Doyoung oturduğu sandalyeden kalkıp "Bence benimle dans edebilir." dedi. Galiba şimdi başlıyorduk.
"Yok ya gerekmezdi kesin yenilirim." deyip gülümsedim. Sunucu ikimize bakıp sırıttı. "Aslında deneseniz bir şey olmaz sonuçta arkadaşsınız." Sunucu eliyle dans edeceğimiz yeri gösterdi. Doyoung ben ayağa kalkmadan bana doğru yürüdü. Elimi tuttu ve "Gel bakalım Junghwan!" dedi. Tam suratına iğrenenerek bakacakken kameranın açık olduğu aklıma geldi ve gülümsedim.
Şarkı çalmaya başladığında sırayla serbest stil dans ediyorduk. İlk ben başlamıştım. Doyoung'un yakından gelen alkış sesini duyuyordum. Dansımı bitirdiğimde Doyoung yanıma geldi ve tebrik etti. Sıra ona geldiğinde bende destekleyicisi olmak istedim. O kadar iyi dans ediyordu ki mimikleri harikaydı. Bilemem benim dansım ona karşı yenilir miydi ama ben ona karşı yenilmiştim bile.
Şarkı bitti ama ben onu alkışlamaya devam ettim. Çok iyiydi. Ağzım açık kalmıştı. Yanıma doğru yaklaşıp "Biliyorum harikayım ve umarım ikimiz arasındaki her rekabette sana karşı kazanırım." dedi. Ne gibi bir rekabetten bahsediyor olabilirdi ki?? Bu çocuk neden hep lafları dolandırıyordu. Acaba kendisini dizi çekiyor falan mı sanıyordu ki.
Sunucu ile üyeler aynı anda Doyoung'u alkışlara boğdular. Sunucu "Galiba kazanan belli" diye seslendiğinde ona büyük oranda hak vermiştim. Sunucu elindeki kolyeyi Doyoung'a ödül olarak verecekti bu yüzden ona doğru yürüdü ve takmak için Doyoung'dan izin istedi. Doyoung arkasını dönünce sunucu kolay bir şekilde ona hakettiği kolyeyi taktı. Üyeler gururla alkışlarken Jeongwoo hemen araya lafını sıkıştırdı.
-Jeongwoo: Doyoung'u tebrik ederim ama benim için her zaman kazanan Junghwan!!!
Jeongwoo bunu söylediğinde Doyoung Jeongwoo'ya düşmanına bakıyor gibi göz attı.
-Doyoung: Ben Junghwan'a kıyamadığım için henüz tüm dans becerilerimi göstermedim.
Bu çocuk cidden komik olmaya başlamıştı ki zaten söylediği anda da kahkaha koptu.
-Sunucu: Evet millet Treasure grubu şimdi yeni albümleri reboot'tan Bona bona şarkısını canlı bir şekilde burada sergileyecek!!! Fakat şarkının bazı kısımlarını hızlandıracağız bakalım nasıl bir performans bizi bekliyor?? Hadi o zaman görelim!!
Şarkı normal bir şekilde başladı. Harika ilerliyorduk. Ta ki şarkı hızlanana kadar. Şarkı aniden hızlandığında tüm üyenin kafası karışmıştı. Ritime ayak uydurmak bizim için çok zordu. Doyoung kusursuz bie şekilde dans etmeye devam ederken boynundaki kolye yere düştü. Hepimizin gözü sunucuya döndüğünde sunucu devam etmemiz için bize işaret verdi.
Şarkı normal hâline geldiğinde tekrar eski yerlerimizi aldık ve dansımıza harika bir şekilde devam ediyorduk. Bir anda şarkı deminki halinden daha da hızlı hâle geldi. Doyoung yerini hızlı bir şekilde değiştirmek için benim tarafıma doğru koşarken yerde öylece duran kolyenin tam üzerine basmasıyla üzerime düşmesi bir oldu. Herkes şaşkın bir şekilde bize bakıyorken Doyoung yüzüme yüzüme nefesini veriyordu. Sanırım günlerdir o istediği anı ona vermiştim. Kameralar bizi çekiyordu ve biz hâlâ donakalmış bir şekilde birbirimize bakıyorduk. Hyunsuk yanımıza yaklaştı ve "İyi misiniz?" diye sordu.
Doyoung Hyunsuk'un sesini duyunca aniden üstümden kalktı ve sunucudan özür diledi. Doyoung yerdeki kolyeyi alırken elimle yerden destek alıp ayağa kalktım. "Ben iyiyim Hyung." Hyunsuk kafasıyla onayladıktan sonra sunucuya döndü.
-Hyunsuk: Bu kısımı kayıttan kaldırsak olur mu? Fanlarımızın bunu görmesini istemeyiz.
Hyunsuk bunu dediği anda Doyoung hemen dikkatini üstüne çekti. "Aslında pek sorun olmaz. Yani biz rahatsız olmayız. Değil mi Junghwan?" Bana bu soruyu yönelttiğinde yüzüme beni tehdit edermiş gibi bakıyordu. Jihoon benim kararsızlığımı görünce "Bence kayıttan kaldırmalıyız zaten bunun rahatsızlıkla bir alakası yok fanlarımız arasında yanlış anlaşılmalar söz konusu olabilir." dedi.
Doyoung bana baktı ve dişlerini sıkarak yalandan gülümsedi. "Peki madem öyle olsun zaten önemli değildi." Gözlerimi kaçırdım ve programa odaklandım. Dansımızı baştan yaptık. Sonrasında ise bol bol sohbetler ettik hatta gelecekteki planlarımızdan bile bahsettik.
Ve sıra diğer kısıma gelmişti, pepero oynayacaktık. Neler olacaktı tahmin bile edemezken sunucu konuşmaya başladı. "Evet şimdi geldik en eğlenceli bölüme pepero zamanı!!!" Tüm üyeler utançtan yüzünü ekşitirken Doyoung gülerek bana bakıyordu. Kafamı çevirdim ve sunucunun konuşmaya devam etmesini bekledim.
"Özellikle istediğiniz üyeler var ise elinizi kaldırın bakalım!!" Kafamı bilerek eğdim ve düşünüyormuş gibi yaptım. Bir kaç saniye herkes birbirine baktıktan sonra anlık bir "Ooooo" çığlıkları koptu. Kafamı kaldırdığımda Doyoung elini kaldırmıştı. Herkes Doyoung'dan beraber pepero oynayacağı kişiyi söylemesini beklerken üstümden sıcak terler akıyordu. "Junghwan ile oynamak istiyorum!!"
Sunucu gülmeye başladı. "Bugün galiba Junghwan'a taktın sen." Doyoung yüzüme bakarak gülümsediğinde muhtemelen utançtan kırmızılanmaya başlamıştım.
"Onunla bu oyunu oynadığımda özellikle kazanacağımı bildiğim için Junghwan'ı seçtim."
____________________________________________________________________
siz bole okuyup yorum yapmayinca benim yazasim kacior amk
junghwan kalp krizi gecirmezsn umarm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden lovers || DOHWAN
Randomdoyoung: kanka bi baksana junghwan: ne var doyoung: tiktokta dohwan videomuz 1milyon begeni almisti ya hani junghwan: eee nolmus doyoung: yorumlara baktın mı junghwan: bakma gereksinimi duymadım