filmi?" diye sordu. "Normal bir film" diyerek cevapladım. "Ama oğlan çok yakışıklı değilmiydi ya" "damla ya ona mı takıldın cidden" "ama öylee çok yakışıklıı" "damla sana bisey sorucam ama dürüst cevap verceksin tamammı?" "Tamam, yolla gelsin" "herhangi bi erkekle konuşsam kalp ritmim normal ama sadece bi erkeğe yaklaştığımda kalp ritmim niye çok hızlı atıyor, hasta falan olabilirmiyim sence?"

" kız yoksa senn" " ne ben?"
Aşk mı oldunn" " ne aşkı be benim ne olur aşk meşk'le" "ee o zaman kalbin niye hızlı atsın?, sadece onu gördüğünde,uzaktan olsa bile heyecanlanıyomusun?" Damlanın dediğini düşünerek bunların gercekten olduğunu farkettim "evet oluyo ama aşkla alakası olamaz" diye cevap verdim. " aşkla ilgisi yoksa niye hızlı atıyo kalbin onun yanında? Başkalarında normal atıyorsa onda niye atmıyor sence mira? Onu gördüğünde heyecanlanıyosun bile bu aşka işarettir." Düşündüm dediği gibi olabilirdi. " öylemi diyorsun?"
"Öyle diyorum, hem bu çocuğun adı ne tanıt bakim kimmiş bu miranin kalbini çalan delikanlı" " adı Alperen Yıldırım, benden bir yaş büyük" diye cevap verdim.
" Aynı sınıftamısınız?" diye sordu damla bende " evet" dedim. "Siz aynı
sınıftaysanız senden nasıl büyük oluyor?" " sınıfta kalmış" bunu söylediğimde " ahahhah ciddenmi puhahah benim gibi tembel çocuk yani" diye cevap verdi evet sınıfta kalmış olabilirdi ama bence bu sene derslerini düzeltir ya "gülmesene ya sadece o kalmadiki sınıfta başkalarıda var" diyerek kızdım.
" tamam tamam sustum, ee anlat bakalım esmermi, sarışınmı, anlat bakalım" gülümsedim "sarışın, ela gözlü" dedim. "ooo sen sarışın sevmezsin mira bu sefer gerçekten aşk olmussun ben çözdüm bunu" sinirlenerek " damlaa ask mesk yok unut bunu" diyerek yastığı alıp dövmeye başladım. Gün boyu kovalamaca oynadık.

                             &

Damlayla kovalamaca oynamamızın ardından 3 gün geçmişti. Salı günüydü. Çantamı hazırlayıp
mutfağa doğru ilerledim. Her zamanki gibi kahvaltı hazırdı.
Çok aç olmadığım için biraz atıştırıp kalktım. Sınıfa girdiğimde kimsenin gelmediğini farkettim. Bomboş sınıfı fırsat bilerek uyumaya çalıştım. Uyandığımda herkes sınıftaydı. Çılgınca oraya buraya koşturuyolardı. Melisa yanıma gelip oturduğunda " uyuyan güzel kalkmış" dedi "anlamadım" dedim. "1 derstir uyuyorsun" "NE" 1 derstir uyuyormuydum ben, hem bu omzumdaki hırka kimindi? Omzumdaki hırkayı melisaya göstererek " bu hırka kimin? Benim böyle bi hırkam yokki" "onu bende bilmiyorum, geldiğimde üstündeydi"
Hırkayı kucağıma aldığımda kokladım, neden yaptım bilmiyorum ama kokusu çok güzel bir kokuydu.
Tahmin ettiğim kadarıyla dior parfümü kokuyordu.

                              &

Bugün hava yağmurluydu. Hırkanın sahibini bilmediğim için üstüme geçirdim. Okuldan çıktığımda evin yolunu tuttum. Eve geldiğimde odama geçtim hırkayı çıkarmak için elimi cebimden çıkardığımda cebinde bir not olduğunu farkettim.
Elime alıp notu açtığımda "bugün hava durumu kötü olcağını bildiğim icin getirmiştim, ama senin sınıfta uyuduğunu görünce üşüdügünü farkettim, hırkan varmı diye baktığımda yoktu. O yüzden benimkini verdim.Yarin verirsin-Alperen" not elimden düştüğünde gerçekten doğrumu diye elime alıp bidaha okudum. Yanlış görmüyordum dimi?. Neden bilmiyorum ama hoşuma gitmişti, beni düşünmesi. Sevinç çığlığıyla odada koşturdum. Yatağın üstüne çıkıp zıplamaya başladım. Sevinçle zıplarken annem odayı basıp " mira napıyorsun kızım? delirdinmi" "hemde ne delirdim anneee" diyip sarıldım " kızım noldu ne bu hal" "boşverr gitsin" " sen bilirsin kızım, babanı bekletme, cabuk okul formani değişip sofraya gel" "tamam anne" dedikten sonra annem odadan çıktıktan sonra hemen toparlanıp siyah t-shirt, siyah esofman giyip sofraya gittim.

