3

17 1 12
                                    

Telefonumun çalması ile elimi komidine uzattım  elimle komidimi yokladım elime geln. Telefonu aldım.

"Kimsin " uykum kaçtı zaaten uyanırdım birazdan .

"Benim Niran hanım şirkete gelicek misiniz diye sirucaktım tasarlamak için ayırdınız tasarım sergilemesine az kaldı" ay ben onu tamamen unutum bugün uyuyamam zaten . Uyku ilacını bir gün alınca diyer gün istesemde uyuyamam .

"Grlitim saat "telefonu kulamdan çektim ve saate baktım 7 ."8 gibi gelirim "

"Tamam efendim"  telefonu kapatım  hadi istikamet dolap . Ne giyelim dilabı kurcalamaya başladım 

Kapıdan geln trtıklama sesiyle benim aşkım geldini anldım kapıyı açtım  ve  açmamala üstüme atlayan bir adat  Safir gördüm .
.

"Oy oy olum  oy sen beni .İ özledin  " kafasını severken

İ özledin  " kafasını severken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Safir aşmu bu )

" Mapıda bekle üstümü giyincem " havladı ve kapının yanına geçin patisini gözünü kapadaı .

"Bakarsan san Verayal birdaha oynaya masın ."  Hemen giyinme odasına girdim ve üstümü giyindim .

"Gel oğlum kahvaltı yallım  "  koşarak aşa indi en sevdi şey kahvaltı  . Bende ona uyarak aşa indim  . Dolaptan mamasıni allıyorum ama. Safir ayamın dibinde geziniyor

"Dur yaramaz    "mamasını alsım ve yemek kabı a döktüm. Canım yemek yemek istemiyor  . Yanına badaş kurdum ve oturdum kafasını sevmeye başladım.

"Safir  safir"  seni sinir etmek istiyorum . Oda biliyodu onu nasıl sinir etini kafasını kaldırmadı.

"Acaba bugün seni şirkete mi götürsem " kafasını kaldırdı ve  bana sürtünmeye  başladı. Vera bekçinin köpeyiydi gidince oyun oynuyolardı.

"Ama önüne gelene bana yaklaşana hırlama  . Ben sena söylerim merak etme "  her önüne gelene hırlıyo. Hiçkimseyi yaklaştirmıyor.

Yemeyini yedi tasmasını yanıma aldım  arabayla gidicemiz için . 

Ön kapıyı açtım ve içeri girdi  .

"İstikamet şirket " uzunca yavladı camını actım ve kafasını dışarı çıkardı .

"Vera nerde  " güvenlie bakrak sordum

"Niran hanım   veterinere patisini inciri oynarken " ay şimdi bunu bizim olan söyle

" Dayan Safir cabbar sevdin kız patisini  incitmiş senle oynayamaz dayn dayan bilirsen  Safir cabbar"

Arabaya gitim ce kapıyı açtım .

"Vera gelmemeiş hadi gidelim " içerigirdimizde herkes sırayla selam vermeye başladı adma doru çıktım içerigirdimizde ve Safir'in oyuncaklarını verdim o oynarken bende tasarımları ve  kalan işlerimi yapmaya başladım

Şimdiden 4 saat ilmuştu ben decamım dıkıldı için kahve içiyordum. Kapı cal.ası ile

"Gir "  içeri Levin girdi elindeki kutu ne

"Niran  hanım size bir kutu var " elime aldım siyah yuvarlak  bir kutuydu üstünde siyah bir fiyonk vardı.

"Kimden ?" Kafamı kutudan kaldırdı

"Bilmiyoruz Niran hanım "

"Tamam çık " kutuy elime aldım ve saladım  ses gelmedi  kutuyu açtımda içinde bir sürü gül vardı

"Tamam çık " kutuy elime aldım ve saladım  ses gelmedi  kutuyu açtımda içinde bir sürü gül vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve bir not vardı notu aldım ve okudum

" Benim olan oyuncak benim dir ,  bu sefer elimden kaçmış ola bilirsin ama bir dakine istedin manzaralı mezarlık olucak merak etme "


                                                          
                                         AZRAİL

"Ay çok kork tüm bak görüyonmu " telefonumu aldım çiçeğim fotoğrafını çektim ve altına "  hayran larımdan"   yazdım paylaştm .

"Oğlum gel " Safir yanıma geldi oturdu ve bekleme konumuna geçti . Kutuyu aşşa koydum

"Anneni üzdü safir "demele safir kutuyu deligibi parçalmaya başladı   Safire benim konutumu duymadan kimseye bir şey yapmaz  erkekler hariç .

"Afferim Safir  "  geri işime döndüm

Saat gece 4 tü ve benim uykum var ama artık alıştım içtim ilaçlar çok ağır oldun dan bunun gibi yan etkileri vardı helki o uyku halı 1 gün içtiysam bir gün uyuyamıyorum   bazen 2 gün uyuyamdım oluyo hata 3 gün oldu vardı sonunda bayılıyordum zaten  . Yemek yemeden ve uykusuzluktan .

Bensiz mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin