4.Bölüm
" ne yapıyorsun sen" diyerek ittim ömeri. "Şşşt güzelim bu kadar nazlanma" " çekilirmisin önümden"
"Sakin ol çekilicem ama bir şartla"
"Ne şartı?" " ben bir iddiaya girdim senin üzerine, eğer yarin okulda bütün gün benimle olursan kazanıcam" cidden benim üzerime iddiayamı girmişti? dışarıdan kolay lokma gibimi görünüyordum cidden.
"Kazanınca eline ne geçicek?" diye sordum. "Orası bende kalsın güzelim, ee teklifimi kabul ediyormusun?" " hayır git kendine başka kız bul, şimdi önümden çekil lütfen" dedikten sonra çekilince şaşırdım, bu kadar kolay bırakcağını tahmin etmemiştim.Şaşkınlığımı gizleyerek yanından geçip gittim.
&Ömer'le konuşmamızın ardından 2 saat geçmişti. Dışarıdan bakıldığında cidden basit biri gibimi gözüküyordum? Berkide Melisanın
dediği gibi beni beğenmiş olabilirdi, o yüzden benimle takılabilmek için ortaya böyle bir yalan atmış olabilirdi. Kendi düşüncelerimin arasında gidip gelirken kapı çaldı.Kapıyı açmak için hareketlendiğimde telefonumdan
mesaj sesi geldi. Açıp baktığımda gelen mesaj Melisadandı.- Duyduklarım doğrumu mira?
ne duymuş olabilirdi ki?
- ne duydun?
- ömer hakkında.
Ömer mi? ne alaka
- ömer?
- ömerle sevgili olduğunuz söyleniyor.
-NE, öyle bişe yok ben ömerle falan sevgili değilim nerden duydun bunu?
- bizim kızlar söyledi, onlarda okuldakilerden duymuş.
- iyide ben ömerle sevgili değilim ki
Kim yaymış bu saçmalığı- ah mira ah, ömerle konuştunmu hiç?
- konuştum ama sevgili gibi konuşmadım.bana benim üzerime iddiaya girdiğini söyledi ve yarin benimle bütün gün takıl dedi bende reddettim sadece bu başka yokki.
- hiç konuşmamalıydın mira. Neyse simdi unut bunu sen onla konusurken sizi gören biri varmıydı.
Düşündüm, ömerin yanından ayrılırken bi kız vardı koridorun sonunda telefona bakıyordu.
- evet evet koridorun sonunda bi kız vardı, telefona bakıyodu.
- şimdi herşey anlaşıldı, peki kızı tanıyormusun? İsmi ney?
-kızı tanımıyorum.
- pekii o zaman kız nasıl biriydi?
- sarışın bi kızdı, saçları beline kadar geliyodu. Gözleri maviydi. Bu kadar biliyorum.
- okeyy sen bekle simdi ben onu bulucam ve haberin yanlış olduğunu söylemesini sağlıycam tamammı?
- Teşekkür ederim, iyi ki varsın
- sende:), hadi görüşürüz.
-görüşürüz.
&Okula adımımı attığımda lütfen bu yalan haber ortadan kalksın diye dua edip duruyordum. Sınıfa girdiğimde bu sefer birileri vardı.
Sırama doğru ilerleyip çantamı bıraktım. Tam oturcakken bir kız beni kolumdan çekiştirerek koşturmaya başladı. "Noluyo, beni niye çekiyorsun?" "Konuşmada gel benimle" ağzımı açıp bırak beni diyceğim sırada beni tuvalete soktu.
Gördüğüm manzara karşısında afalladım. Koridorda gördüğüm o sarışın kızdı. 2 kız kollarından tutmuş duvara yapıştırmışlardı.
Melisa bana doğru dönüp "gördüğün kız bumu?" diye sordu. Melisaya baktım ardından saçı başı dağınık olan o kıza tekrar Melisaya döndüğümde "evet o" dedim. Melisa o sarışın kıza dönüp " bak yalanın ortaya çıktı, şimdi söyle bana seni benmi dövim yoksa miramı?" deyip güldü. Keyif aldığı her halinden belliydi. Adını bilmediğim kız "lütfen bırakın beni özür dilerim yapmam bidaha lütfen bırakın" dedi. Kıza acıyan gözlerle baktım. Daha fazla bu görüntüye bakamayıp Melisaya " hatasını anlamış, bence bırakalım kızı bidaha yapmaz" dedim. "yapmazmı?" dediğinde kahkaha patlattı. " mira sen daha bu okulda yenisin, hiçbişe bilmiyorsun. Bu kız daha öncede başkalarına iftira attı"
dediğinde şok olmuş ifademle bi Melisaya bakıp bi kıza bakıyordum.
Bana sırtını dönüp kıza iyice yaklaştı. İşaret parmağıyla çenesini tutup yukarı kaldırdı. " bu son yalanın olsun" dedikten sonra kıza yumruk attı. Durmadı, tekrar ve tekrar dövdü. Bu görüntüye daha fazla dayanamadığım için sırtımı döndüm. Kızın "lütfen beni bu sefer bağışla, bidaha yapmıycağım" sesi kulaklarımda çınlanıp duruyodu sürekli. Daha fazla dayanamayıp önüme dönüp"Yeter" diye bağırdım. Melisanın eli havada durmuştu. Elini indirip ayağa kalkıp, arkasını döndüğünde bana doğru
yaklaştığında bende bi adım ona attım. " sen ne hakla bana yeter diyorsun?" "Ne hakla dedim bilmiyorum ama kızı daha fazla dövmene izin veremem." Kulaklarımı kahkaha çığlığı aldı.
Evet Melisa karşımda delicesine gülüyordu. Güldürmesini durdurduğunda takrar yüzüne ciddi ifadesini aldı. " ben sana burda yardım ediyorum ve sen bana yeter diyorsun ha?" " senin yardımın böylemi Melisa? İnsanları dövmekmi? Başka yolla çözmek bilmezmisin?" " bilmiyorum evet ben insanları dövmekle, onların yalvarışlarından keyif alıyorum ve
sen karşıma geçip bu keyif aldığım şeyden vazgeçtiremezsin."
O ilk tanıdığım kız senmisin, hayır sen böyle biri olmazsın melisa. Yutkundum "sen keyif alabiliyor olabilirsin ama ben keyif almıyorum tamammı" deyip Melisayı ittirerek kızı alıp çıktım tuvaletten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE İZİ ( TAMAMLANDI)
Dla nastolatkówMira yeni başladığı okulda güzel seneler gecirmek, güzel arkadaşlar yapmak amacıyla gitmistir ama okulda onu bekleyen aska hazırlıksızdır.