My beautiful Omega..✨🔞

1.5K 85 26
                                    

"Gem... Gemini!"

ခန္ဓာကိုယ်တစ်ခုလုံးတွင်လည်ပတ်နေသောသွေးတွေဟာချက်ချင်းရပ်တန့်သွားသလို....ရှေ့တွင်ရှိနေသည့် enigmaဆီမှထုတ်လွှတ်လာသည့်pheromonesများကြောင့်ချက်ချင်းပင်မတ်တပ်ရပ်နေရာမှGeminiရင်ခွင်ထဲသို့ပျော့ခွေကျသွားခဲ့သည်..Heatဝင်နေတာကြောင့်Gemini၏အင်္ကျီကိုကျစ်နေအောင်ဆုပ်ကိုင်ကာမျကိလုံးကိုမှိတ်လျက်အံကြိတ်နေရသည်..! Geminiကသူ့အားမချီလျက်အိပ်ခန်းတစ်ခုအတွင်းသို့ခေါ်ဆောင်လာခဲ့သည်...ခုတင်ပေါ်တွင်သူ့ကိုချကာအပေါ်စီးမှအုပ်မိုးလျက် လည်တိုင်နှင့်ညှပ်ရိုးများကိုကိုက်ခဲလာသည်..heatကြောင့်Geminiလည်တိုင်များအားဖက်တွယ်ရင်းသာငြိမ်ငြိမ်လေးနေနေရသည်... Gemini ရဲ့pheromonesများဟာအခန်းအတွင်းပိုမိုပြင်းထန်လာတာကြောင့်သူ့ကိုပိုလို့ပင်heatလာစေသည်.. Gemini ဟာလည်တိုင်တွင် marking ရာတွေပေးနေရုံသာမကသေး...လက်နှစ်ဖက်ဖြင့်ရင်ဘတ်ပေါ်ရှိအထိမခံသောပွင့်ချပ်လေးနှစ်ခုအားတို့ထိကစားလာတာကြောင့် သူ့ရဲ့ငြီးငြူသံတွေဟာအခန်းအတွင်းပြည့်နှက်လို့သွားခဲ့သည်...

..............
"အ့..ဟာ Gemini.."

"ကိုယ့်ကိုDaddyလို့ခေါ်..!"

Deep voiceနှင့်ပြောလာသောထိုလူ့ကြောင့်စိတ်တွေဟာမယိုးမယွ...ရုတ်တရက်သူ့အရာပေါ်သို့ရောက်ရှိလာသောလက်တစ်ဖက်ကြောင့်မျက်လုံးများပင်ပြူးကျယ်သွားရသည်...

"အာ့.အဲ့ကိုမလုပ်..ဟင့်!"

Gemini လက်တွေဟာစတင်လှုပ်ရှားလာတာကြောင့်ခါးကိုကော့ကာငြီးငြူမိသည်..

"ဟ့..Gem..ahh.. Gemini!!"

"ကိုယ်ဘယ်လိုခေါ်ရမလဲပြောထားလဲအလှလေး..?"

မြန်ဆန်လာသောလက်တို့ကြောင့်ငြီးငြူသံတွေဟာပို၍ကျယ်လောင်လာသည်..နှုတ်ခမ်းသားများအားအကြမ်းပတမ်းနမ်းရှိုက်လာသည်ကြောင့်ရမ္မက်ဆန်စွာပြန်လည်နမ်းရှိုက်ရင်း...‌..အောက်ပိုင်းမှအရာဟာ Gemini လက်ထဲတွင်ပြီးဆုံးသွားခဲ့ကာအဖြူရောင်ပူနွေးနွေးအရည်တစ်ချို့ဟာထိုလူ့လက်‌ေပါ်တွင်ပေကျံသွားခဲ့သည်...

"Hkk..."

Gemini ၏ရီသံသဲ့သဲ့အားကြားလိုက်ရပြီးသည့်နောက်တွင်သူ၏ခန္ဓာကိုယ်ဟာGeminiပေါ်သို့ခွလျက်ရောက်သွားခဲ့သည်...သူတင်ပါးများအားဆုပ်နယ်လာသည့်လက်တစ်စုံ...ခွထိုင်ထားသည့်အတွက်သူ့အောက်တွင်ဖောင်းကြွနေသောGeminiအရာကိုထိတွေ့မိသည့်အခါအရှက်သည်းမိပြန်သည်...နားရွက်ဖျားသို့လျှာဖြင့်ကျီစယ်လာသောကြောင့်ခန္ဓာကိုယ်ဟာတစ်ချက်တစ်ချက်တုန်တက်သွားသည်ကိုကြည့်ရင်းGeminiဟာသဘောတကျရီသည်...ထို့နောက်တိုးဝင်လာသောသူ့အရာကြောင့်ကျယ်လောင်စွာအော်ညီးမိသည်ကအမှန်...

Lord of my heart ★Where stories live. Discover now