Karışık duygular

86 16 30
                                    

"Hoşuma gitmez Junghwan ama hayranlarımızın hoşuna gidecekse yapmalıyız." dedi.

"Ne dediğinin farkındasındır umarım gerçekten çok değişik şeyler söylüyorsun." dememle beraber iç çekti. "Junghwan artık gündeme gelmeliyiz diyorum anlamıyor musun? diğer üyelerden bile daha az popüleriz."

Bunu demesinin ardından son cümlesinde haklılık payının olduğunu düşündüm. Ama yine de bunu kabul edemezdim. Bugünlerde iyice saçmalamaya başlamıştı. Sadece yüzüne tükürmek istiyordum.

"Junghwan" dedi sakin bir şekilde. Dudaklarına iyice odaklandım ve söyleyeceği şeyi bekliyordum. Aniden tuvaletin diğer köşesine doğru yürüdü ve sırıtmaya başladı. Şaşkın bir ifadeyle onu izlerken bana dönerek tek kaşını kaldırıp sırıtıyordu. Ne olduğunu anlamak için ağzımı açacakken parmak ucuyla duvarda asılı peçeteliğin üstünde duran kamerayı gösterdi. Yaptığı şeyin farkında mıydı bilmiyorum ama büyük ihtimalle beni tehdit edecekti. Evet öyle yapacaktı. Doyoung gerçekten değişik birine dönüşmüştü.

"Yakaladım seni." kamerayı alıp bana doğru yaklaştı. Artık onun karşısında sessiz kalmak istemiyordum. "Doyoung bunu neden yaptın?" soruma karşılık elini ağzına götürerek küçük bir kahkaha kopardı.

"Bu videoyu internete mi sızdırsam yoksa benimle bundan sonraki her kameraya geçişimizde flört mü etsen?" Dedikleri karşısında diyecek bir şey bulamadım. Karşında deccalın oğlu duruyor deseler inanırdım gerçekten. Belki vazgeçer diye birinci seçeneği seçmeyi düşündüm. "Tamam o zaman videoyu sızdırabilirsin." Aşırı gergindim. Ya gerçekten yanlış bir şey yaparsam ve yaklaştığımız videoyu sızdırırsa? ne yapardım???

"Peki sızdırayım madem" dediği anda kolunu tutup kendime doğru çektim. "Tamam, tamam ve tamam kabul ediyorum. Bunu yapalım. En azından deniyelim." Yandan yandan şeytan gibi sırıtmaya başlamasıyla gözlerimi devirdim. "Sana kamera önünde yaklaştığımda etkilenmeyeceğine söz ver Junghwan." Bir anda eğer etkilenirsem düşüncelerine daldım ve kayboldum. Sonrasında Doyoung parmak şıklatarak beni kendime getirdi. "Söz senden etkilenmeyeceğim. Senin gibi şeytandan etkilenmem zaten." Gözlerimin içine bakarak gülümsedi. İstediğini almış gibi hali vardı. "Teşekkür ederim dostum. Unutma bunların hepsi bizim için."

---------------------------------------------------

---------------------------------------------------

Junghwan "Baksanıza" adlı grubu oluşturdu.

jihoon:
sikecem cocuk bak yeter

jaehyuk:
baktik yine ne var

junghwan:
amina koyayim bu doyoung kac gundur kari kiz gormuyo ki bana sardi

junkyu:
oha doyoung gaylesti mi

jaehyuk:
amaca ulasmisiz

jihoon:
noldu ki anlatsana aq

junghwan:
ya acik olmak gerekirse bu bizim kamera onunde birbirimizi seviyormus gibi davranip
prim kasmamizi istiyor

jaehyuk:
zaten oyle yapmio muydunuz

junkyu:
kamera onunde sikismeniz lazim ki sevgili oldugunuza inansinlar

jihoon:
el ele tutusmak yeterli

junghwan:
eee ben simdi napicam

Forbidden lovers  || DOHWANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin