"ကိုယ့်ရဲ့အလှလေး....မင်းဘယ်မှာရှိနေလဲ?"
ကြောက်စရာကောင်းအောင်လိုက်ရှာနေသောလူသားဆီမှ အသက်လုကာပြေးလွှားနေရသောကောင်လေးတစ်ယောက်!
"ကလေးငယ်...မင်းဒီလိုလုပ်နေရင် ကိုယ်ရှာတွေ့တဲ့အခါမင်းလေးပိုစိုးမှာနော်!"
*ဟင့်အင်း..မဖြစ်ပါရစေနဲ့..ငါမသေချင်သေးဘူး!*
ကြီးမားလှသောနန်းတော်သဖွယ်တည်ရှိနေသည့်အိမ်တော်ကြီး၏တစ်ထောင့်တစ်နေရာတွင်ရှိနေသောဗီရိုကြီးတစ်ခုအတွင်း၌ကြောက်ရွံ့တုန်လှုပ်စွာပုန်းအောင်းနေသော သာမန်ထက်ကိုလှပလွန်းသည့် omegaလေးတစ်ယောက်~
"ကိုယ့်ရဲ့အလှလေး..ဘယ်မှရှိနေလဲကွာ..ကိုယ်စိတ်မရှည်တော့ဘူးနော်!"
လက်ထဲတွင်ခါးပတ်နက်ကိုင်လျက်တစ်လှမ်းခြင်းလျှောက်ကာပတ်ရှာနေသော အိမ်တော်ကြီး၏ပိုင်ရှင်..တစ်နည်းအားဖြင့် ပျောက်ကွယ်သွားပြီဖြစ်တဲ့စွမ်းအားအကြီးဆုံး enigma Gemini Norawit!
*မလုပ်ပါနဲ့...လွတ်မြောက်ခွင့်ပေးပါဘုရားသခင်!!*
ခြေသံဟာဗီရိုနားသို့နီးလာလေလေ Omegaလေးရဲ့ထိတ်လန့်တုန်လှုပ်မှုတွေဟာအဆမတန်ထိုးတက်လာလေလေ...လက်နှစ်ဖက်ကိုမီးထွက်မတတ်ပင်ပွတ်တိုက်ကာ"ရှာမတွေ့ပါစေနဲ့"ဟုသာစိတ်ထဲတွင်အကြိမ်ကြိမ်အခါခါဆုတောင်းရင်းနေနေရသည်...သူတကယ်မခံနိုင်တော့ပါ...သူ Gemini Norawit ဟူသည့်ကြောက်စရာလူသားကိုသေမတတ်ကြောက်ပါသည်...
.......................
ငါကအမှန်တစ်ကယ်တော့ Alpha တစ်ယောက်!Fourth Nattawat ....နာမည်ကြားလိုက်ယုံနဲ့တင် တစ်ကျောင်းလုံးကိုတုန်လှုပ်သွားစေနိုင်တဲ့လူသားတစ်ယောက်! True blood alpha ဖြစ်သည့်အလျှောက် တစ်ကျောင်းလုံးတွင်သူ့အားအံတုနိုင်သူမရှိသေး...ထို့အပြင် နိုင်ငံအကြီးအကဲများ၏သွေးသားတော်စပ်သူ..ကျောင်းအုပ်ကြီး၏သားအရင်းခေါက်ခေါက်ကြီးဖြစ်နေသည့်အတွက် Fourth Nattawat အားဆန့်ကျင်ရဲသူဆိုတာ လူမပြောနှင့်တိရစ္ဆာန်တောင်မရှိ!တစ်ကျောင်းလုံးဖိန့်ဖိန့်တုန်နေအောင်ကြောက်ထားရသည့် ကျောင်း၏အာဏာအရှိဆုံးလူသား Fourth Nattawat jirochtikul !