                           &

Sabah mutlulukla kalkıp okul formamı giyerek okula gittim. Kahvaltı yapmamıştım,kantinden bişeler atıştırırım diye. Sınıfa girdiğimde yine bomboştu sınıf. Çantamı çıkarıp sırama koyduğumda sınıftan içeriye alperen girdi. Kalbim yine hızla atmaya başlamıştı. Benim ona baktığımı farketmiş gibi bana baktı. Hemen gözümü kaçırıp önüme döndüm. Hırkasını hatırlayınca çantamdan hırkasını çıkarıp yanına doğru ilerledim. Cam kenarında oturup dışarıyı izliyodu.

Heyecandan kelimeleri unuttum. İçimden sadece selam diyip hırkası icin teşekkür etceksin bu kadar diye söylenirken Alperen bana baktığında "selam" "selam" soru sorar gibi çıkmıştı sesi "şey hırkanı vericektimde" " ha doğru" diyip hırkayı elimden almak için elini uzattığında bende verirken ellerimiz birbirine değmişti. Aceleyle geri çektim elimi " hırka için teşekkür ederim" "ne demek" gülümseyip uzaklaştım yanından. Sırama geçtiğimde çantamı açıp edebiyat kitabı, defterini çıkardım. " şey sen ödevi yaptınmı?" Gelen ses alperendendi " evet" diyerek cevapladım. " ben yapmadımda seninkinden bakabilirmiyim?" ciddimi diye yüzünü incelediğimde şaka yapar gibi hali yoktu. "bakabilirsin" diyerek kitabı alarak onun yanına doğru ilerledim. Yanına geldiğimde "hangi sayfa olduğunu biliyomusun?" diye sordum. " yok, bilmiyorum, sen açabilirmisin?"
Başımla onaylayarak ödev sayfasını açtım. " burası." dediğimde bişe söylemek için ağzını açtığında sınıfa birileri girdi. Yanlış anlaşılmasın diye kendi sırama doğru gittim.

                            &

4. dersten sonra tenefüse girmiştik. Kalemlerimi kalemliğe koyduğum sırada Melisa yanıma gelip " kantine inelimmi?" Diye sordu bende " olur" diyerek cevap verdim.  merdivenlerden inerken " sana bir soru sorucam ama yanlış anlama" "yok ne sorunu sor bakim neymiş" " Alperenle aranızda aranızda bişemi var?" durdum neden bunu sormuştuki? "yok niye sordun?" " kızlar sınıfa girdiğinde seni Alperenin yanında görmüşler ondan sordum, aranızda bişe yok dimi?" "aramızda bişe yok, ödev için yardım istemişti benden başka bişe yok" dediğimde kızın gözleri parıldadı " iyi bari" bu kızda anlayamadığım bişeyler vardı. Kantine geldiğimizde simitle meyve suyu alıp masaya oturduk. " ee nasıl alışabildinmi okula" " yani biraz, yavaş yavaş alışmaya başlıyorum"  "alışırsın bende ilk geldiğimde zor alıştım." Dediğinde gülümseyerek simiti yemeye koyuldum. Bi yandan yerken bi yandan etrafı inceliyodum.
yan masada oturan bi erkeğin bana baktığını farkettim.
Önüme dönüp melisaya " yan masadaki erkek niye bana bakıyor" dedim. Melisada " hangisi" dediğinde
"Siyah saçlı olan" dedim. " ha sakın ona yüz verme piç biridir kendisi"
Şaşkınlıkla ona baktığımda " sen nereden biliyorsun" dediğimde bende onun kurbanıyım çünkü ve 9.sınıfi tekrar okuyorum biliyosun o şahıs erkek Ömer Alıcı, geçen sene aynı sınıftaydık neyseki bu sene değiliz" dediğinde herşey yerine şimdi oturmuştu. "Peki bana neden bakıyor?" diye sordum. " Seni beğenmiştirde ondan, sakın yüz verme, benim gibi kurbanı olma sende" tekrar o masaya baktığımda hala bana baktığını gördüm. Hemen önüme döndüm bana böyle bakması çok rahatsız ediciydi. Tam melisaya masadan kalkalım diycekken Alperen yanımıza gelip kitabı bana uzattı. " kitap için teşekkür ederim" dediğinde " ne demek" deyip gülümsedim. Yanımızdan gittiğinde Melisa " sana teşekkürmü etti o?" Anlamaz bir ifadeyle " evet, nedenki?" " Alperen öyle herkese kolay kolay teşekkür etmezde ondan"

                       &

Son derste bittiğin de çantamı toplayıp sınıftan çıktığımda kolumdan biri beni tutup kapının arkasına çekti. Kim olduğuna bakmak için yüzüne baktığımda
"Kantindeki çocuk?"

LİSE İZİ ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin