10

2 0 0
                                    


Bunu yapmaya artık gücüm yetmiyordu yapmıyordum lanetli olan aylardan en lanetlesi Kasım .

İlaç etkisini gösteriyordu arabaya bindim yanımda oturan Safire abaktım . Arabayı calıştırdım ve hızala tanıdık yolardan geçtim .  Otabanda gaza iyice yüklendim.  Bir kaç araba vardı . 

Arkadan gelen arbalara baktımda beni takip eden bir arba vardı   . Bugün olmaz  olamz . Ona söz vermiştim hayır .   Yola baktım da sağda kalan yola hirdim  arbanın saatine baktım da  10 dk sonra onun yandında olmalıdım

Sinirle elimi direk aiyona  vurdum

"Kahretsin kahretsin ah" hala arkamda  Safir bir yandan havlamaya başladı aynadan arkmaa baktımda  . Silahalarını cılarmış  lastikler sıkıyolardı. Arbayı hemen otamatk moda ladım ve yukardıdan karıdanpıyı açtım anlara doru ateş etmeye başladım sıktım ama silahtan kurşün çıkmadı .

"Sikrtir  " diye inledim niye niye of elrim saçlaıma geçtı .

Hemen geri kotua oturdum arakadan gelen arnba sayısı artmıştı.

"ALLAH'IM SEN BENİ DUYDUM DA SİNİRİMİ ÇIKARTAYIM  DİYEMİ YOLADIN? "  arkadan geln arabaların ikisi yanıma geçti biri önüme durdmak zorunda kaldım . Hemen kaputu açtım ve silahları cıkardım 3 şorjör her arbada 1  adma desek  20 her birine bir mermi. Olur .

Arabalardan in meye başladılar ben de hemen indim va kapıları açtım   birbirimize sıkmaya başladık arkamdaki kapının camıkırılmasiya o tarfa baktım silahı hafif gösüme çektim ve yavaşça camdan çıkarak sıktı. İki tanesi İ indirdim kaldı 18 araba .

"LAN ARABANIN PARASINI ALICAM LAN DAHA YENİ ÇALDIM BEN BUNU " diye bardım   dikatlari daldısırda teker teker vurdum hepsini . Bir tanesini sa bırakmıştım.

Yerimden kalktım ve ona doru ilerledim arkadan yanıma gelen Safir da bir daydı .

"Kim gönderdi sizi lan " diye bağırdım .

"Bil bilmiyorum sadece siz oo na söyleyin bu tarihi  bilir o dedi " aklama gelen kişi ise onu sa bırkmama .

"Kim lan o" sesim ürkütücü cıkmıśtı bunu anllayan Safir hırladı.

"Kasım 2005 " lafını bitirmeden kafasına sıktım  . Sakın sakın sakın   admaın yederde yatan  desenini tekmelemeye başladım  hırsımı almadım ve  yaüzünü yümruklamya başladım  çantamda rüju çıkardım ve teker teker imzamı bıraktım en son aebalrına gitim Va cama .

Bir gün gelicek ki  dizlerinin üstüne cöküp yalvacaksın bu gün için burnundan getricem "





  Sınav varrrrr alyacam ya offfffffff.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bensiz mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin