1

32 3 22
                                    

"Bu da bitti bay bay piç" ruju kapattım ve eğildiğim yerden kalktım ellerimi silkeledim . Arabama doğru ilerledim telefonumu çıkardım .

"Alo? "

"Buyrun polis ihbar hattı."

"B-burda bir var. "

"Nasıl biri hanımefendi "

"Yere düş-müş. Kıpırda - mıyor."

"Tamam hanımefendi siz sakin olun ve adresi verin oradan ayrılmayın ekip birazdan gelir" aaa ama ben daha işimi bitirmemiştim.Olmadı bak.

Polis sirenleri çalmaya başladı . Ve insanlar toplanmaya başladı. Ben de hemen arabaya bindim. Ve sıvıştım.

Elime siyah kaplı defteri alıp bir  o piçin ismini sildim.Az kaldı seni bulmama ve lime lime etmeme seni bulacağım.Bana yaptıklarını ödemene. Benim kardeşimi benden aldıysan bende senin göğüs kafesimi ellerime açıp,kalbini yerinden sökmeme , parçalama az kaldı.

Dolabı açtım ve evet yine bomboş bir buzdolabı. Üstüme bir iki parça bir şey geçirdim ve dışarı çıktım.

Gidelim,dolabı dolduralım . 

He bir de bu eksikti gel çocuğum gel ben de sıkıldım zaten uzun zaman oldu oyun oynamayalı.Başlıyoruz.

"İmdat!" kafama siyah çuvaln geçirilmesi ile boynumda kesnkin
acı bir oldu .

Yazardan

Kızı arabaya taşıyan adamlar kapıyı kaptı .

"Patron kızı kaçırdık  "

......

"Tamam patron sadece balıyca"

......

"Emredersin patron "

Araba çalışmış   gitdiyorladı   şehirin dışına çıkışındaki bir depoya.  Gelmiş ledi asmalar ara. Başkan indi ler  ve kızı indirdiler depoda tam ortada duran sandalyeye baldılar .

"Abi yanlış  kadını kaçırdıysak "

"Ozamam patron bizi kovalar "

"Umarm yanlış kışı deyildir  . Baksana bunda kabtil tipi yok sakın masum birine benziyo "

"Harbi ha "

Yarm saat geçmişti patron diye adlandırdikları kişi depoya gelmiş ve arbadan indi korumalar kapıyı açtı ve tüm endamıyla içeri girdi.

Karakter

Gözleimi  yere sürtünen demir sesiyle açtım . Kapıdan ićeri giren sim siyah bir karartı vardı .

"Ooo kimleri güruyorum  . Benim olanı öldüren " ellerini kadırarak.

"AA ilk benim oyuncamala oynamaya kalkma çünki o hep benim olur "  ne demişler   .  Benim olan benimdir oyuncamı eleme .

"Hayır o benim oyuncam. Sen benim oyuncamı aldım bende senin canını . Son isteyin" o paşam sen sabah kahvarıda yürek feln mı yedin .

"Hım bir düşüniyim.  Şöyle manzarlı bir yerden mezar  isterim ."

"Kurbanlarımın son dileğine önem veririm "

"Senin için peki.  Senin son dileğin" ben de seninkine önem veriyor ona bakrak dein. Şeyle didanı kenara kıvirdı .

" Daha çok erken sen kendini düşün  . Orları bir gör gez güzelse ban de  geliyim " paşam eğlenceli çıktı.

"A ama ben senin gidicen yere gitmiycem . Cehemnem ban göre deyil "

"Sana göre yaplım "  hızlı çıktın. Amam ben tokum .

"  A tatlım bı uaklaş sana bana "

"O numaraları yatktada görmek isterim "  aslında  bilmeme bu adam ı öldürmek güzel olur .

" İstersen burda paylaşalm kozlarımızı "  kudur ve beni çöz .

"Hiç boşuna dil dökme seni çazmem"  HOÇ.  BOŞONA. DOL DOKMO SONO ÇOZMZOM  .  Ay götüm .

"Ama benim gibi masum  biri  sana napa bilir " benim gibi masum bir seri katil en fazal şeref siz insanları öldüren ve korkulan bir seri katil .

"Ama en çokta senin gibi masum olanlar tehlikeli di  kırmızı dudak " son kelimelere baskı yaprak

"Of benim canım sıkıldı döv beni " kafamı öne uzatarak .

"Sen piskopat feln mısın ?"  Sence geri zeklı .

"E ama alı dım    piskopat feln çok. Nazik deli  feln bekliyodum . Manyak  , gibi "  yere çomeldi ve yüzü elile sıktı .

"Peki çözüm  " yes hadi baklım . Yüzümde histerki bir gülümseme belirdi .

Yerimden kalktım elimi   saćıma gitürdüm ve kaşımış gibi yaptım .

"Ama hile yapma bırak o iyneyi " ama sende al bana ne .

üstine doru koşmaya başladım  . Elimi tutu ve çevirdi   aymı eyno doldım ve yeri itim . 

"Ha simti "

"Mama küfür atme ayıp " tabi sen hiçe tmesin  ya  .  Dısardan geln silah seslei. Ve

Bensiz mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin