Yanlış anlaşılma

69 15 10
                                    

Pazartesi sabahına uyandım. Gözümü açtığımda Haruto henüz uyanmamıştı bile. Saat sabahın altısıydı ve neden bu kadar erken uyandığımı anlıyamamıştım. Doyoung için endişeleniyordum. Evet o işe yaramazın tekiydi ama yine de üzülüyordum.

Mutfağa gidip bir şeyler atıştırıp elime telefonu aldığımda Doyoung gece bana 10 tane mesaj göndermişti. Meraklanıp hızlıca mesajının üstüne tıkladım.

doyoung - junghwan

doyoung:
junghwan
junghwan
junghwan
junghwannnnn
baksana amkk
cildiriyorm bu saatte
uyudun mu cidden
yarin provadan sonra gece heeji ile bulusma saatime kadar gunu beraber gecirelim mi istersen
(3.21)

junghwan:
hayir
(6.35)

Yazdığı hiç bir şeye çok fazla açıklama yapasım gelmedi. İyi de yaptım. Benimle bu şekilde oynamasına izin veremezdim.

Ağzıma son lokmayı alıp masadan apar topar kalktım. Dişlerimi fırçalamak için lavaboya doğru ilerledim. Fırçayı almadan telefonuma birkaç kez bildirim geldi. Yine merakımdan duramadım tabii.

Mesajlar Doyoung'dan gelmişti. Çok erken bakmamak için dişlerimi fırçalayıp bakacaktım mesajlarına. Götünü havalandırmak istemediğim için yapıyordum bunu.

Fırçamı tekrar elime aldım ve üzerine macunu sıkıp dişlerime doğru getirip sağa sola doğru hareket ettirdim. O esnada Haruto'nun "Junghwan" diye bağıran sesini duydum. Ağzımı çalkalayıp odaya doğru yöneldim. Haruto sinirli bir şekilde bana bakıyordu. "Amına koyayım Doyoung'a neden cevap yazmıyorsun beni arıyor 2 saattir." Umursamazcasına geri dönerken ayağa kalkıp adımı defalarca çağırdı ve söylenmeye başladı. "Junghwan çocuk seni umursuyor sen neden onu takmıyorsun?"

"Pardon? Doyoung mu beni önemsiyormuş?" dedim çirkin çirkin gülerek. "Evet önemsiyor hatta dün beni aradı ve senin yurtta neler yaptığını bile sordu." dediğinde iç çekip bunların benim umrumda olmadığını yüz ifademle belirtmeye çalıştım. Doyoung bugünlerde beni yeterince kırmıştı zaten. Buna rağmen hiç bir şey olmamış gibi davranmamı benden isteyemezlerdi.

doyoung - junghwan

doyoung:
junghwan
junghwan
junghwan
junghwannnnn
baksana amkk
cildiriyorm bu saatte
uyudun mu cidden
yarin provadan sonra gece heeji ile bulusmama kadar gunu beraber gecirelim mi istersen
(3.21)

junghwan:
hayir
(6.35)

doyoung:
ya ciddi diyorum bak
hem sali gunu programda yapacagimiz seylere calisiriz

junghwan:
sen psikopat misin
amina koyayim
salsana beni arkadas
istemiyorum seninle prova yapmak

doyoung:
gelmek zorundasin benimle

junghwan:
nereye gidiyoruz amk
istemiyorum istemiyorum
zorunda da degilim
sal

doyoung:
cidden sınırları aşıyosun

junghwan:
kendini joker falan mi saniyosun aq ne bu havalar git baska biriyle ugras ben senin bu hallerine gelemiyorum

doyoung:
sen bugun bi gel sirkete de
(görüldü)

12.00
(prova zamanı)

Forbidden lovers  || DOHWANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin